Nou wat denk ik? Dat ik zin heb in volgende week en ik lekker gesekst heb vandaag..quote:Op maandag 15 december 2008 21:48 schreef Abbadon het volgende:
[..]
achter internet-tests zit vaak enorm geavanceerde technologie en wetenschappelijke inzichten waar gewone mensen als jij en ik geen weet van hebben...ik zou er geen risico mee nemen...
maar zeg nou eens wat je echt denkt? ik luister....
Sommige virussen kunnen zich 'verstoppen' waardoor ze op het ene moment wel zichtbaar zijn bij een test en op het andere moment niet. En aangezien verschillende virussen verscihllende incubatietijden hebben kan het zijn dat je pas na de test echt ziek bent geworden.quote:Op maandag 15 december 2008 21:49 schreef Esse_est het volgende:
Ik heb eerlijk geantwoord, ook dat ik minder dan 6 maanden terug al getest ben en moet toch nog een keer, volgens de site. Vaag!
Ik heb een Mirena ja.quote:Op maandag 15 december 2008 21:49 schreef AKnynke het volgende:
nu ik toch over soa's begonnen ben, laat ik nog maar even doorgaan op het seksuele gebied..
Wie heeft er hier een mirena spiraaltje, hoe bevalt dat en deed het plaatsen zeer? Ik heb vaag in m'n achterhoofd Viking, toch?
Ik wil ehm misschien in de kerstvakantie bij m'n nederlandse huisarts laten zetten, heb veel problemen met m'n ongesteldheid door de pil heen en heb de afgelopen jaren al wel 5 verschillende pilsoorten gehad...ben dat wel een beetje zat eigenlijk...
vrouwen denken ook maar aan één ding...quote:Op maandag 15 december 2008 21:50 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Nou wat denk ik? Dat ik zin heb in volgende week en ik lekker gesekst heb vandaag..
veel meer komt er niet uit geloof ik vandaag
de dag is nog niet om?quote:Op maandag 15 december 2008 21:52 schreef Abbadon het volgende:
[..]
vrouwen denken ook maar aan één ding...![]()
![]()
had ik maar lekker gesekst vandaag
hangt wel een beetje een jaren '50 mottenballen-geurtje aan, ja....vrijen...het meest seksloze woord voor seks dat ik ken, zo ongeveer...quote:Op maandag 15 december 2008 21:51 schreef Goodbye het volgende:
Wat is er nou zo erg aan het woord neuken?![]()
Ik vind het woord vrijen altijd zo betuttelend
Hee, die ken ik anders!quote:Op maandag 15 december 2008 21:48 schreef Muis006 het volgende:
Even een liedje voor SHE omdat ze terug is!
Taaaaaaraaaaaaaaraaaaaaaaaaaaboemdiee! Die dikke dominee
Die had zijn gat verbrand, al aan de kachelrand
Toeeeeeen kwaaaaam eeeeeen krokodil! Die beet hem in zijn bil!
En die dikke dominee, die gaf een gil!
Same herequote:Op maandag 15 december 2008 21:42 schreef DarkElf het volgende:
[..]
*grin, ingevuld zoals het is (heb dezelfde partner al heel wat jaren maar vroeger wel socialer geweest zoals iedereen ljkt memaar toen was alles al ok ) raden ze me aan een soa test te laten doen terwijl ik ingevuld heb dat ik en getest ben en dat er niets gevonden is ..
![]()
goeie test
'neuken' klinkt als een test die stiekem vanuit de overheid ofzo komt, maar dat ze willen doen alsof ze hip zijn zodat jongeren het stoer vinden en hun SOA-bewustzijn toeneemtquote:Op maandag 15 december 2008 21:51 schreef Goodbye het volgende:
Wat is er nou zo erg aan het woord neuken?![]()
Ik vind het woord vrijen altijd zo betuttelend
da's op zich waar...heb jij wat te doen de komende paar uur?quote:
Maar dat weet die persoon zelf meestal dan ook niets van, toch?quote:Op maandag 15 december 2008 21:53 schreef Mini_rulez het volgende:
Stom inderdaad dat ze niets vragen over de escapades en tests van je partner. Ik heb wel een vaste partner, maar hij kan ondertussen met half Utrecht naar bed zijn geweest, dat maakt de uitslag toch iets anders.
GMTAquote:Op maandag 15 december 2008 21:53 schreef Abbadon het volgende:
[..]
hangt wel een beetje een jaren '50 mottenballen-geurtje aan, ja....vrijen...het meest seksloze woord voor seks dat ik ken, zo ongeveer...
Dat er een speciale kerstactie is bij IKEA.quote:Op maandag 15 december 2008 21:45 schreef Greys het volgende:
Bij mij kwam er na vraag drie al een rood flikkerend uitroepteken in beeld bij die test.
Wat zou dat betekenen?
Die kende ik niet! Maar dankje, nu heb ik 2 couplettenquote:Op maandag 15 december 2008 21:53 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Hee, die ken ik anders!
Taaaaaaraaaaaaaaraaaaaaaaaaaaboemdiee! Die dikke dominee
Die had zijn gat verbrand, al aan de kachelrand
Toen moest 'ie naar de plee, en nam zijn pijpje mee
Maar bij de eerste druk, toen viel zijn pijpje stuk
Of de hema?quote:Op maandag 15 december 2008 21:55 schreef Vivi het volgende:
[..]
Dat er een speciale kerstactie is bij IKEA.
ja. Inderdaad. ik kan me daar zooo aan ergeren.quote:Op maandag 15 december 2008 21:54 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
'neuken' klinkt als een test die stiekem vanuit de overheid ofzo komt, maar dat ze willen doen alsof ze hip zijn zodat jongeren het stoer vinden en hun SOA-bewustzijn toeneemt![]()
Net zoiets als die zorgverzekering die als website zekur.nl heeftwelke zichzelf respecterende student schrijft zeker als zekur. En wie neemt een zorgverzekeraar serieus die dat doet.
Ik neem geen enkele zorgverzekeraar, en al helemaal niet serieus!quote:Op maandag 15 december 2008 21:54 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
'neuken' klinkt als een test die stiekem vanuit de overheid ofzo komt, maar dat ze willen doen alsof ze hip zijn zodat jongeren het stoer vinden en hun SOA-bewustzijn toeneemt![]()
Net zoiets als die zorgverzekering die als website zekur.nl heeftwelke zichzelf respecterende student schrijft zeker als zekur. En wie neemt een zorgverzekeraar serieus die dat doet.
Nou, van een SOA-test eventueel wel.quote:Op maandag 15 december 2008 21:54 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Maar dat weet die persoon zelf meestal dan ook niets van, toch?
Dat ze het in je ader tjoepen!quote:Op maandag 15 december 2008 21:55 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik ben denk ik een beetje dom maar wat betekent: Intraveneus drug?
Heb je in het verleden of heb je op dit moment een partner uit een van de hieronder genoemde groepen gehad?: Intraveneus drugs gebruikte
Gelukkig maarquote:Op maandag 15 december 2008 21:55 schreef SHE het volgende:
Wat ik tegen de rest heb gezegd meen ik welElk woord.
.
dat zijn drugs die je jezelf inspuit...quote:Op maandag 15 december 2008 21:55 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Heb je in het verleden of heb je op dit moment een partner uit een van de hieronder genoemde groepen gehad?: Intraveneus drugs gebruikte
huh? t kwam er op neer dat ik nog maagd was en dus geen soa had, en hij een of meerdere keren onveilige seks had gehad met iemand van wie hij achteraf betwijfelde of dat wel zo handig was geweest, een aantal maanden voor hij mij tegen kwam, en zich dus laten testen voor de zekerheid. en hij had niks. dus nee, ik hoef geen test vind ik.quote:
Netjes van je.quote:Op maandag 15 december 2008 21:55 schreef SHE het volgende:
Het laatste zinnige wat ik ga zeggen vandaag, is dat ik ook even met jullie wilde delen dat jullie helemaal gelijk hebben wat betreft mijn tirade jegens Liejannuh.
Ik vind dat ik daarvoor wel even door het stof moet. En ik hoop dat ze mijn excuses wil aanvaarden. Want dat zat me niet lekker en ik zou het vervelend vinden als jullie de indruk krijgen dat ik iets tegen Liejannuh heb. Dat is helemaal niet het geval. Zij moest het ontgelden terwijl iets/iemand anders mij dwars zat.
quote:Op maandag 15 december 2008 21:55 schreef Vivi het volgende:
[..]
Dat er een speciale kerstactie is bij IKEA.
drugs die je rechtstreeks in een ader spuit...quote:Op maandag 15 december 2008 21:55 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Wie ikke? Hoezo? Wat heb ik gedaan dan?quote:Op maandag 15 december 2008 21:58 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Netjes van je.
En Muis: *schudt door elkaar* take a hold on yourself, woman! Maar je bent welen hil-aaaaaa-rious
Ik heb die hele discussie niet echt gevolgd, maar dit vind ik wel heel stoer van jequote:Op maandag 15 december 2008 21:55 schreef SHE het volgende:
Het laatste zinnige wat ik ga zeggen vandaag, is dat ik ook even met jullie wilde delen dat jullie helemaal gelijk hebben wat betreft mijn tirade jegens Liejannuh.
Ik vind dat ik daarvoor wel even door het stof moet. En ik hoop dat ze mijn excuses wil aanvaarden. Want dat zat me niet lekker en ik zou het vervelend vinden als jullie de indruk krijgen dat ik iets tegen Liejannuh heb. Dat is helemaal niet het geval. Zij moest het ontgelden terwijl iets/iemand anders mij dwars zat.
Dan heb ik verkeerd gelezen, dacht dat je bedoelde dat hij geen test had gedaan/moest doenquote:Op maandag 15 december 2008 21:57 schreef kwakveense het volgende:
[..]
huh? t kwam er op neer dat ik nog maagd was en dus geen soa had, en hij een of meerdere keren onveilige seks had gehad met iemand van wie hij achteraf betwijfelde of dat wel zo handig was geweest, een aantal maanden voor hij mij tegen kwam, en zich dus laten testen voor de zekerheid. en hij had niks. dus nee, ik hoef geen test vind ik.
Netjes excuus, of het nou wordt aanvaard of nietquote:Op maandag 15 december 2008 21:55 schreef SHE het volgende:
Wat ik tegen de rest heb gezegd meen ik welElk woord.
Dat was het.
@PF: Of je wel of geen rokje kunt dragen morgen hangt af van een aantal factoren:
- Is er sprake van bewegingen die mogelijkerwijs ongewenst inkijk geven?
- Is de gelegenheid een juiste?
- Welke stof heeft het rokje?
- Heb je de weersverwachtingen gecontroleerd voor morgen?
- Heb je de juiste schoenen ter begeleiding?
- Welk kapsel ga je erbij dragen?
- Wat is je agenda morgen?
Je begrijpt dat het allemaal niet zo simpel is als de vraag doet vermoeden. Mijn advies is dan ook dat je foto's maakt van jezelf in alle rokjes die je hebt, opdat wij je van een gedegen advies kunnen voorzien.
Uhm......... coke snuif je toch?quote:Op maandag 15 december 2008 21:57 schreef Abbadon het volgende:
[..]
dat zijn drugs die je jezelf inspuit...
Daar kun je dus ook geen SOA van krijgen, muts.quote:Op maandag 15 december 2008 21:59 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Uhm......... coke snuif je toch?
Dat komt omdat jij nog helemaal in luvvvvvvvvvvvvv bent en met je Duitsert op een roze wolk zitquote:Op maandag 15 december 2008 21:56 schreef AKnynke het volgende:
En ik vind vrijen eigenlijk wel een mooi woord.
Heroine kan je bijv. spuitenquote:Op maandag 15 december 2008 21:59 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Nee, IKEA. Hihihiiiiiiiii.quote:
* Viking84 applaudiseert.quote:Op maandag 15 december 2008 21:59 schreef Muis006 het volgende:
Ik was lekker het eerste met antwoord geven op PF haar vraag!
yup....is dus niet intraveneusquote:Op maandag 15 december 2008 21:59 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
coke is dan ook geen intraveneuze drug...quote:Op maandag 15 december 2008 21:59 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |