Gesnopen.quote:
Zo, VÉT stoer!quote:Op maandag 15 december 2008 20:49 schreef gebrokenglas het volgende:
Begrijp me niet verkeerd, een lekker wit wijntje is prima hoor, daar tik ik zo een fles (of twee) van weg.
de beoefende tong kan veel meer proeven dan de slobberaar die dit topic is gestart.quote:Op maandag 15 december 2008 20:54 schreef BasEnAad het volgende:
Iedereen die kan proeven en praten kan wijn proeven, het is zo simpel..
ditquote:Op maandag 15 december 2008 20:54 schreef BasEnAad het volgende:
Iedereen die kan proeven en praten kan wijn proeven, het is zo simpel..
Dat is waar, maar de basis beheerst iedereen.quote:Op maandag 15 december 2008 20:55 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
de beoefende tong kan veel meer proeven dan de slobberaar die dit topic is gestart.
Dat is gewoon om echte wijn te onderscheiden van de "wijn" die breezahs drinkenquote:Op maandag 15 december 2008 20:49 schreef gebrokenglas het volgende:
En hoezo "droge wijn", dat snap ik ook nooit?
die basis beheerst ts zelfs niet, gezien zijn vraag over droog of zoet...quote:Op maandag 15 december 2008 20:56 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Dat is waar, maar de basis beheerst iedereen.
kon ik ook van genieten toen ik nog in een slijterij werktequote:Op maandag 15 december 2008 20:51 schreef Adelante het volgende:
altijd leuk om die termen er ook gewoon tegenaan te gooien als je er de ballen verstand van hebt
Sorry, ik had de dramatische OP niet helemaal uit gelezenquote:Op maandag 15 december 2008 21:00 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
die basis beheerst ts zelfs niet, gezien zijn vraag over droog of zoet...
Ook eens! vooral die nepfransozen die er bij gaan gorgelen moeten worden afgeschotenquote:Op maandag 15 december 2008 20:52 schreef Specularium het volgende:
Eens met TS! En heb je ook die gore kenners die gaan zitten ruiken en slurpen.![]()
je bent een ordinair wiefke. biertje?quote:Op maandag 15 december 2008 21:06 schreef -AnneX- het volgende:
[..]
Ook eens! vooral die nepfransozen die er bij gaan gorgelen moeten worden afgeschoten
*subklacht: wijn
*pluspunt: bier
wat ben ik?quote:Op maandag 15 december 2008 21:07 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
je bent een ordinair wiefke. biertje?
sorry. ik zal het in jouw taal schrijven. een ordinaire stoephoer. pils?quote:
Wat zie ik jou ineens vaak, Frenna.quote:Op maandag 15 december 2008 21:10 schreef FictionalFenna het volgende:
Ik kan er wel van genieten als iemand het over een 'mooie, levendige wijn' heeft.
Ik ben blijkbaar te snel op mijn toetsenbord vandaag.quote:
Ik ga zo een wijntje drinken.quote:Op maandag 15 december 2008 21:16 schreef Quir het volgende:
[..]
Ik ben blijkbaar te snel op mijn toetsenbord vandaag.
volgens mij wil jij volgend jaar de prijs voor de meest behulpzame user 2009 in de wacht slepen.quote:Op maandag 15 december 2008 21:30 schreef tijger74 het volgende:
Voor de mensen die zich afvragen wat droge wijn inhoud? het is het tegenovergestelde van zoet.(zuur)
moeilijk he, eens niet op de username af gaan maar eerst eens kijken of het om een mannelijk of vrouwelijk persoon gaat...quote:Op maandag 15 december 2008 21:11 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
sorry. ik zal het in jouw taal schrijven. een ordinaire stoephoer. pils?
ja sorry hoor, maar ik ga niet bij elk persoon checken of ie mannelijk, dan wel vrouwelijk is. ik ga van de naam uit die je gebruikt. lijkt me wel zo handig en volgens mij is dat ook de ongeschreven bedoeling.quote:Op maandag 15 december 2008 21:51 schreef -AnneX- het volgende:
[..]
moeilijk he, eens niet op de username af gaan maar eerst eens kijken of het om een mannelijk of vrouwelijk persoon gaat...
maar om terug te komen op je vraag: Bier, pils, pint, whatever... lekker
gewoon rustig doorgaan met drinken, je proeft het op een gegeven moment wel.quote:Op maandag 15 december 2008 21:58 schreef __Saviour__ het volgende:
Zo af en toe drink ik wel eens een rode wijn. Best lekker, maar ik weet geen zak van al die verschillende types die je blijkbaar hebt
quote:Op maandag 15 december 2008 22:04 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
gewoon rustig doorgaan met drinken, je proeft het op een gegeven moment wel.
Hoe wilt u uw biefstuk? Medium?quote:Op maandag 15 december 2008 21:15 schreef Aardappelbeertje het volgende:
''Meneer, kan ik u een wijn aanbieden?''
''Jazeker ober''
''Droog, meneer?''
''Nee, nat graag.''
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |