Gesnopen.quote:
Zo, VÉT stoer!quote:Op maandag 15 december 2008 20:49 schreef gebrokenglas het volgende:
Begrijp me niet verkeerd, een lekker wit wijntje is prima hoor, daar tik ik zo een fles (of twee) van weg.
de beoefende tong kan veel meer proeven dan de slobberaar die dit topic is gestart.quote:Op maandag 15 december 2008 20:54 schreef BasEnAad het volgende:
Iedereen die kan proeven en praten kan wijn proeven, het is zo simpel..
ditquote:Op maandag 15 december 2008 20:54 schreef BasEnAad het volgende:
Iedereen die kan proeven en praten kan wijn proeven, het is zo simpel..
Dat is waar, maar de basis beheerst iedereen.quote:Op maandag 15 december 2008 20:55 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
de beoefende tong kan veel meer proeven dan de slobberaar die dit topic is gestart.
Dat is gewoon om echte wijn te onderscheiden van de "wijn" die breezahs drinkenquote:Op maandag 15 december 2008 20:49 schreef gebrokenglas het volgende:
En hoezo "droge wijn", dat snap ik ook nooit?
die basis beheerst ts zelfs niet, gezien zijn vraag over droog of zoet...quote:Op maandag 15 december 2008 20:56 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Dat is waar, maar de basis beheerst iedereen.
kon ik ook van genieten toen ik nog in een slijterij werktequote:Op maandag 15 december 2008 20:51 schreef Adelante het volgende:
altijd leuk om die termen er ook gewoon tegenaan te gooien als je er de ballen verstand van hebt
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |