Dat is lang!quote:Op maandag 15 december 2008 21:11 schreef kwakveense het volgende:
... haar "soort van vriend"/McSex ... van de afgelopen 4 jaar ...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
Mijn mama deed dat elke dag. En toen ik in mijn krakersperiode (don't ask) zat en vriendjes met paarse hanekammen meenam liep ze achter ze aan met het vaatdoekjequote:Op maandag 15 december 2008 21:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee hoor! En ze had een geweldig figuur ook nog.
Alleen als ik uit mijn werk thuiskom in de zomer en daar ligt ELKE dag die schoonmoeder, die vervolgens op gaat noemen wat ze allemaal al in mijn huis heeft gesopt, dan word ik daar gillend gek van!
Oh en ze kocht ook altijd huishoudelijke artikelen voor me. Ongevraagd. En dan lag het bonnetje op tafel
Ik bepaal zelf wel of ik mijn deurklinken elke week afsop of niet. (Doen jullie dat óóit?)
Waarom niet gewoon vrijen? Ik vind neuken zo'n banaal woord...quote:Je hebt aangegeven dat je een of meerdere partners hebt gehad. Welke seksuele handelingen gebruik je met sekspartners?
Neuken met condoom
Neuken zonder condoom
Anaal neuken (kontneuken) met condoom
Anaal neuken (kontneuken) zonder condoom
Anders
Dat komt omdat ze nogal aparte ogen heeft volgens mij.quote:Op maandag 15 december 2008 21:34 schreef Greys het volgende:
Dat dommige angstige kijken van Do vind ik trouwens alleen op foto's.
Niet bij de bewegende versie.
quote:
Treurwilgquote:Op maandag 15 december 2008 21:34 schreef SHE het volgende:
En denk erom dames, EERST aan mij vragen, DAN pas zelf nadenken!.
Ik heb die PB foto's niet gezien. Linkje?quote:Op maandag 15 december 2008 21:33 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik vond Do's tieten zo ver uit elkaar zitten! Vinden jullie dat ook, of heb ik gewoon een raar beeld van hoe tieten eruit horen te zien?
want? bang dat google een verkeerde indruk van je krijgt?quote:Op maandag 15 december 2008 21:34 schreef Muis006 het volgende:
Iemand een linkje? Ik ga echt niet googlen op "borsten van Do"
Fijn dat je er weer bent!quote:Op maandag 15 december 2008 21:34 schreef SHE het volgende:
Zo.
Mijn therapeutische furf sessie heeft geholpen. Alsmede de pm's van dees of geen.
Ik ben al niet meer boos.
Naja, een enkeling kan de boom in. De allerhoogste, maar ik heb gezien dat er al asiel is gevraagd dus hopelijk is dat opgelost.
U kunt mij nu dus weer aanbidden. Hier.
Veel en vaak.
quote:Op maandag 15 december 2008 21:22 schreef conleche het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doet me denken aan die ene vrouw uit Wiplala Weer, als haar man in een hond is veranderd! Dan kan ze kip eten en tv kijken.quote:Op maandag 15 december 2008 21:23 schreef Greys het volgende:
Over mariniers gesproken, je weet wel duidelijk dat het niet goed zit als al die marinier-vrouwen thuis de dagen af zitten te tellen en zitten te sippen als hun man weer eens uitgezonden is, en ik het hartstikke lekker vond dat ik dan tenminste kon eten wat ik wilde en op tv kon kijken wat ik wilde
quote:Op maandag 15 december 2008 21:36 schreef Abbadon het volgende:
[..]
want? bang dat google een verkeerde indruk van je krijgt?
quote:Op maandag 15 december 2008 21:34 schreef SHE het volgende:
Zo.
Mijn therapeutische furf sessie heeft geholpen. Alsmede de pm's van dees of geen.
Ik ben al niet meer boos.
Naja, een enkeling kan de boom in. De allerhoogste, maar ik heb gezien dat er al asiel is gevraagd dus hopelijk is dat opgelost.
U kunt mij nu dus weer aanbidden. Hier.
Veel en vaak.
I agree! Op veel foto's e.d. valt het erg mee, maar vooral de hunkemoller foto's zijn erg!quote:Op maandag 15 december 2008 21:34 schreef Greys het volgende:
Dat dommige angstige kijken van Do vind ik trouwens alleen op foto's.
Niet bij de bewegende versie.
Neuken is tenminste duidelijkquote:Op maandag 15 december 2008 21:35 schreef AKnynke het volgende:
www.soatest.nl
Wat een taal gebruiken ze in die test zeg!
[..]
Waarom niet gewoon vrijen? Ik vind neuken zo'n banaal woord...
quote:Op maandag 15 december 2008 21:37 schreef Greys het volgende:
Nou, laten we nu dan allemaal even de neuktest van AKnynke doen.
En dan ook allemaal de uitslagen posten hier
Die ene vrouw uit... wát?quote:Op maandag 15 december 2008 21:37 schreef Laureline het volgende:
[..]
Doet me denken aan die ene vrouw uit Wiplala Weer, als haar man in een hond is veranderd! Dan kan ze kip eten en tv kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |