quote:Op maandag 15 december 2008 21:17 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Foto's van playboy mogen niet op fok of zo
Zijn er tips om van jaloezie af te komen. Ik meen het serieus!Op zijn make-up bedoel je?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.

Hoe belachelijk het ook klinkt, voor mij klinkt het niet eens zo heel gek allemaalquote:Op maandag 15 december 2008 21:22 schreef DarkElf het volgende:
[..]jouw lijstje.. staan zoveel dingen op die niet in mijn hoofd zouden opkomen hoor

Mag ik het ook Mini?quote:Op maandag 15 december 2008 21:19 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Als je even je mailadres PM't kan ik je het installeer-programmaatje wel sturen.
Als mijn vriendje het kan vinden op zijn computer, that is.

natuurlijk...maar ze zijn niet bijzonder veel aan...quote:Op maandag 15 december 2008 21:15 schreef Miss_S het volgende:
Zijn de foto's van Do al op internet te vinden trouwens?

achteraf is het altijd andersquote:Op maandag 15 december 2008 21:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe belachelijk het ook klinkt, voor mij klinkt het niet eens zo heel gek allemaal
Nu zou ik er een aantal dingen niet meer van doen, maar... ik weet niet, het had ook wel weer wat

Ow...en ik had al niet zo'n hoge verwachtingenquote:Op maandag 15 december 2008 21:25 schreef Abbadon het volgende:
[..]
natuurlijk...maar ze zijn niet bijzonder veel aan...

Ging ze topless? Met hangtieten a la grandma Klump?quote:Op maandag 15 december 2008 21:20 schreef Greys het volgende:
Viev, geloof me, over die zonnende ex-schoonmoeder is elk woord teveel

Oh die is goedgekeurd hoorquote:Op maandag 15 december 2008 21:22 schreef Goodbye het volgende:
[..]
En nu de hamvraag: wat vindt paps van vriendje?
 maar er zijn een aantal jongens die hier niet verder zouden komen dan de voordeur
 maar er zijn een aantal jongens die hier niet verder zouden komen dan de voordeur   

Nee hoor! En ze had een geweldig figuur ook nog.quote:Op maandag 15 december 2008 21:27 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ging ze topless? Met hangtieten a la grandma Klump?
[ afbeelding ]

)
 )

quote:Op maandag 15 december 2008 21:29 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Oh die is goedgekeurd hoormaar er zijn een aantal jongens die hier niet verder zouden komen dan de voordeur
 Haha, geweldig
 Haha, geweldig   

Oh, ik dacht dat dat normaal wasquote:Op maandag 15 december 2008 21:23 schreef Greys het volgende:
Over mariniers gesproken, je weet wel duidelijk dat het niet goed zit als al die marinier-vrouwen thuis de dagen af zitten te tellen en zitten te sippen als hun man weer eens uitgezonden is, en ik het hartstikke lekker vond dat ik dan tenminste kon eten wat ik wilde en op tv kon kijken wat ik wilde
 .
 .

Ik vind haar altijd zo dommig/angstig kijkenquote:Op maandag 15 december 2008 21:28 schreef conleche het volgende:
Ik zag Do laatst op een terrasje zitten en ze was een heel klein, frele poppetje. Ik vind haar wel een leuk koppie hebben!

Ikke nietquote:Op maandag 15 december 2008 21:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee hoor! En ze had een geweldig figuur ook nog.
Alleen als ik uit mijn werk thuiskom in de zomer en daar ligt ELKE dag die schoonmoeder, die vervolgens op gaat noemen wat ze allemaal al in mijn huis heeft gesopt, dan word ik daar gillend gek van!
Oh en ze kocht ook altijd huishoudelijke artikelen voor me. Ongevraagd. En dan lag het bonnetje op tafel
Ik bepaal zelf wel of ik mijn deurklinken elke week afsop of niet. (Doen jullie dat óóit?)

Vriendje heeft het inmiddels gevonden, ik PM wel even een linkje.quote:

Ja, en ze lijkt me ook leuk. Ik zie dat inhoudsloze nu niet echt direct bij haar hoor. In interviews enzo komt ze echt niet dom over.quote:Op maandag 15 december 2008 21:28 schreef conleche het volgende:
Ik zag Do laatst op een terrasje zitten en ze was een heel klein, frele poppetje. Ik vind haar wel een leuk koppie hebben!

quote:Op maandag 15 december 2008 21:23 schreef Abbadon het volgende:
[..]...eens even kijken
- ja, maar dat had ik ook gezegd jamaar pas NA mijn ultiem geweldige suggestie
- klopt niet helemaal...maar vaak genoeg om mee akkoord te gaanheuj!
- wie niet? da's het geheim van dit soort dingen, algemeenheden roepen! Ssssst niet door vertellen
- ook hier: wie niet?da's nie helemaaal waar, al is het op een forum vaak wel zo!
- amper... shit! zei ik ambitieus? ik bedoelde eh. Wat rijmt er op ambitieus? poreus? een neus!
- geld is niet echt belangrijk...en ik ben rationeel, maar ook wel iets meer dan dathalve bingo

maar ga vooral door....No can do! Would love to, but can't.
Dit soort energie moet je spreeeeiden he, anders verdraait de kosmos! En worden de olifanten groen!

Mijn zus had een klasgenoot in 5 VWO, die kwam ook niet dom over zou je denken.quote:Op maandag 15 december 2008 21:32 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ja, en ze lijkt me ook leuk. Ik zie dat inhoudsloze nu niet echt direct bij haar hoor. In interviews enzo komt ze echt niet dom over.

Nou dat vond ik ook wel een beetje ja!quote:Op maandag 15 december 2008 21:33 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik vond Do's tieten zo ver uit elkaar zitten! Vinden jullie dat ook, of heb ik gewoon een raar beeld van hoe tieten eruit horen te zien?
 Iemand op de FP noemde het hangtieten, maar dat vond ik dan wel weer meevallen.
 Iemand op de FP noemde het hangtieten, maar dat vond ik dan wel weer meevallen.

quote:Op maandag 15 december 2008 21:33 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Mijn zus had een klasgenoot in 5 VWO, die kwam ook niet dom over zou je denken.
Tot ze zei dat ze het zo leuk vond dat ze met school naar Turkije gingen, want ze had Praag altijd al eens willen zien!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |