Zet een zware stem op en accepteren die keet!!!!!quote:Op maandag 15 december 2008 21:07 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Oo vriendje heeft nog een huiss aangeboden gekregen. Ik zie groen van jaloezie
Gebakken ijs? NIet moeilijk, niet veel werk en wel leuk!quote:Op maandag 15 december 2008 20:33 schreef Muis006 het volgende:
Oh en ik heb een vraag! Ik maak het toetje voor Christmas dinner bij ons thuis, maar ik ben inspiratieloos voor dit jaar. Vorig jaar had ik een trifle gemaakt (zonder beef sautéed with peas & onions zoals Rachel) en het jaar daarvoor nougat-ijstaart. Wie o wie heeft ideeen voor dit jaar?
Eisen:
- het moet niet te machtig zijn, want de voorafgaande gangen bestaan uit: een amuse, dan zalmsalade, dan spoom en als hoofdgerecht kalkoen, stuffing, konijn, spruitjes, sperziebonen, aardappelen en rode kool![]()
- het moet genoeg zijn voor 9 mensen
Je had het net over tig dates in een paar maanden!quote:Op maandag 15 december 2008 21:06 schreef Abbadon het volgende:
[..]
...en wat bedoel je daar precies mee?!
Eentje met twee vrienden uit z'n dispuut maar ik denk dat die studio betor is want dan kan ik altijd komen logerenquote:Op maandag 15 december 2008 21:12 schreef conleche het volgende:
[..]
Zet een zware stem op en accepteren die keet!!!!!
*Je vindt Do een lekker wiefquote:Op maandag 15 december 2008 21:07 schreef Abbadon het volgende:
[..]
en wat doorgrond je dan allemaal precies? vertel!
Oké dan doe ik met deze wel 20.000quote:Op maandag 15 december 2008 21:13 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Kut ik baaaalIk wou een nieuw account bij 9999 posts zit ik er dik overheen
GRMBL. Dan had ik met Farfalla 9998 post. En dan met m'n nieuwe 10.000 en dat is tof
Het gaat weer goed met je hormonen he?quote:Op maandag 15 december 2008 21:04 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Met zijn allen!
In een groen groen groen groen legerledikant
Daar lagen twee marva's heel parmant
En de een die had geen slipje slipje aan
En de ander geen behaatje
Daar kwam opeens een mariniertje aan
en de rest kun je zelf wel invullen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 15 december 2008 21:07 schreef conleche het volgende:
Netjes lijstje Viev!!![]()
Ingredienten:
Vissticks (gewoon die dingen uit de vriezer)
olie
gesnipperd uitje
uitgeknepen knoflook
stukken verse gember
citroengras (mag ook gehakt uit een potje)
zoete ketjap
zoute ketjap/sojasaus
(bruine) suiker of zoetstof
sambal badjak en/of een rood pepertje
ui, knof,pepertje fruiten in de olie daarna ketjap erbij, suiker of zoetstof, sambal erbij, citroengras en gember. Vissticks in een ovenschaal leggen, saus erover gieten, erin wentelen (dus je moet net zoveel drab maken dat je vissticks zich lekker kunnen badderen, zonder te verdrinken zeg maar).
Nou en dan zet je ze in de oven. Ik weet niet meer precies, maar zou zeggen 180 graden en een 40 minuutjes. Kga ze morgen maken, dus misschien kom ik daar op terug...
Als je even je mailadres PM't kan ik je het installeer-programmaatje wel sturen.quote:Op maandag 15 december 2008 20:54 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik wel interessant. Mijn beste vriendin zweert nog steeds bij haar WW puntenboekje (die ging wel naar de meetings) en heb er al uren in zitten lezen om te kijken hoe het nou zit met die punten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PM me maar een fotoquote:Op maandag 15 december 2008 21:11 schreef kwakveense het volgende:
[..]
k heb nog een hele leuke vriendin in de aanbieding
die zojuist te horen heeft gekregen dat haar "soort van vriend"/McSex die wel elke dag smste, van de afgelopen 4 jaar al weer een jaar intensief contact had met zn ex, een paar keer met haar op vakantie is geweest zonder dat te vertellen, en sinds 4 maanden weer een relatie met haar jeeft, en haar (de ex) nu met kind heeft geschopt (wel in de periode dat ie ook mijn lieve vriendinnetje nog deed)![]()
gore zak.
en ze is zó leuk!
quote:Op maandag 15 december 2008 20:29 schreef Muis006 het volgende:
Even een bericht voor Greys en ik zet hem in spoilers om jullie te ontzien
geen idee hoe die heet maar tis dieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En DE, welke aflevering van GA komt dadelijk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar ff zo weet niet o anderen nog niet kijken
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
quote:Op maandag 15 december 2008 21:20 schreef Miss_S het volgende:
Ik had gisteren trouwens heel veel bolletjes in mijn bhWat tofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
quote:Op maandag 15 december 2008 21:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Het gaat weer goed met je hormonen he?
quote:Op maandag 15 december 2008 21:20 schreef Greys het volgende:
Viev, geloof me, over die zonnende ex-schoonmoeder is elk woord teveel
quote:Op maandag 15 december 2008 21:17 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Foto's van playboy mogen niet op fok of zo
Zijn er tips om van jaloezie af te komen. Ik meen het serieus!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En nu de hamvraag: wat vindt paps van vriendje?quote:Op maandag 15 december 2008 21:21 schreef Muis006 het volgende:
[..]
van mijn paps (ex-marinier) geleerd! Zo weet ik ook wat lupa, pluba en liboza betekenen.
Oh en over mijn stoere paps gesproken:
Mijn mister had vanmiddag een chocoladekerstman van 30 cm hoog gekregen. Dus hij neemt hem niet hier mee naartoe maar we kregen hem niet stuk. Mijn mr. had hem zelf op zijn knie gelegd maar dat resulteerde alleen in een pijnlijke knie![]()
Dus wij naar mijn vader toe: die pakt die kerstman (die overigens verpakt was!), houdt hem tegen zijn voorhoofd, geeft dat ding een mep met zijn hoofd en voila, de kerstman is kapot
quote:Op maandag 15 december 2008 21:14 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
*Je vindt Do een lekker wief
*Je valt op algemeen aanvaard 'mooie vrouwen' waar je dan uiteindelijk weinig mee gemeen blijkt te hebben, geen huisje-boompje-beestje-types.
*In een relatie zoek je spanning en geborgenheidMaar dit vinden blijkt een taak op zich.
*Je bent niet vies van een beetje aandacht
*Je bent ambitieus
*Geld is belangrijk voor je, je bent rationeel en zoekt het niet in het mystieke![]()
Ben ik warm?Ik kan doorgaan hoor! Ik zuig dit zo uit mn duim voel dit supergoed aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |