abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 15 december 2008 @ 20:59:31 #126
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_64040633
quote:
Op maandag 15 december 2008 20:55 schreef conleche het volgende:
Greys: je moet er nog wat meer DO's ingooien, anders durft die arme ABBA het nooit meer aan!!

Was je huidige schoonmama mee op vakantie??
En Do stond in de playboy deze maand toch? Is dat dan niet wat voor Abba? Een DO en tieten! Wat wil je nog meer!

Ikzelf vind Do nie zo leuk, maar okee!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  maandag 15 december 2008 @ 21:00:11 #127
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_64040654
quote:
Op maandag 15 december 2008 20:57 schreef conleche het volgende:

[..]

O! Niet?

Te macho?

dat is het, ja...daar word ik enorm onzeker van
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_64040689
quote:
Op maandag 15 december 2008 21:00 schreef Abbadon het volgende:

[..]

dat is het, ja...daar word ik enorm onzeker van
Niet zo snel je post aanpassen!!
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 15 december 2008 @ 21:01:34 #129
163650 Greys
pi_64040696
quote:
Op maandag 15 december 2008 20:55 schreef conleche het volgende:
Greys: je moet er nog wat meer DO's ingooien, anders durft die arme ABBA het nooit meer aan!!
Zo te horen heeft hij geen aanmoediging nodig om te daten hoor
quote:
Was je huidige schoonmama mee op vakantie??
Mijn laatste vakantie was met mijn zus. Dus nee! Olé!
Ik baal er alleen nog steeds van dat ik mijn Joan-Collins-van-de-Lage-Landen-zonnehoed wel meegesleept heb maar vergeten ben op te zetten. Ik lag ook meer met mijn hoofd onder water te spartelen (iedereen keer 'IEHHHHH!!!' toeterend door mijn snorkel als ik weer een vis zag, misschien dat dat de oorzaak was.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 15 december 2008 @ 21:01:42 #130
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_64040699
quote:
Op maandag 15 december 2008 20:45 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Ik las deze post net van je (als je wil dat ik hem weg haal moet je het zeggen)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jep dat was in 2005. Klopt. Zo lang ben ik eigenlijk al bezig In 2006 ben ik echt (na eerst nog 5kg erbij komende) een dikke 25 kg afgevallen, en dat heb ik in tegenstelling tot wat iedereen toen riep tot halverwege 2008 vol gehouden
Mag je rustig laten staan. Ben nog altijd wel trots dat er zoveel af gegaan is. Er is ook heel wat gebeurd ondertussen zoals ik al schreef. Afgestudeerd, in 2006 nog een half jaar in Chili gewoond, toen naderhand nog 's 7 kg afgevallen. Laagste gewicht was 72 kg Damn wat was ik toen blij. Dat was in maart van 2007 geloof ik. Daarna ben ik langzaam genormaliseerd richting de 74 wat ik dus anderhalf jaar lang volgehouden heb.

Die spoiler mag je rustig laten staan, volgens mij was dat toen ik net in dit topique kwam kijken.
Woonde toen een jaar in Utrecht, voelde erg alleen, zat niet lekker in mijn vel, school was wennen na 2 jaar werken en mijn sociale leventje had nog niet echt een begin genomen. Beetje zoals nu, al heb ik hier meer sociaalleven dan in 't begin in Utrecht. Dat was voor mezelf een redelijk moeilijke tijd moet ik toegeven

Mijn voeten blijven altijd zwakke punten, heeft mijn pa niet zijn best op gedaan volgens mij
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 15 december 2008 @ 21:02:43 #131
163650 Greys
pi_64040730
Oh en Abba, vrees niet. Er bestaan geen vrouwelijke mariniers!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 15 december 2008 @ 21:03:10 #132
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_64040741
Gofter ik word gek! Ik wil een ondertitel tjoepen dus ik vul dat in en mn wachtwoord, zegt ie:

De combinatie gebruikersnaam/wachtwoord is niet correct. Ga terug en probeer het opnieuw, of vraag een nieuw wachtwoord via de passmailer.

Dus ik nieuw wachtwoord aanvragen, opnieuw ondertitel intypen met nieuw wachtwoord, zegt ie wéér

De combinatie gebruikersnaam/wachtwoord is niet correct. Ga terug en probeer het opnieuw, of vraag een nieuw wachtwoord via de passmailer.

HALP!
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_64040744
quote:
Op maandag 15 december 2008 21:01 schreef Greys het volgende:

[..]

[..]

Mijn laatste vakantie was met mijn zus. Dus nee! Olé!
Ik baal er alleen nog steeds van dat ik mijn Joan-Collins-van-de-Lage-Landen-zonnehoed wel meegesleept heb maar vergeten ben op te zetten. Ik lag ook meer met mijn hoofd onder water te spartelen (iedereen keer 'IEHHHHH!!!' toeterend door mijn snorkel als ik weer een vis zag, misschien dat dat de oorzaak was.
Ik heb een napoleonfish van 2 meter gezien met snorkelen, zou je dan ook IEHHHH gillen?
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  maandag 15 december 2008 @ 21:03:21 #134
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_64040745
quote:
Op maandag 15 december 2008 20:58 schreef conleche het volgende:

[..]

Jij bent vast familie van Greys
Oe nais! Ik was ook al het zusje van SHE, maar waddis Greys dan van mij? Of van ons? Omg, identiteitscrisis in de dop! Maar wel een gezellige identiteitscrisis

Oh en ik klaagde net dat fok traag was en toen murmelde mn vriend: "Wat wil je met al die wanhopige huisvrouwen die continu aan het F5-en zijn". Hij heeft een verkeerd idee over dit topic, zeg ik je!
  maandag 15 december 2008 @ 21:04:05 #135
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_64040760
quote:
Op maandag 15 december 2008 20:59 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

En Do stond in de playboy deze maand toch? Is dat dan niet wat voor Abba? Een DO en tieten! Wat wil je nog meer!

Ikzelf vind Do nie zo leuk, maar okee!
Do is wel Do-able ( )...mooi meisje wel...weet alleen niet of er zoveel inhoud in zit...
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_64040761
quote:
Op maandag 15 december 2008 20:58 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Miss_S doe jij nog wel eens je bootcamp DVD's?
Op het moment niet
Maar de ab bootcamp ga ik wel weer inplannen
  maandag 15 december 2008 @ 21:04:13 #137
148689 Muis006
pi_64040767
quote:
Op maandag 15 december 2008 21:02 schreef Greys het volgende:
Oh en Abba, vrees niet. Er bestaan geen vrouwelijke mariniers!
Met zijn allen!

In een groen groen groen groen legerledikant
Daar lagen twee marva's heel parmant
En de een die had geen slipje slipje aan
En de ander geen behaatje
Daar kwam opeens een mariniertje aan

en de rest kun je zelf wel invullen
  maandag 15 december 2008 @ 21:05:03 #138
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_64040780
quote:
Op maandag 15 december 2008 21:01 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Niet zo snel je post aanpassen!!
pi_64040806
quote:
Op maandag 15 december 2008 21:03 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Oe nais! Ik was ook al het zusje van SHE, maar waddis Greys dan van mij? Of van ons? Omg, identiteitscrisis in de dop! Maar wel een gezellige identiteitscrisis

Oh en ik klaagde net dat fok traag was en toen murmelde mn vriend: "Wat wil je met al die wanhopige huisvrouwen die continu aan het F5-en zijn". Hij heeft een verkeerd idee over dit topic, zeg ik je!
Dan ben jij ook mijn zusje
  maandag 15 december 2008 @ 21:06:12 #140
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_64040810
quote:
Op maandag 15 december 2008 21:04 schreef Abbadon het volgende:

[..]

Do is wel Do-able ( )...mooi meisje wel...weet alleen niet of er zoveel inhoud in zit...
zie je wel, ik weet jou ZO te doorgronden
op die hunkemoller-reclames kijkt ze inderdaad wat... leeg... uit dr ogen.

Muis! Dan moet je onderin je wachtwoord typen om je wijziging door te voeren! Of dee je dat al?

Oh en PF! Jeuj wat een extended family Wat kerstig!
  maandag 15 december 2008 @ 21:06:26 #141
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_64040821
quote:
Op maandag 15 december 2008 21:01 schreef Greys het volgende:

...en wat bedoel je daar precies mee?!
  maandag 15 december 2008 @ 21:07:11 #142
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_64040853
quote:
Op maandag 15 december 2008 21:06 schreef MariaEtcetera het volgende:

en wat doorgrond je dan allemaal precies? vertel!
pi_64040868
quote:
Op maandag 15 december 2008 21:06 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Dan ben jij ook mijn zusje
En Greys en Co zijn weer mijn mama's. Dus SHE en Maria en PF mijn tantes? Op zich wel weer raar aangezien Maria en PF maar een beetje ouder zijn.
pi_64040872
Oo vriendje heeft nog een huiss aangeboden gekregen. Ik zie groen van jaloezie
pi_64040875
Netjes lijstje Viev!!

Ingredienten:

Vissticks (gewoon die dingen uit de vriezer)
olie
gesnipperd uitje
uitgeknepen knoflook
stukken verse gember
citroengras (mag ook gehakt uit een potje)
zoete ketjap
zoute ketjap/sojasaus
(bruine) suiker of zoetstof
sambal badjak en/of een rood pepertje

ui, knof,pepertje fruiten in de olie daarna ketjap erbij, suiker of zoetstof, sambal erbij, citroengras en gember. Vissticks in een ovenschaal leggen, saus erover gieten, erin wentelen (dus je moet net zoveel drab maken dat je vissticks zich lekker kunnen badderen, zonder te verdrinken zeg maar).

Nou en dan zet je ze in de oven. Ik weet niet meer precies, maar zou zeggen 180 graden en een 40 minuutjes. Kga ze morgen maken, dus misschien kom ik daar op terug...
pi_64040921
quote:
Op maandag 15 december 2008 21:07 schreef Goodbye het volgende:

[..]

En Greys en Co zijn weer mijn mama's. Dus SHE en Maria en PF mijn tantes? Op zich wel weer raar aangezien Maria en PF maar een beetje ouder zijn.
Uhmm... als je oma 20 is een kind krijgt en die krijgt jouw weer als ze 20 is
kan je oma daarna nog een kind krijgen als ze 42 is en dan is je oom/tante jonger dan jij
pi_64040930
quote:
Op maandag 15 december 2008 21:03 schreef Muis006 het volgende:
Gofter ik word gek! Ik wil een ondertitel tjoepen dus ik vul dat in en mn wachtwoord, zegt ie:

Dus ik nieuw wachtwoord aanvragen, opnieuw ondertitel intypen met nieuw wachtwoord, zegt ie wéér

HALP!
Bij nieuw wachtwoord gooit ie er bij mij telkens zelf iets in, bovenaan de pagina. Dit weghalen en dan onderaan de pagina je huidige wachtwoord invoeren.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_64040947
quote:
Op maandag 15 december 2008 21:09 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Uhmm... als je oma 20 is een kind krijgt en die krijgt jouw weer als ze 20 is
kan je oma daarna nog een kind krijgen als ze 42 is en dan is je oom/tante jonger dan jij
Ja, maar normáál kan je dat nou ook weer niet noemen
  maandag 15 december 2008 @ 21:11:12 #149
148689 Muis006
pi_64040976
quote:
Op maandag 15 december 2008 21:06 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Muis! Dan moet je onderin je wachtwoord typen om je wijziging door te voeren! Of dee je dat al?

Oh en PF! Jeuj wat een extended family Wat kerstig!
nee dus.
Dankjewel!
  maandag 15 december 2008 @ 21:11:58 #150
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_64040997
quote:
Op maandag 15 december 2008 20:50 schreef Abbadon het volgende:

[..]

Het was over het algemeen wel gezellig....van alles wat eigenlijk...
- ik wilde wel een tweede date, maar zij niet...
- zij wilde wel een tweede date, maar ik niet...
- zij vroeg, na ongeveer 2.5 uur, of ik zin had om te blijven slapen...mwah, maar niet...
- we vonden allebei een tweede date een goed idee, maar de volgende ochtend besloten we dat het het toch niet was...
- we waren na 2 uur uitgepraat en zijn maar weer naar huis gegaan...
- uurtje wat drinken, uurtje wat eten, uurtje wat zoenen, nooit meer wat van gehoord...

etc...

leuk wel....misschien komend jaar wel weer een tijdje
k heb nog een hele leuke vriendin in de aanbieding
die zojuist te horen heeft gekregen dat haar "soort van vriend"/McSex die wel elke dag smste, van de afgelopen 4 jaar al weer een jaar intensief contact had met zn ex, een paar keer met haar op vakantie is geweest zonder dat te vertellen, en sinds 4 maanden weer een relatie met haar jeeft, en haar (de ex) nu met kind heeft geschopt (wel in de periode dat ie ook mijn lieve vriendinnetje nog deed) gore zak.

en ze is zó leuk!
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')