Ik zei NIET machtigquote:Op maandag 15 december 2008 20:44 schreef Greys het volgende:
Muis, cheesecake!!!!![]()
McAbba: vertel! Viel het allemaal tegen. Of was het 't allemaal gewoon nèt niet?
Of vond jij ze allemaal leuk en zij jou niet?
Het is de Engelse versie toch? Die is zo mogelijk nog genanterquote:Op maandag 15 december 2008 20:43 schreef Abbadon het volgende:
[..]
plaatsvervangende schaamte vanuit het comfort van je eigen huis...wat wil je nog meer
Nee! Maar dat kwam omdat ik ging low carben!! Nu ik dat niet meer doe ga ik dat weer eens kopen!! Zijn echt best lekker namelijk!!quote:Op maandag 15 december 2008 20:39 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Cooo eet je dit nog steeds elke avond?
[..]
Oh okeequote:Op maandag 15 december 2008 20:44 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee SHE komt morgen gewoon weer terug!!
No worries......
Ik was mezelf aan het googelen en kwam oude bekenden tegen (o.a. aventura en sugar)quote:Op maandag 15 december 2008 20:46 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee! Maar dat kwam omdat ik ging low carben!! Nu ik dat niet meer doe ga ik dat weer eens kopen!! Zijn echt best lekker namelijk!!
Wat ben jij aan het doen?? Je vind dat we te langzaam gaan en ben je nu topics van een jaar geleden aan het lezen??
Geen springvorm!! Want het deeg zit bovenop en de smurrie in het blik. Vlaaiblik kan, maar ik gebruik een iets diepere taartvorm en dat zou ik doen.quote:Op maandag 15 december 2008 20:42 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hmmm dat weet mijn paps (de head chef) vast wel te waarderen. Moet dat in een springvorm of een vlaaivorm? Ik heb beide. Ik heb 1 keer perentaart (geen omgekeerde dus
) gemaakt met mijn vlaaivorm maar dat ding is zo ondiep...
Het was over het algemeen wel gezellig....van alles wat eigenlijk...quote:Op maandag 15 december 2008 20:44 schreef Greys het volgende:
McAbba: vertel! Viel het allemaal tegen. Of was het 't allemaal gewoon nèt niet?
Of vond jij ze allemaal leuk en zij jou niet?
Hmm ja dat dacht ik dus al. Dan moet ik van het weekend even op zoek naar een taartvormquote:Op maandag 15 december 2008 20:49 schreef conleche het volgende:
[..]
Geen springvorm!! Want het deeg zit bovenop en de smurrie in het blik. Vlaaiblik kan, maar ik gebruik een iets diepere taartvorm en dat zou ik doen.
Ik was nog even aan het bijkomen van mijn eigen relatietipsquote:Op maandag 15 december 2008 20:48 schreef Muis006 het volgende:
Greys, jij treurwilg!
Je laat ons topic in de steek
preciesquote:Op maandag 15 december 2008 20:46 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Het is de Engelse versie toch? Die is zo mogelijk nog genanter
Ik vind ze leukquote:Op maandag 15 december 2008 20:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik was nog even aan het bijkomen van mijn eigen relatietips![]()
Kga even kieken!
Ja, dat vind ik wel interessant. Mijn beste vriendin zweert nog steeds bij haar WW puntenboekje (die ging wel naar de meetings) en heb er al uren in zitten lezen om te kijken hoe het nou zit met die puntenquote:Op maandag 15 december 2008 20:42 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Het punten-tel-programma? FlexiPoints, gewoon van WW zelf maar dan illegaal omdat ik voor de rest niet aan die meetings enzo doe. Toen ik hier voor het eerst ging posten (back in the day, januari 2006) was het hier helemaal hip, ik ben er toen 10 kilo mee afgevallen. Vond dit gewoon makkelijker dan calorieën tellen en het is wel relaxt dat je onbeperkt groente en fruit mag en bijv. aardappels en pasta onbeperkt voor een vast aantal punten. Ik vind het wel fijn om af en toe gewoon iets te kunnen eten zonder het af te wegen, en anders zou ik écht gaan denken of die appel niet te veel calorieën heeft.
Ik kan je het programmaatje wel eens sturen, als je wilt.
Wat nouquote:Op maandag 15 december 2008 20:51 schreef Abbadon het volgende:
[..]
preciespin-ups, kroeghoeren, you name it....
zeker...als een date van mij niet minstens twee keer haar tieten laat zien op de eerste date, bij voorkeur onder het genot van literflessen wodka, dan hoeft het van mij niet...quote:Op maandag 15 december 2008 20:54 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Wat nou? Kies je je dates soms daar op uit?
Dat moet dan ook nog even op Greys not to do list
Gelukkig had ik geen directe plannen om met een marinier te datenquote:Op maandag 15 december 2008 20:55 schreef conleche het volgende:
Greys: je moet er nog wat meer DO's ingooien, anders durft die arme ABBA het nooit meer aan!!![]()
Zou die zin toch bijna ondersneeuwen in de rest van je post! WAT GOED!quote:Op maandag 15 december 2008 20:48 schreef kwakveense het volgende:
ola chicas guapas e chicos ehhhhh guapos??
ik heb me vandaag geheel aan mn lijstje gehouden! ondanks mn huil-boehoe moment van vanavond.
O! Niet?quote:Op maandag 15 december 2008 20:56 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Gelukkig had ik geen directe plannen om met een marinier te daten
Jij bent vast familie van Greysquote:Op maandag 15 december 2008 20:57 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Zou die zin toch bijna ondersneeuwen in de rest van je post! WAT GOED!En dan zo doorgaan he! Eerste succes in een reeks successen
![]()
En ik heb theeEn en en! Een chocoladerendier gekregen van mijn leraar omdat hij vond dat we allemaal zo goed ons best hadden gedaan voor zijn vak (hoe niet-universiteits en tof is dat!)!! En wat je wat het mooie daaraan is? Ik ben zo'n softie dat ik het rendiertje te lief vind om op te eten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |