saai is misschien niet het juiste woord voor huilende meisjes...maar om nou te zeggen dat ik daar bijzonder enthousiast van word...quote:Op maandag 15 december 2008 20:31 schreef conleche het volgende:
[..]
Saai?? Als je huilende meisjes saai vindt?? Ik denk dat bijna iedereen tranen met tuiten huilt tijdens GA.
So not saai!
Jawel!!( Hoewel het niet eens de bedoeling is dat je je volpropt.) Maar je kan heel wat mager rauw rundvlees eten voordat je ook maar in de buurt komt van de cals. in dat toetje!quote:Op maandag 15 december 2008 20:31 schreef Abbadon het volgende:
[..]
kweenie hoor, maar als je ter compensatie enorme hoeveelheden van 'gezonde' dingen gaat eten, dan helpt dat ook niet echt, toch?
Normaal gesproken eet ik maar 1 gang, dus ik denk dat ik geen absurde hoeveelheden hoef te eten om na een voorgerecht en hoofdgerecht eigenlijk al genoeg te hebben. Maar goed, zolang je het bij een enorme hoeveelheid groente houdt is dat nog altijd minder slecht dan de brownie die je anders gegeten zou hebben.quote:Op maandag 15 december 2008 20:31 schreef Abbadon het volgende:
[..]
kweenie hoor, maar als je ter compensatie enorme hoeveelheden van 'gezonde' dingen gaat eten, dan helpt dat ook niet echt, toch?![]()
Bij trifle moest ik direct aan Friends denken en ik lees verder en jij schrijft wat ik dachtquote:Op maandag 15 december 2008 20:33 schreef Muis006 het volgende:
Oh en ik heb een vraag! Ik maak het toetje voor Christmas dinner bij ons thuis, maar ik ben inspiratieloos voor dit jaar. Vorig jaar had ik een trifle gemaakt (zonder beef sautéed with peas & onions zoals Rachel) en het jaar daarvoor nougat-ijstaart. Wie o wie heeft ideeen voor dit jaar?
Eisen:
- het moet niet te machtig zijn, want de voorafgaande gangen bestaan uit: een amuse, dan zalmsalade, dan spoom en als hoofdgerecht kalkoen, stuffing, konijn, spruitjes, sperziebonen, aardappelen en rode kool![]()
- het moet genoeg zijn voor 9 mensen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je d'r wat aan, denk je?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op maandag 15 december 2008 20:33 schreef Abbadon het volgende:
[..]
saai is misschien niet het juiste woord voor huilende meisjes...maar om nou te zeggen dat ik daar bijzonder enthousiast van word...![]()
* Abbadon zapt wat en blijft hangen bij Dames in de Dop...
Oh, dat vind ik wel spannend! Hoe heet dat?quote:Op maandag 15 december 2008 20:26 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest...
Ik tel Weight-Watchers-punten (met een programmaatje dat de tante van Kim's achternicht vast ook wel kent), maar ik vrees dat dat diner meer punten gaat kosten dan ik op de hele dag mag hebben.
quote:Op maandag 15 december 2008 20:35 schreef Greys het volgende:
McAbba, zoals beloofd hierbij enige relatie-do's-and-don'ts***
***geheel op waarheid berust en uit het leven gegrepen, da's nog het ergste!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je d'r wat aan, denk je?![]()
Senks! Ik vind dat helemaal geen gek lijstje hoor!!! Zou nog een fruitje bijkunnen, of wat zuivel, maar dat hoeft ook niet persé iedere dag......quote:Op maandag 15 december 2008 20:32 schreef Claudia_x het volgende:
Co, wat is je roze gang mooi!
Mijn dag was niet super:
O: 2 geroosterde volkoren boterhammen met 2 gekookte eitjes
T: 1 volkoren boterham pindakaas
T: niets
L: 2 volkoren boterhammen pindakaas
T: niets
T: 1 appel
D: gegrilde zalm en sla, tomatensoepje
T: 50 gram pure chocolade
Maar ik heb wel mijn iPod Sport Kit binnen!Ik moet nog even wachten op het hoesje om de chip aan mijn schoen te bevestigen. Eigenlijk wil ik morgen ook nog even een polsbandje scoren voor mijn huissleutels.
***geheel op waarheid berust en uit het leven gegrepen, da's nog het ergste!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je d'r wat aan, denk je?
![]()
![]()
Oh greysie toch!
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Natuurlijk vind ik het ronduit kut dat SHE weg is! Ik durf(de) er alleen niets over te zeggen omdat ik geen olie op het vuur wou/wil gooienquote:Op maandag 15 december 2008 20:37 schreef MariaEtcetera het volgende:
*heeft terug gelezen* SHE is weg? Echt heulemaal weg en komt niet meer terug? En er is geen algemeen "oh wat stom"-sentiment? Jammer! Ik hoop dat ze terug komt want ik moet altijd wel lachen om haar posts (behalve dan om haar onsubtiele posts) en haar tips/recepten zijn handig
(en ja ik kan ook zelf denken XD).
Bah![]()
Eetlijstje dan maar!
O: snee brood met jam
T: kopje heldere groentesoep (geen vlees oid, alleen bouillon met groente)
T: een handje chocopepernoten o_O
L: twee sneetjes brood, 1 met ham en 1 met jonge kaas
T: meloensalade
D: satéschnitzel, snijbonen en een lepel appelmoes
Ik ben er nog steeds ja.quote:Op maandag 15 december 2008 20:15 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Heee zwahiel
ik wou net vragen of je hier nog wel eens kwam! Hoe gaat het nu en hoeveel weeg je?
quote:@ Viking: Je zou rice toastjes (van der Meulen) eens moeten proberen en dan de lente-ui variant. Dat is wel zo'n 400 cal. per 100 gr. maar ze zijn zo licht dat als je een bakje opeet (er zitten 2 pakjes in een verpakking) dan heb je maar 130 cal. op. Maar door die lente-ui is het net of je zoutjes eet. Best lekker! Ik eet bijna iedere avond een 1/2 bakje en dat is dan weer even veel aan cal. als een flinke appel waar ik 's avonds überhaupt geen zin in heb.
Voor zover ik het heb begrepen komt ze wel terug hoor, wanneer de mood weer wat chiller isquote:Op maandag 15 december 2008 20:37 schreef MariaEtcetera het volgende:
*heeft terug gelezen* SHE is weg? Echt heulemaal weg en komt niet meer terug? En er is geen algemeen "oh wat stom"-sentiment? Jammer! Ik hoop dat ze terug komt want ik moet altijd wel lachen om haar posts (behalve dan om haar onsubtiele posts) en haar tips/recepten zijn handig
Bah![]()
Eetlijstje dan maar!
Tarte Tatin!! Met een klodder creme fraiche, of ijs, of slagroom. Das de enige taart die ik weet te bakken.quote:Op maandag 15 december 2008 20:33 schreef Muis006 het volgende:
Oh en ik heb een vraag! Ik maak het toetje voor Christmas dinner bij ons thuis, maar ik ben inspiratieloos voor dit jaar. Vorig jaar had ik een trifle gemaakt (zonder beef sautéed with peas & onions zoals Rachel) en het jaar daarvoor nougat-ijstaart. Wie o wie heeft ideeen voor dit jaar?
Eisen:
- het moet niet te machtig zijn, want de voorafgaande gangen bestaan uit: een amuse, dan zalmsalade, dan spoom en als hoofdgerecht kalkoen, stuffing, konijn, spruitjes, sperziebonen, aardappelen en rode kool![]()
- het moet genoeg zijn voor 9 mensen
***geheel op waarheid berust en uit het leven gegrepen, da's nog het ergste!nuttig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je d'r wat aan, denk je?
Internetdaten heb ik trouwens zowaar wat ervaring mee opgedaan dit jaaren daarbij heb ik me absoluut aan je tip gehouden...12 dates in nog geen 3 maanden...niet slecht
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
Het punten-tel-programma? FlexiPoints, gewoon van WW zelf maar dan illegaal omdat ik voor de rest niet aan die meetings enzo doe. Toen ik hier voor het eerst ging posten (back in the day, januari 2006) was het hier helemaal hip, ik ben er toen 10 kilo mee afgevallen. Vond dit gewoon makkelijker dan calorieën tellen en het is wel relaxt dat je onbeperkt groente en fruit mag en bijv. aardappels en pasta onbeperkt voor een vast aantal punten. Ik vind het wel fijn om af en toe gewoon iets te kunnen eten zonder het af te wegen, en anders zou ik écht gaan denken of die appel niet te veel calorieën heeft.quote:Op maandag 15 december 2008 20:37 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Oh, dat vind ik wel spannend! Hoe heet dat?
Hmmm dat weet mijn paps (de head chef) vast wel te waarderen. Moet dat in een springvorm of een vlaaivorm? Ik heb beidequote:Op maandag 15 december 2008 20:41 schreef conleche het volgende:
[..]
Tarte Tatin!! Met een klodder creme fraiche, of ijs, of slagroom. Das de enige taart die ik weet te bakken.
Daar was ik idd bang voor, dat mensen dat zouden denken! Maar je kiest toch geen kant door te zeggen dat je het kut vindt dat ze weg lijkt te zijn?quote:Op maandag 15 december 2008 20:39 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Natuurlijk vind ik het ronduit kut dat SHE weg is! Ik durf(de) er alleen niets over te zeggen omdat ik geen olie op het vuur wou/wil gooien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
plaatsvervangende schaamte vanuit het comfort van je eigen huis...wat wil je nog meerquote:
Nee SHE komt morgen gewoon weer terug!!quote:Op maandag 15 december 2008 20:37 schreef MariaEtcetera het volgende:
Bah![]()
Eetlijstje dan maar!
Ik las deze post net van je (als je wil dat ik hem weg haal moet je het zeggen)quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |