abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 15 december 2008 @ 20:33:53 #76
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_64039825
quote:
Op maandag 15 december 2008 20:31 schreef conleche het volgende:

[..]

Saai?? Als je huilende meisjes saai vindt?? Ik denk dat bijna iedereen tranen met tuiten huilt tijdens GA.

So not saai!
saai is misschien niet het juiste woord voor huilende meisjes...maar om nou te zeggen dat ik daar bijzonder enthousiast van word...

* Abbadon zapt wat en blijft hangen bij Dames in de Dop...
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_64039861
quote:
Op maandag 15 december 2008 20:31 schreef Abbadon het volgende:

[..]

kweenie hoor, maar als je ter compensatie enorme hoeveelheden van 'gezonde' dingen gaat eten, dan helpt dat ook niet echt, toch?
Jawel!!( Hoewel het niet eens de bedoeling is dat je je volpropt.) Maar je kan heel wat mager rauw rundvlees eten voordat je ook maar in de buurt komt van de cals. in dat toetje!
pi_64039864
quote:
Op maandag 15 december 2008 20:31 schreef Abbadon het volgende:

[..]

kweenie hoor, maar als je ter compensatie enorme hoeveelheden van 'gezonde' dingen gaat eten, dan helpt dat ook niet echt, toch?
Normaal gesproken eet ik maar 1 gang, dus ik denk dat ik geen absurde hoeveelheden hoef te eten om na een voorgerecht en hoofdgerecht eigenlijk al genoeg te hebben. Maar goed, zolang je het bij een enorme hoeveelheid groente houdt is dat nog altijd minder slecht dan de brownie die je anders gegeten zou hebben.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_64039877
quote:
Op maandag 15 december 2008 20:33 schreef Muis006 het volgende:
Oh en ik heb een vraag! Ik maak het toetje voor Christmas dinner bij ons thuis, maar ik ben inspiratieloos voor dit jaar. Vorig jaar had ik een trifle gemaakt (zonder beef sautéed with peas & onions zoals Rachel) en het jaar daarvoor nougat-ijstaart. Wie o wie heeft ideeen voor dit jaar?

Eisen:
- het moet niet te machtig zijn, want de voorafgaande gangen bestaan uit: een amuse, dan zalmsalade, dan spoom en als hoofdgerecht kalkoen, stuffing, konijn, spruitjes, sperziebonen, aardappelen en rode kool
- het moet genoeg zijn voor 9 mensen
Bij trifle moest ik direct aan Friends denken en ik lees verder en jij schrijft wat ik dacht
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 15 december 2008 @ 20:35:42 #80
163650 Greys
pi_64039883
McAbba, zoals beloofd hierbij enige relatie-do's-and-don'ts***
***geheel op waarheid berust en uit het leven gegrepen, da's nog het ergste!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je d'r wat aan, denk je?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_64039893
quote:
Op maandag 15 december 2008 20:33 schreef Abbadon het volgende:

[..]

saai is misschien niet het juiste woord voor huilende meisjes...maar om nou te zeggen dat ik daar bijzonder enthousiast van word...

* Abbadon zapt wat en blijft hangen bij Dames in de Dop...
Hoogstaand programma ja
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  maandag 15 december 2008 @ 20:37:14 #82
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_64039936
quote:
Op maandag 15 december 2008 20:26 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Was het maar zo'n feest...
Ik tel Weight-Watchers-punten (met een programmaatje dat de tante van Kim's achternicht vast ook wel kent), maar ik vrees dat dat diner meer punten gaat kosten dan ik op de hele dag mag hebben.
Oh, dat vind ik wel spannend! Hoe heet dat?
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_64039938
quote:
Op maandag 15 december 2008 20:35 schreef Greys het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The way you rock'n'roll
  maandag 15 december 2008 @ 20:37:29 #84
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_64039944
*heeft terug gelezen* SHE is weg? Echt heulemaal weg en komt niet meer terug? En er is geen algemeen "oh wat stom"-sentiment? Jammer! Ik hoop dat ze terug komt want ik moet altijd wel lachen om haar posts (behalve dan om haar onsubtiele posts ) en haar tips/recepten zijn handig (en ja ik kan ook zelf denken XD).

Bah

Eetlijstje dan maar!
O: snee brood met jam
T: kopje heldere groentesoep (geen vlees oid, alleen bouillon met groente)
T: een handje chocopepernoten o_O
L: twee sneetjes brood, 1 met ham en 1 met jonge kaas
T: meloensalade
D: satéschnitzel, snijbonen en een lepel appelmoes
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_64039974
quote:
Op maandag 15 december 2008 20:32 schreef Claudia_x het volgende:
Co, wat is je roze gang mooi!

Mijn dag was niet super:

O: 2 geroosterde volkoren boterhammen met 2 gekookte eitjes
T: 1 volkoren boterham pindakaas
T: niets
L: 2 volkoren boterhammen pindakaas
T: niets
T: 1 appel
D: gegrilde zalm en sla, tomatensoepje
T: 50 gram pure chocolade

Maar ik heb wel mijn iPod Sport Kit binnen! Ik moet nog even wachten op het hoesje om de chip aan mijn schoen te bevestigen. Eigenlijk wil ik morgen ook nog even een polsbandje scoren voor mijn huissleutels.
Senks! Ik vind dat helemaal geen gek lijstje hoor!!! Zou nog een fruitje bijkunnen, of wat zuivel, maar dat hoeft ook niet persé iedere dag......
pi_64039977
quote:
SPOILER
Oh greysie toch!
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_64039992
Nou ja ik ging er vanuit dat ze het niet lang vol zou houden en het niet echt meende. Doet ze dat wel dan zeg ik ook bah. En nogmaals bah. En daar komt ie BAH!
The way you rock'n'roll
  maandag 15 december 2008 @ 20:39:07 #88
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_64039997
quote:
Op maandag 15 december 2008 20:37 schreef MariaEtcetera het volgende:
*heeft terug gelezen* SHE is weg? Echt heulemaal weg en komt niet meer terug? En er is geen algemeen "oh wat stom"-sentiment? Jammer! Ik hoop dat ze terug komt want ik moet altijd wel lachen om haar posts (behalve dan om haar onsubtiele posts ) en haar tips/recepten zijn handig (en ja ik kan ook zelf denken XD).

Bah

Eetlijstje dan maar!
Natuurlijk vind ik het ronduit kut dat SHE weg is! Ik durf(de) er alleen niets over te zeggen omdat ik geen olie op het vuur wou/wil gooien
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
  maandag 15 december 2008 @ 20:39:14 #89
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_64040000
quote:
Op maandag 15 december 2008 20:15 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Heee zwahiel
ik wou net vragen of je hier nog wel eens kwam! Hoe gaat het nu en hoeveel weeg je?
Ik ben er nog steeds ja.

Momenteel zit ik op 82. Schommel een beetje tussen de 80 en de 83.
In juni heb ik twee tenen gebroken en daardoor heb ik een hele tijd uit de running gelegen
Tot en met eind augustus heb ik praktisch niets aan sport mogen en kunnen doen. Zelfs het dagelijkse fietsen naar mijn werk (toch 4 km heen en 4km terug) mocht niet meer. Gedwongen de bus te nemen. Autorijden was onmogelijk en ik bleef veel binnen zitten omdat ik drie hoog (5 stijle en lange trappen) woonde toen.
Tel daarbij bij dat ik midden in mijn afstuderen zat en dat nogal wat stress opleverde, en je hebt een redelijke toename in mijn gewicht. Zat in maart op 74 en daarmee was ik vrij content. Ik sportte vrij regelmatig, ging minstens een en vaker twee of drie keer per week squashen om mijn conditie en mijn gewicht op peil te houden.

Dat lukte dus tot juni vrij aardig. Ik was een kilo'tje aangekomen omdat ik wat te vaak in de kroeg zat, maar dat was verwaarloosbaar
Nu ben ik weer drie weken bezig. Letten op eten en sinds vorige week bezig met sporten. Momenteel wacht ik nog op mijn introles zodat ik ook echt mag sporten. Mijn sportschool heeft toestellen met losse handels. Dat vergt enige extra coördinatie én extra kracht Dus meer resultaat, als je het goed doet! Daarvoor krijg je dus een persoonlijke les van 2 uur. Ondertussen fiets ik wel naar school toe maar nu niet meer zo ver. School is 1,5 km van me af hier dus.

Heb verder ook Utrecht ingeruild voor Antwerpen, dus dat bracht ook wat extra zorgen en gedoe met zich mee. Zat dus drie weken geleden op 83kg en schommel nu dus weer. Eind deze week wil op 81 of liefst 80 zitten. Deze week ga ik elke dag trainen en hard! Ik ga zometeen naar de sportschool en dan maak ik meteen een afspraak voor morgen voor die introles.

Morgen dan nog een paper van 10 pagina's schrijven en dan kan ik beginnen met blokken voor de examenmaand van januari (jeej! Statistiek I compleet opnieuw gaan leren omdat ik er geen jota van snap )

Hoe is 't met jou dan? Zit jij nog op gewicht?
ik heb zitten twijfelen om nog 's op dieet te gaan om 't weer snel eraf te halen, maar het past gewoon niet erbij. Ik kan me nu niet permitteren dat mijn leerprestaties even achteruit gaan aangezien de komende examenmaand. En de decembermaand enzo. Heb besloten om elke dag of in de sportschool of op straat te gaan hardlopen en daarnaast elke dag in de sportschool te trainen. Mijn doel van 70 is voor van de zomer en voor februari / maart heb ik 75 als doel. Dat is nog enigszins reëel)
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
pi_64040006
Cooo eet je dit nog steeds elke avond ?
quote:
@ Viking: Je zou rice toastjes (van der Meulen) eens moeten proberen en dan de lente-ui variant. Dat is wel zo'n 400 cal. per 100 gr. maar ze zijn zo licht dat als je een bakje opeet (er zitten 2 pakjes in een verpakking) dan heb je maar 130 cal. op. Maar door die lente-ui is het net of je zoutjes eet. Best lekker! Ik eet bijna iedere avond een 1/2 bakje en dat is dan weer even veel aan cal. als een flinke appel waar ik 's avonds überhaupt geen zin in heb.
pi_64040010
quote:

Bah

Eetlijstje dan maar!
Voor zover ik het heb begrepen komt ze wel terug hoor, wanneer de mood weer wat chiller is Anders zou ik het héél erg jammer vinden!
pi_64040063
quote:
Op maandag 15 december 2008 20:33 schreef Muis006 het volgende:
Oh en ik heb een vraag! Ik maak het toetje voor Christmas dinner bij ons thuis, maar ik ben inspiratieloos voor dit jaar. Vorig jaar had ik een trifle gemaakt (zonder beef sautéed with peas & onions zoals Rachel) en het jaar daarvoor nougat-ijstaart. Wie o wie heeft ideeen voor dit jaar?

Eisen:
- het moet niet te machtig zijn, want de voorafgaande gangen bestaan uit: een amuse, dan zalmsalade, dan spoom en als hoofdgerecht kalkoen, stuffing, konijn, spruitjes, sperziebonen, aardappelen en rode kool
- het moet genoeg zijn voor 9 mensen
Tarte Tatin!! Met een klodder creme fraiche, of ijs, of slagroom. Das de enige taart die ik weet te bakken.
  maandag 15 december 2008 @ 20:41:58 #93
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_64040082
quote:
SPOILER
nuttig!

Internetdaten heb ik trouwens zowaar wat ervaring mee opgedaan dit jaar en daarbij heb ik me absoluut aan je tip gehouden...12 dates in nog geen 3 maanden...niet slecht
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_64040088
quote:
Op maandag 15 december 2008 20:37 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Oh, dat vind ik wel spannend! Hoe heet dat?
Het punten-tel-programma? FlexiPoints, gewoon van WW zelf maar dan illegaal omdat ik voor de rest niet aan die meetings enzo doe. Toen ik hier voor het eerst ging posten (back in the day, januari 2006) was het hier helemaal hip, ik ben er toen 10 kilo mee afgevallen. Vond dit gewoon makkelijker dan calorieën tellen en het is wel relaxt dat je onbeperkt groente en fruit mag en bijv. aardappels en pasta onbeperkt voor een vast aantal punten. Ik vind het wel fijn om af en toe gewoon iets te kunnen eten zonder het af te wegen, en anders zou ik écht gaan denken of die appel niet te veel calorieën heeft.

Ik kan je het programmaatje wel eens sturen, als je wilt.
Are you pondering what I'm pondering?
  maandag 15 december 2008 @ 20:42:38 #95
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_64040097
quote:
Op maandag 15 december 2008 20:41 schreef conleche het volgende:

[..]

Tarte Tatin!! Met een klodder creme fraiche, of ijs, of slagroom. Das de enige taart die ik weet te bakken.
Hmmm dat weet mijn paps (de head chef) vast wel te waarderen. Moet dat in een springvorm of een vlaaivorm? Ik heb beide . Ik heb 1 keer perentaart (geen omgekeerde dus ) gemaakt met mijn vlaaivorm maar dat ding is zo ondiep...
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
  maandag 15 december 2008 @ 20:43:51 #96
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_64040129
quote:
Op maandag 15 december 2008 20:39 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Natuurlijk vind ik het ronduit kut dat SHE weg is! Ik durf(de) er alleen niets over te zeggen omdat ik geen olie op het vuur wou/wil gooien
Daar was ik idd bang voor, dat mensen dat zouden denken! Maar je kiest toch geen kant door te zeggen dat je het kut vindt dat ze weg lijkt te zijn? Ik bedoel, ik bedoel met mijn post ook niet dat ik haar overwaardeer Maar wel dat ik haar een blije noot in het topic vind! Die soms wat uit dr slof kan schieten

Met onder een spoiler nog wat extra want wil niks oprakelen voel je dus ook niet geroepen hierop te reageren
SPOILER
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  maandag 15 december 2008 @ 20:43:58 #97
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_64040133
quote:
Op maandag 15 december 2008 20:35 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Hoogstaand programma ja
plaatsvervangende schaamte vanuit het comfort van je eigen huis...wat wil je nog meer
pi_64040142
quote:

Bah

Eetlijstje dan maar!
Nee SHE komt morgen gewoon weer terug!!
No worries......
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 15 december 2008 @ 20:44:47 #99
163650 Greys
pi_64040152
Muis, cheesecake!!!!

McAbba: vertel! Viel het allemaal tegen. Of was het 't allemaal gewoon nèt niet?
Of vond jij ze allemaal leuk en zij jou niet?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_64040169
quote:
Op maandag 15 december 2008 20:39 schreef zwahiel het volgende:

[..]

Ik ben er nog steeds ja.

Ik las deze post net van je (als je wil dat ik hem weg haal moet je het zeggen)
SPOILER
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')