abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64039318
bijna GA tijd (denk ik zeg het even want neem aan dat niemand hier dat weet )
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_64039321
Eerst even een knuf voor Kwak...

Poeh, ik zit nog best vol van die broccolisoep, en dat terwijl er helemaal geen room in zat. Alleen maar broccoli, aardappel, ui (wel gefruit in olie) en bouillon. Soep is echt geniaal dieet-eten.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_64039328
Heee zwahiel
ik wou net vragen of je hier nog wel eens kwam! Hoe gaat het nu en hoeveel weeg je?
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 15 december 2008 @ 20:16:47 #54
163650 Greys
pi_64039361
Ipv een baggy kwam het eten vanavond in een doos, dus ik heb meer dan de helft mee naar huis genomen om morgen op te eten. Hoezee!

Co, die versies van de teckel van de blindegeleidenrat van kim hebben geen ondertieten.
Maar dat vind ik zelf juist prettig.

Ik kijk nooit Waar is de Mol, maar ik wil de uitzending vanavond met Doutzen Kroes wel even zien!

Hoi Vikje!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_64039503
Oja, over Kerst gesproken... Ik heb morgenavond een kerstdiner met vriendje's huisgenoten. Voor- en hoofdgerecht zijn carpaccio en kiprollade, da's nog best gezond, maar als toetje hoorde ik iets over ijs en brownies. Ben ik net sinds vandaag weer begonnen met punten tellen...
  maandag 15 december 2008 @ 20:21:21 #56
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_64039505
quote:
Op maandag 15 december 2008 20:15 schreef DarkElf het volgende:
bijna GA tijd (denk ik zeg het even want neem aan dat niemand hier dat weet )
GA? zegt me niets...
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_64039519
Ik ben er nog hoor mochten jullie wat gezelligs willen zeggen maar ik ben me nog even aan het verbazen
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  maandag 15 december 2008 @ 20:22:48 #58
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_64039542
quote:
Op maandag 15 december 2008 20:21 schreef Mini_rulez het volgende:
Oja, over Kerst gesproken... Ik heb morgenavond een kerstdiner met vriendje's huisgenoten. Voor- en hoofdgerecht zijn carpaccio en kiprollade, da's nog best gezond, maar als toetje hoorde ik iets over ijs en brownies. Ben ik net sinds vandaag weer begonnen met punten tellen...
ik gok dat je met de meeste punten niet wint, in dit geval?
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_64039553
quote:
Op maandag 15 december 2008 20:21 schreef Goodbye het volgende:
Ik ben er nog hoor mochten jullie wat gezelligs willen zeggen maar ik ben me nog even aan het verbazen
Hey, ik zei net zelfs iets ontopics!

Maar het is nu toch wel weer redelijk normaal hier?
pi_64039575
O kwak, je zei toch dat je niet zo veel qua brood beleg lust? 3-4 jaar geleden at ik 8 boterhammen hagelslag per dag omdat ik niets anders lustte.. Nu eet ik eigenlijk alles en lust ik alles omdat ik mijzelf (ja ik, dit gaat niet over jou ) een beetje sneu vond dat ik elke dag baby eten at.. En nu eet ik echt graag de raarste dingen (zoals broodjes van conleche ) Ik weet niet waarom ik het kom melden maar er is dus voor iedereen hoop
pi_64039576
quote:
Op maandag 15 december 2008 20:21 schreef Mini_rulez het volgende:
Gewoon mini stukje van nemen!!

Das mijn geheim met de kerst: ik probeer me vol te eten met de gezondste dingen en dan proef ik muizehapjes van de lekkere "slechte" dingen...
pi_64039595
quote:
Op maandag 15 december 2008 20:23 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Hey, ik zei net zelfs iets ontopics!

Maar het is nu toch wel weer redelijk normaal hier?
Ik ben het vorige topic aan het lezen, vandaar ik lees normaal niet echt bij, geen hele topics iig
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_64039631
quote:
Op maandag 15 december 2008 20:21 schreef Abbadon het volgende:

[..]

GA? zegt me niets...
Greys anatomiemie
met drek army en drek dreamy
pi_64039632
quote:
Op maandag 15 december 2008 20:23 schreef conleche het volgende:

[..]

Das mijn geheim met de kerst: ik probeer me vol te eten met de gezondste dingen en dan proef ik muizehapjes van de lekkere "slechte" dingen...
Jij zou een dieet moeten schrijven ik verbaas me altijd over wat jij over eten zegt (op een positieve manier)
pi_64039645
quote:
Op maandag 15 december 2008 20:22 schreef Abbadon het volgende:

[..]

ik gok dat je met de meeste punten niet wint, in dit geval?
Was het maar zo'n feest...
Ik tel Weight-Watchers-punten (met een programmaatje dat de tante van Kim's achternicht vast ook wel kent), maar ik vrees dat dat diner meer punten gaat kosten dan ik op de hele dag mag hebben.
  maandag 15 december 2008 @ 20:28:37 #66
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_64039684
quote:
Op maandag 15 december 2008 20:26 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Greys anatomiemie
met drek army en drek dreamy
saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai
pi_64039695
quote:
Op maandag 15 december 2008 20:28 schreef Abbadon het volgende:

[..]

maandag 15 december 2008 @ 20:29:07 #68
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_64039696
Even een bericht voor Greys en ik zet hem in spoilers om jullie te ontzien
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En DE, welke aflevering van GA komt dadelijk?
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_64039701
Brinta
Fruitsalade
Eigengebakken brood, gekookt ei, 2 plakjes ontbijtspek, beetje jam, boter
.. veel langer stucken dan leuk was ..
Kippesoep (hanesoep, eigenlijk)
Gebraden haan (de zelfgeslachte van vorige week), patat. Appelmoes bleek beschimmeld. Chokopudding toe.
3 espresso
1 leffe
en misschien volgt er nog een borrel.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_64039707
quote:
Op maandag 15 december 2008 20:26 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Jij zou een dieet moeten schrijven ik verbaas me altijd over wat jij over eten zegt (op een positieve manier)
Dank je wel popje!!

Zei ze met haar mond vol pizza
pi_64039719
quote:
Op maandag 15 december 2008 20:23 schreef conleche het volgende:

[..]

Da's wel een goed idee inderdaad. Gelukkig zijn de eerste twee gangen redelijk gezond, dan zit je al aardig vol voor het toetje op tafel komt. Alleen is 'vol' bij mij een rekbaar begrip als iets echt heel lekker is.
  maandag 15 december 2008 @ 20:31:34 #72
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_64039764
quote:
Op maandag 15 december 2008 20:29 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Da's wel een goed idee inderdaad. Gelukkig zijn de eerste twee gangen redelijk gezond, dan zit je al aardig vol voor het toetje op tafel komt. Alleen is 'vol' bij mij een rekbaar begrip als iets echt heel lekker is.
kweenie hoor, maar als je ter compensatie enorme hoeveelheden van 'gezonde' dingen gaat eten, dan helpt dat ook niet echt, toch?
pi_64039765
quote:
Op maandag 15 december 2008 20:28 schreef Abbadon het volgende:

[..]

Saai?? Als je huilende meisjes saai vindt?? Ik denk dat bijna iedereen tranen met tuiten huilt tijdens GA.

So not saai!
pi_64039799
Co, wat is je roze gang mooi!

Mijn dag was niet super:

O: 2 geroosterde volkoren boterhammen met 2 gekookte eitjes
T: 1 volkoren boterham pindakaas
T: niets
L: 2 volkoren boterhammen pindakaas
T: niets
T: 1 appel
D: gegrilde zalm en sla, tomatensoepje
T: 50 gram pure chocolade

Maar ik heb wel mijn iPod Sport Kit binnen! Ik moet nog even wachten op het hoesje om de chip aan mijn schoen te bevestigen. Eigenlijk wil ik morgen ook nog even een polsbandje scoren voor mijn huissleutels.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  maandag 15 december 2008 @ 20:33:23 #75
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_64039815
Oh en ik heb een vraag! Ik maak het toetje voor Christmas dinner bij ons thuis, maar ik ben inspiratieloos voor dit jaar. Vorig jaar had ik een trifle gemaakt (zonder beef sautéed with peas & onions zoals Rachel) en het jaar daarvoor nougat-ijstaart. Wie o wie heeft ideeen voor dit jaar?

Eisen:
- het moet niet te machtig zijn, want de voorafgaande gangen bestaan uit: een amuse, dan zalmsalade, dan spoom en als hoofdgerecht kalkoen, stuffing, konijn, spruitjes, sperziebonen, aardappelen en rode kool
- het moet genoeg zijn voor 9 mensen
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')