GA? zegt me niets...quote:Op maandag 15 december 2008 20:15 schreef DarkElf het volgende:
bijna GA tijd (denk ik zeg het even want neem aan dat niemand hier dat weet)
ik gok dat je met de meeste punten niet wint, in dit geval?quote:Op maandag 15 december 2008 20:21 schreef Mini_rulez het volgende:
Oja, over Kerst gesproken... Ik heb morgenavond een kerstdiner met vriendje's huisgenoten. Voor- en hoofdgerecht zijn carpaccio en kiprollade, da's nog best gezond, maar als toetje hoorde ik iets over ijs en brownies. Ben ik net sinds vandaag weer begonnen met punten tellen...
Hey, ik zei net zelfs iets ontopics!quote:Op maandag 15 december 2008 20:21 schreef Goodbye het volgende:
Ik ben er nog hoor mochten jullie wat gezelligs willen zeggenmaar ik ben me nog even aan het verbazen
Gewoon mini stukje van nemen!!quote:Op maandag 15 december 2008 20:21 schreef Mini_rulez het volgende:
Oja, over Kerst gesproken... Ik heb morgenavond een kerstdiner met vriendje's huisgenoten. Voor- en hoofdgerecht zijn carpaccio en kiprollade, da's nog best gezond, maar als toetje hoorde ik iets over ijs en brownies. Ben ik net sinds vandaag weer begonnen met punten tellen...
Ik ben het vorige topic aan het lezen, vandaarquote:Op maandag 15 december 2008 20:23 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Hey, ik zei net zelfs iets ontopics!
Maar het is nu toch wel weer redelijk normaal hier?
Jij zou een dieet moeten schrijvenquote:Op maandag 15 december 2008 20:23 schreef conleche het volgende:
[..]
Gewoon mini stukje van nemen!!
Das mijn geheim met de kerst: ik probeer me vol te eten met de gezondste dingen en dan proef ik muizehapjes van de lekkere "slechte" dingen...
Was het maar zo'n feest...quote:Op maandag 15 december 2008 20:22 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ik gok dat je met de meeste punten niet wint, in dit geval?
saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaiquote:Op maandag 15 december 2008 20:26 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Greys anatomiemie
met drek army en drek dreamy
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En DE, welke aflevering van GA komt dadelijk?
Dank je wel popje!!quote:Op maandag 15 december 2008 20:26 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Jij zou een dieet moeten schrijvenik verbaas me altijd over wat jij over eten zegt (op een positieve manier)
Da's wel een goed idee inderdaad.quote:Op maandag 15 december 2008 20:23 schreef conleche het volgende:
[..]
Gewoon mini stukje van nemen!!
Das mijn geheim met de kerst: ik probeer me vol te eten met de gezondste dingen en dan proef ik muizehapjes van de lekkere "slechte" dingen...
kweenie hoor, maar als je ter compensatie enorme hoeveelheden van 'gezonde' dingen gaat eten, dan helpt dat ook niet echt, toch?quote:Op maandag 15 december 2008 20:29 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Da's wel een goed idee inderdaad.Gelukkig zijn de eerste twee gangen redelijk gezond, dan zit je al aardig vol voor het toetje op tafel komt. Alleen is 'vol' bij mij een rekbaar begrip als iets echt heel lekker is.
Saai?? Als je huilende meisjes saai vindt?? Ik denk dat bijna iedereen tranen met tuiten huilt tijdens GA.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |