Ik ben er blij mee, misschien win ik nog es watquote:Op maandag 15 december 2008 21:32 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nah nigga, gewoon H_M nomineren als newbie omdat iets tegen m heeft en de rest kent ie niet eens, beetje debiel imho.
quote:
HE'S BACKquote:Op maandag 15 december 2008 22:44 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Ik ben er blij mee, misschien win ik nog es wat![]()
Anyhow, ik kwam vragen of men iets kan zeggen over Karrengas in Nijmegen, om te wonen, niet dat het toevallig net de ghettobuurt van het centrum is... want dan maak ik nog weinig vooruitgang
(< HM met nieuwe nick)
misschien kun je hier wel wat hh's posten?quote:Op maandag 15 december 2008 22:44 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Ik ben er blij mee, misschien win ik nog es wat![]()
Anyhow, ik kwam vragen of men iets kan zeggen over Karrengas in Nijmegen, om te wonen, niet dat het toevallig net de ghettobuurt van het centrum is... want dan maak ik nog weinig vooruitgang
(< HM met nieuwe nick)
quote:Op maandag 15 december 2008 22:51 schreef Slarioux het volgende:
Jesus and Satan have an extended argument as to who is the better computer programmer. Finally, they agree to hold a contest with God as the judge.
They set themselves before their computers and begin programming. Typing furiously for several hours, they enter lines of code streaming across the screen.
Seconds before the end of the competition, a bolt of lightning strikes, taking out the electricity. Moments later, the power is restored, and God announces that the contest has ended.
God asks Satan to show what he has done. Satan is visibly upset and cries, "I have done nothing! The power outage destroyed all of my work!"
"Very well, then," says God, "let us see how Jesus fared." Jesus enters a command, and the screen comes to life in vivid displays of 3-D color. The voices of an angelic choir pour forth from the speakers.
Satan is stunned and stutters, "But how?! How did he do that?!"
God chuckles, "Jesus Saves!"
Die kans zit er dik in, ja. Hij kans ons eigenlijk niet missen maar doet een verwoede poging vast te houden aan z'n principes.quote:Op maandag 15 december 2008 22:54 schreef Yashaaaaa het volgende:
Lurtk H_M hier eigenlijk dan, dat ie tevoorschijnkomt zodra zijn naam genoemd wordt?
Ik heb net voor het eerst serieus op een kamer gereageert, vandaar even vragen. En nee ik lurk hier niet echt, alleen de keren dat ik ff kijk wordt ik wel vaker genoemd dus echt toevallig is het nietquote:Op maandag 15 december 2008 22:54 schreef Yashaaaaa het volgende:
Lurtk H_M hier eigenlijk dan, dat ie tevoorschijnkomt zodra zijn naam genoemd wordt?
busto?quote:Op maandag 15 december 2008 22:56 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Ik heb net voor het eerst serieus op een kamer gereageert, vandaar even vragen. En nee ik lurk hier niet echt, alleen de keren dat ik ff kijk wordt ik wel vaker genoemd dus echt toevallig is het niet![]()
Anyhow, het zit ten zuiden van plein44, lijkt me oke toch?
Hoezo tegenstrijdig? Zulke beweringen moet je altijd onderbouwenquote:Op maandag 15 december 2008 23:44 schreef IrishBastard het volgende:
Srsly, die nominaties zijn echt mooi, maar soms zo tegenstrijdig
En Hosti, jij mag me echt niet hè
Sla nomineert me voor meest humorloze poster, of minst humorvolle, w/e, en wel voor tofste user, post ik dan inhoudelijk ofzoquote:Op dinsdag 16 december 2008 00:04 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hoezo tegenstrijdig? Zulke beweringen moet je altijd onderbouwen
Want tofheid zou alleen gedefinieerd worden door humor?quote:Op dinsdag 16 december 2008 00:05 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Sla nomineert me voor meest humorloze poster, of minst humorvolle, w/e, en wel voor tofste user, post ik dan inhoudelijk ofzo
Of dat je veel herkent en daardoor denkt dat je het nog weet, en je het daarom overslaat, om er vervolgens op het tentamen achter te komen dat je het toch niet zo goed kende als je gedacht hadquote:Op dinsdag 16 december 2008 00:10 schreef Yashaaaaa het volgende:
Het voordeel van iets voor de derde keer leren is dat je dingen meteen herkent en makkelijk opslaatOf dat je er achter komt dat je toch nog best wel veel weet.
Juh dat had ik vorige keer, maar deze keer sla ik het daarom niet over, pak ook meteen mn wetboek erbij en alles onderstrepen en arceren enzoquote:Op dinsdag 16 december 2008 00:12 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Of dat je veel herkent en daardoor denkt dat je het nog weet, en je het daarom overslaat, om er vervolgens op het tentamen achter te komen dat je het toch niet zo goed kende als je gedacht had.
Doe je dan ook echt wat, of loop je dan eig heel de dag te lamballen?quote:Op dinsdag 16 december 2008 00:13 schreef swarmahoer het volgende:
zo weer lekker geklommen, morgen alweer thuiswerken wat een kutleven toch
been there done thatquote:Op dinsdag 16 december 2008 00:12 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Of dat je veel herkent en daardoor denkt dat je het nog weet, en je het daarom overslaat, om er vervolgens op het tentamen achter te komen dat je het toch niet zo goed kende als je gedacht had.
ik ben benieuwd hoe de andere fokkers dit gaan beantwoorden, mikkie kom er maar inquote:Op dinsdag 16 december 2008 00:14 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Doe je dan ook echt wat, of loop je dan eig heel de dag te lamballen?
Nah hoe kom je er bijquote:Op maandag 15 december 2008 23:44 schreef IrishBastard het volgende:
Srsly, die nominaties zijn echt mooi, maar soms zo tegenstrijdig
En Hosti, jij mag me echt niet hè
Oh, kreeg die indrukquote:Op dinsdag 16 december 2008 00:15 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nah hoe kom je er bij
Ik moest toch iemand kiezen, sorry hoor
Ja, eigenlijk wel, maar niet moe enzoquote:Op dinsdag 16 december 2008 00:17 schreef motorbloempje het volgende:
Fok!ken op bed
alleen gaat Rene er zo doorheen snurken....
moet jij dat ook niet doen, IB, snurken gaan??
quote:Op dinsdag 16 december 2008 00:17 schreef Yashaaaaa het volgende:
Net alsof swarmi op stage wel iets doet
Oh, en hulde @ je 1-up kerst usericonquote:Op dinsdag 16 december 2008 00:17 schreef motorbloempje het volgende:
Fok!ken op bed
alleen gaat Rene er zo doorheen snurken....
moet jij dat ook niet doen, IB, snurken gaan??
moet je 's ochtends niet zo lang in je nest blijven rottenquote:Op dinsdag 16 december 2008 00:18 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel, maar niet moe enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |