O jaquote:Op maandag 15 december 2008 19:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, jij hebt al de nominatie van raarste forumer op msn!
Toch jammer dat die geschrapt is, daar lag blijkbaar mijn kansquote:Op maandag 15 december 2008 19:09 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Als we die hadden gebruikt had ik die ook al voor je gereserveerd
Is die studie van mij nog ergens goed voorquote:Op maandag 15 december 2008 19:21 schreef LastRequest het volgende:
Hmm oké, goeie redding!
Jij moet advocaat worden
Ahwquote:Op maandag 15 december 2008 19:20 schreef Slarioux het volgende:
10. geloofwaardigste user: Morgane
Lekker wisselwerking tussen ons ook, allebei elkaar nomineren, en dan LR als tofste kiezenquote:Op maandag 15 december 2008 19:40 schreef Mikkie het volgende:
Ik heb echt té veel stemmen voor leukste relschopper.
Al sinds donderdag niet meerquote:Op maandag 15 december 2008 19:46 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hosti ben je stoned?
Mij Meest humorvolle user en meest geloofwaardigste user noemen![]()
;*
je houdt van me, dat weet jequote:Op maandag 15 december 2008 18:37 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je bent een heks, hebt geen tieten en je bent af en toe een rancuneus kutwijf.
Misplaatste arrogantie?.
Stiekem ben ik heeeeeeeeeeel grappigquote:Op maandag 15 december 2008 19:52 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nee je bent er gewoon te weinig zodat wij kunnen weten of je grappig bent ofzo
Wie hier nou niet?quote:Op maandag 15 december 2008 19:59 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
je houdt van me, dat weet je![]()
Ook echt voor relschopper én discussievoerderquote:Op maandag 15 december 2008 19:46 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Lekker wisselwerking tussen ons ook, allebei elkaar nomineren, en dan LR als tofste kiezen
Joh neem toch gewoon eens een keer een complimentje aanquote:
Het was totáál niet duidelijk dat het een stem was. Er mist nog een complete lijst nml.quote:Op maandag 15 december 2008 20:47 schreef TheVotary het volgende:
[..]
Gvd, laat dit keer mijn stem staan stomme trut!Ik heb ook een stem!
![]()
Een stem uitgebracht?quote:Op maandag 15 december 2008 20:51 schreef TheVotary het volgende:
Mongolenverkiezing, maar ik heb toch maar een stem uitgebracht.
DK, zie je er echt uit als een junk?
Nah nigga, gewoon H_M nomineren als newbie omdat iets tegen m heeft en de rest kent ie niet eens, beetje debiel imho.quote:Op maandag 15 december 2008 21:15 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hosti? moet ik mijn moraalriddernominatie gaan wijzigen?
Waar schrijf je 'm voor? Ik ga zo namelijk ook beginnen, moet er eind van de week ook eentje inleverenquote:Op maandag 15 december 2008 21:37 schreef Slarioux het volgende:
Crap, geen inspiratie voor een stukje. En alle columns die ik begin hebben geen clue
Thabloid, blad van de studievereniging.quote:Op maandag 15 december 2008 21:39 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Waar schrijf je 'm voor? Ik ga zo namelijk ook beginnen, moet er eind van de week ook eentje inleveren.
Ik voel verbondenheidquote:Op maandag 15 december 2008 21:41 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Thabloid, blad van de studievereniging.
Dat soort dingen zat ik aan te denken idd. Ik wil alleen wel eindigen met de een of andere komische remark en allwat wat ik me nu bedenk eindigt in een sisser.. Da's nogal vervelendquote:Op maandag 15 december 2008 21:42 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik voel verbondenheid. Alleen heet het bij ons geen Thabloid
Misschien kun je het doen over prototype studenten? Of vooroordelen?
Mja dat ligt dan helemaal aan je intentie. Ik schrijf een afzeikcolumn (het zal ook eens nietquote:Op maandag 15 december 2008 21:45 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Dat soort dingen zat ik aan te denken idd. Ik wil alleen wel eindigen met de een of andere komische remark en allwat wat ik me nu bedenk eindigt in een sisser.. Da's nogal vervelend
Ik rant meestal IRL tegen vrienden. Ik moet die onderwerpen eens onthouden en opschrijven, en dan uitwerken. Komt vanzelf goedquote:Op maandag 15 december 2008 21:48 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Mja dat ligt dan helemaal aan je intentie. Ik schrijf een afzeikcolumn (het zal ook eens niet), dus ik eindig vaak met een schop onder het hol van studenten
.
goed he?quote:Op maandag 15 december 2008 20:53 schreef Slarioux het volgende:
Wat een streng mailtje moblo!
Damn jij gaat vroeg naar bed. Maar slaap lekkerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |