* aai over de bolquote:Op maandag 15 december 2008 17:39 schreef motorbloempje het volgende:
en waarom ben ik overgewaardeerd? Werd ik uberhaupt wel gewaardeerd hier?
Niet door in ieder gevalquote:Op maandag 15 december 2008 17:39 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, dat herinnert me eraan dat ik nog steeds moet slapen! Maar volgens mij vond mijn holmaat je ook maar een irritant kapsones wijf @ odessa!quote:
Doe em de groeten mocht je vanavond gaan! Kan ie van jou denk ik wel waarderenquote:
Retorische vragen beantwoorden?quote:Op maandag 15 december 2008 17:57 schreef motorbloempje het volgende:
!
nogmaals, dude, wat denk je wel niet van jezelf
jaquote:Op maandag 15 december 2008 18:12 schreef morgane het volgende:
Je wordt gewoon overgewaardeerd door jezelf...jij en redenen om arrogant te zijn?
quote:Op maandag 15 december 2008 18:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hee, ik ken jullie allemaal niet zo, maar jullie zijn wel onaardig voor mijn vriendje!
Hier niet, irl wel hoorquote:Op maandag 15 december 2008 17:39 schreef motorbloempje het volgende:
quote:
Je zei mijnquote:Op maandag 15 december 2008 18:15 schreef motorbloempje het volgende:
nee hoor, want vanaf nu gaan irritante zichzelf overwaarderende infantiele kutposters die mijn Yashi niet met rust laten gewoon op ignore
quote:Op maandag 15 december 2008 18:25 schreef HostiMeister het volgende:
hoe zeg je holmaatjes, maar dan zeg maar vrouwelijk? Scissorsisters?
Ik moet ineens denken aan de SP aflevering over Les Bosquote:Op maandag 15 december 2008 18:25 schreef HostiMeister het volgende:
hoe zeg je holmaatjes, maar dan zeg maar vrouwelijk? Scissorsisters?
Meestal maak ik nu de opmerking van: kut-OV, blij dat ik een auto heb, etc. Maar of een auto op dit traject een voordeel is, is de vraagquote:Op maandag 15 december 2008 17:10 schreef Slarioux het volgende:
Kut OV. Deed anderhalf uur over Nijmegen / Arnhem.
Idd, daarom heb ik ook niks aan een auto hier. Schiet toch niet op op die routequote:Op maandag 15 december 2008 18:34 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Meestal maak ik nu de opmerking van: kut-OV, blij dat ik een auto heb, etc. Maar of een auto op dit traject een voordeel is, is de vraag.
Je bent een heks, hebt geen tieten en je bent af en toe een rancuneus kutwijf.quote:Op maandag 15 december 2008 18:13 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja
eigenlijk wel ja![]()
ik ben lief, begaan, goddelijk slank en ook nog eens grappig van tijd tot tijd
Dat bedoel ik. Laatst nog in de file gestaan: in een uur 1,5 km geredenquote:Op maandag 15 december 2008 18:36 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Idd, daarom heb ik ook niks aan een auto hier. Schiet toch niet op op die route.
*komt wel goed schatje*quote:
Ja daar kan ik best een beetje inkomen ja. Je bent gewoon niet heel vaak 'duidelijk' aanwezig! En je naam wordt ook minder genoemd dan degene die hier alles volspammen!quote:
Ik ben maar 1x genoemdquote:Op maandag 15 december 2008 18:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja daar kan ik best een beetje inkomen ja. Je bent gewoon niet heel vaak 'duidelijk' aanwezig! En je naam wordt ook minder genoemd dan degene die hier alles volspammen!
Leukste fokker op msn?quote:
Ik ben hier pas net !quote:
Ja, jij hebt al de nominatie van raarste forumer op msn!quote:
Ah op die manier.quote:Op maandag 15 december 2008 18:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja daar kan ik best een beetje inkomen ja. Je bent gewoon niet heel vaak 'duidelijk' aanwezig! En je naam wordt ook minder genoemd dan degene die hier alles volspammen!
Als we die hadden gebruikt had ik die ook al voor je gereserveerdquote:Op maandag 15 december 2008 19:03 schreef LastRequest het volgende:
Overigens ben ik wel door CP genoemd als liefste user in het lijstje dat nu niet meer gebruikt wordt.. dat vind ik lief
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |