precies, goed geformuleerdquote:Op maandag 15 december 2008 11:16 schreef Moozzie het volgende:
Vroegah had ajax het halve nederlandse elftal
quote:Op maandag 15 december 2008 11:17 schreef Moozzie het volgende:
[..]
AJAX zorgt voor leuk voetbal, een schoon en fris huis en het helpt je uit de brand
Meer nederlandse spelers zitten er ook niet meer bij ajaxquote:Op maandag 15 december 2008 11:16 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
precies, goed geformuleerd
onder marco v basten had nederlands elftal het halve ajax eltfal
doen we toch al , duhhquote:
Laten we het maar weer over je nieuwe werkgever hebben danquote:
Heb je geen pak?quote:Op maandag 15 december 2008 11:22 schreef Runx het volgende:
we hebben morgen kerstbal bij mij op het werken we moeten gewoon volgende dag werken... en ik kan geen stropdas knopen maken, en heb geen nette broek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
So much hatequote:Op maandag 15 december 2008 11:22 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
[..]
Die Slowly thank you
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 15 december 2008 11:22 schreef Runx het volgende:
we hebben morgen kerstbal bij mij op het werken we moeten gewoon volgende dag werken... en ik kan geen stropdas knopen maken, en heb geen nette broek
quote:Op maandag 15 december 2008 11:23 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Laten we het maar weer over je nieuwe werkgever hebben dan
quote:Op maandag 15 december 2008 11:24 schreef Moozzie het volgende:
Hot dog![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
class="spoiler">[ link | afbeelding ]
nee niet een hele pak meestal had ik mooie overhemd en een mooie broek bretels stropdasquote:
Ielk rozequote:Op maandag 15 december 2008 11:26 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dies niet goed gaarhij lijkt roze
quote:
Kan ik toch niet zieeeen jeweettoch alles hier is geblocked enzoquote:Op maandag 15 december 2008 11:27 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ielk roze![]()
Dat filmpje is wel grappig btw
quote:Op maandag 15 december 2008 11:27 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Kan ik toch niet zieeeen jeweettoch alles hier is geblocked enzo
Ja wie weetquote:Op maandag 15 december 2008 11:29 schreef Moozzie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Misschien kan het bij je nieuwe baan wel![]()
ik zal maar zwijgen in dit geval ...quote:
ik zocht eigenlijk een plaatje waarbij iemand zichzelf aan een stropdas had opgehangen maar proxy failquote:
nee krop het vooral niet op!quote:Op maandag 15 december 2008 11:31 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik zal maar zwijgen in dit geval ...![]()
i know moet maar eens ga kopen hé binnenkort wordt ik ook beroemd dus wordt ik overal uitgenodigd en moet wel netjes zijnquote:
Dude wees gewoon jezelf en ga in je pyjama naar de feestjesquote:Op maandag 15 december 2008 11:32 schreef Runx het volgende:
[..]
i know moet maar eens ga kopen hé binnenkort wordt ik ook beroemd dus wordt ik overal uitgenodigd en moet wel netjes zijn
ik heb ook geen pakquote:
in dat geval zal ik altijd in een trainingsbroek op feestjes komenquote:Op maandag 15 december 2008 11:34 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Dude wees gewoon jezelf en ga in je pyjama naar de feestjes
Jij bent dus van plan om flink te gaan sporten op de feestjesquote:Op maandag 15 december 2008 11:35 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
in dat geval zal ik altijd in een trainingsbroek op feestjes komen
ik ben nu eenmaal sportiefquote:Op maandag 15 december 2008 11:35 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Jij bent dus van plan om flink te gaan sporten op de feestje![]()
huh pyjama ?als ik me zelf wil zijn ga ik in schapenvachtquote:Op maandag 15 december 2008 11:34 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Dude wees gewoon jezelf en ga in je pyjama naar de feestjes
Dude zeg dat nou nietquote:Op maandag 15 december 2008 11:37 schreef Runx het volgende:
[..]
huh pyjama ?als ik me zelf wil zijn ga ik in schapenvacht
Mij te netjesquote:Op maandag 15 december 2008 11:37 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Ik snap nooit waarom anderen altijd zo'n moeite met een pak hebben...
* WhiteLightning zegt Hallo ik ben WL. én ik heb geen pak.quote:
ik heb er geen moeite mee hoor alleen nooit echt aan toe gekomen om een pak te kopen, ga nooit zo vaak naar ''speciale'' gelegenhedenquote:Op maandag 15 december 2008 11:37 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Ik snap nooit waarom anderen altijd zo'n moeite met een pak hebben...
quote:Op maandag 15 december 2008 11:40 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
* WhiteLightning zegt Hallo ik ben WL. én ik heb geen pak.
groep zegt "Whahaha loser"
ga jij ff rondjes rijden in een citroën joh!quote:
zal die niet ver komenquote:Op maandag 15 december 2008 11:42 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ga jij ff rondjes rijden in een citroën joh!
Neej!!quote:Op maandag 15 december 2008 11:42 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ga jij ff rondjes rijden in een citroën joh!
kijk eens! speciaal voor jou!quote:Op maandag 15 december 2008 11:41 schreef Runx het volgende:
[..]
ik heb er geen moeite mee hoor alleen nooit echt aan toe gekomen om een pak te kopen, ga nooit zo vaak naar ''speciale'' gelegenheden
hahahah naiis in plaats van die bloemen, een bong, en paddo'squote:Op maandag 15 december 2008 11:44 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kijk eens! speciaal voor jou!
[ afbeelding ]
Runx in dat pak met een schaap onder zijn armenquote:Op maandag 15 december 2008 11:46 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Aangezien je de showbiz in wilt Runx, dan zul je toch iets zoals dit moeten hebben:
[ afbeelding ]
klopt en dan mijn borsthaar die er uitsteektquote:Op maandag 15 december 2008 11:46 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Aangezien je de showbiz in wilt Runx, dan zul je toch iets zoals dit moeten hebben:
[ afbeelding ]
whehequote:Op maandag 15 december 2008 11:48 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Runx in dat pak met een schaap onder zijn armen
Dude... het is maar wat je lekker vindquote:Op maandag 15 december 2008 11:48 schreef Runx het volgende:
[..]
klopt en dan mijn schaam haar die er uitsteektnaiss
quote:Op maandag 15 december 2008 11:46 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ik vind ook het een en ander sexy maar daar lopen de dames ook niet in over straat
jaa en het zou een stunt zijn als het een geslachte schaap wasquote:Op maandag 15 december 2008 11:48 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Runx in dat pak met een schaap onder zijn armen
quote:Op maandag 15 december 2008 11:51 schreef Runx het volgende:
[..]
jaa en het zou een stunt zijn als het een geslachte schaap was
quote:Op maandag 15 december 2008 11:50 schreef debbie_19 het volgende:
[..]dude echt...
Ik zeg niet dat een man dagelijks in een pak moet lopen of weet ik veel.
Maar ik vind het wel mooi staan.
Misschien issie wel into Sheepgaggingquote:Op maandag 15 december 2008 11:55 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Gewoon doormidden zagen dan, je hebt toch alleen de achterkant nodig
iddquote:Op maandag 15 december 2008 11:57 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Misschien issie wel into Sheepgagging
quote:Op maandag 15 december 2008 11:58 schreef Runx het volgende:
[..]
idd
en ga echt geen schaap doormidden besnijden hoar, dat is zonde
Moozzie ignores,quote:Op maandag 15 december 2008 12:06 schreef Runx het volgende:
[..]
Moozzie ik kies jou
Goedemiddag moozzie
geen intro vandaag ? slecht weekend gehad ofzoquote:
koooool man jij kan typen en vallen tegelijkquote:Op maandag 15 december 2008 12:08 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Moozzie ignores,
Moozzie hurts himself(flikkert van de trap
)
Hey runx
Als ik iemand zou missen, dan was't zeker niet mannelijkquote:
ja en als je het nou gefilmd had kon je het op sturen naarquote:Op maandag 15 december 2008 12:10 schreef Runx het volgende:
[..]
koooool man jij kan typen en vallen tegelijksick dude
ik bedoel het ook niet gayquote:Op maandag 15 december 2008 12:11 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Als ik iemand zou missen, dan was't zeker niet mannelijk
quote:Op maandag 15 december 2008 12:10 schreef MaleDuck het volgende:
pff alweer middag... gaat rap en moet nog te veel doen...
quote:Op maandag 15 december 2008 12:11 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Als ik iemand zou missen, dan was't zeker niet mannelijk
Daar hebben we het al 100x over gehad. Die fokt niet meer op haar werkquote:Op maandag 15 december 2008 12:15 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Nu we het toch hebben over wie jij mist, waar is logi
Ik dacht dat die minderde met werkenquote:Op maandag 15 december 2008 12:16 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Daar hebben we het al 100x over gehad. Die fokt niet meer op haar werk
Gisteravond was ze er nog ff ofzo.
Ohnee hij weet ietsquote:Op maandag 15 december 2008 12:17 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ik dacht dat die minderde met werken
Ja dat weet ik
fokken op het werk
ze had een nieuwe look ik wil zien zien zienquote:Op maandag 15 december 2008 12:15 schreef Moozzie het volgende:
[..]
gezopen, gefeest en geneukt.quote:Op maandag 15 december 2008 12:08 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Hey crazy, was je weekend weer ehm... crazy?
haha nee geen zin inquote:Op maandag 15 december 2008 12:08 schreef Runx het volgende:
[..]
geen intro vandaag ? slecht weekend gehad ofzo
oja goedemiddag
staat in d'r foboquote:Op maandag 15 december 2008 12:19 schreef Runx het volgende:
[..]
ze had een nieuwe look ik wil zien zien zien
Zit hier tegenover mijquote:Op maandag 15 december 2008 12:15 schreef Moozzie het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |