Ielk rozequote:Op maandag 15 december 2008 11:26 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Dies niet goed gaarhij lijkt roze
quote:
Kan ik toch niet zieeeen jeweettoch alles hier is geblocked enzoquote:Op maandag 15 december 2008 11:27 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ielk roze![]()
Dat filmpje is wel grappig btw
quote:Op maandag 15 december 2008 11:27 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Kan ik toch niet zieeeen jeweettoch alles hier is geblocked enzo
Ja wie weetquote:Op maandag 15 december 2008 11:29 schreef Moozzie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Misschien kan het bij je nieuwe baan wel![]()
ik zal maar zwijgen in dit geval ...quote:
ik zocht eigenlijk een plaatje waarbij iemand zichzelf aan een stropdas had opgehangen maar proxy failquote:
nee krop het vooral niet op!quote:Op maandag 15 december 2008 11:31 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik zal maar zwijgen in dit geval ...![]()
i know moet maar eens ga kopen hé binnenkort wordt ik ook beroemd dus wordt ik overal uitgenodigd en moet wel netjes zijnquote:
Dude wees gewoon jezelf en ga in je pyjama naar de feestjesquote:Op maandag 15 december 2008 11:32 schreef Runx het volgende:
[..]
i know moet maar eens ga kopen hé binnenkort wordt ik ook beroemd dus wordt ik overal uitgenodigd en moet wel netjes zijn
ik heb ook geen pakquote:
in dat geval zal ik altijd in een trainingsbroek op feestjes komenquote:Op maandag 15 december 2008 11:34 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Dude wees gewoon jezelf en ga in je pyjama naar de feestjes
Jij bent dus van plan om flink te gaan sporten op de feestjesquote:Op maandag 15 december 2008 11:35 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
in dat geval zal ik altijd in een trainingsbroek op feestjes komen
ik ben nu eenmaal sportiefquote:Op maandag 15 december 2008 11:35 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Jij bent dus van plan om flink te gaan sporten op de feestje![]()
huh pyjama ?als ik me zelf wil zijn ga ik in schapenvachtquote:Op maandag 15 december 2008 11:34 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Dude wees gewoon jezelf en ga in je pyjama naar de feestjes
Dude zeg dat nou nietquote:Op maandag 15 december 2008 11:37 schreef Runx het volgende:
[..]
huh pyjama ?als ik me zelf wil zijn ga ik in schapenvacht
Mij te netjesquote:Op maandag 15 december 2008 11:37 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Ik snap nooit waarom anderen altijd zo'n moeite met een pak hebben...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |