precies, goed geformuleerdquote:Op maandag 15 december 2008 11:16 schreef Moozzie het volgende:
Vroegah had ajax het halve nederlandse elftal
quote:Op maandag 15 december 2008 11:17 schreef Moozzie het volgende:
[..]
AJAX zorgt voor leuk voetbal, een schoon en fris huis en het helpt je uit de brand
Meer nederlandse spelers zitten er ook niet meer bij ajaxquote:Op maandag 15 december 2008 11:16 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
precies, goed geformuleerd
onder marco v basten had nederlands elftal het halve ajax eltfal
doen we toch al , duhhquote:
Laten we het maar weer over je nieuwe werkgever hebben danquote:
Heb je geen pak?quote:Op maandag 15 december 2008 11:22 schreef Runx het volgende:
we hebben morgen kerstbal bij mij op het werken we moeten gewoon volgende dag werken... en ik kan geen stropdas knopen maken, en heb geen nette broek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
So much hatequote:Op maandag 15 december 2008 11:22 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
[..]
Die Slowly thank you
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 15 december 2008 11:22 schreef Runx het volgende:
we hebben morgen kerstbal bij mij op het werken we moeten gewoon volgende dag werken... en ik kan geen stropdas knopen maken, en heb geen nette broek
quote:Op maandag 15 december 2008 11:23 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Laten we het maar weer over je nieuwe werkgever hebben dan
quote:Op maandag 15 december 2008 11:24 schreef Moozzie het volgende:
Hot dog![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
class="spoiler">[ link | afbeelding ]
nee niet een hele pak meestal had ik mooie overhemd en een mooie broek bretels stropdasquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |