quote:Op zondag 14 december 2008 20:59 schreef bixister het volgende:
oh, wow, glazen speciaal voor bosbessensorbetchampagne! da's bijzonder. was de bosbessensorbetchampagne zelf ook te pruimen? (ik moet er nu niet aan denken trouwens, ben al blij dat m'n bordje rijst erin blijft).
snoops, heel solidair van je, ook al ziek aan 't worden. beterschap he!
Zelfs als ik met de Disney-vragen mocht spelen, kon ik het niet winnen. En hij had dan de Genius-editionquote:Op zondag 14 december 2008 20:51 schreef huuphuup het volgende:
Ja, haha, dan gaat de score ineens omlaag hèik ken het gevoel
Af en toe wordt dat opgedrongen geknuffel ook wel eens vervelend.. Als Tijn in al z'n lompheid Saskia spontaan omarmt ofzo.. Het resultaat is dan meestal dat ze alletwee hard op de grond terecht komen en er minimaal een huiltquote:Op zondag 14 december 2008 21:46 schreef Moonah het volgende:
Kijk, en dát lijkt me nu zo leuk aan twéé kinderen!![]()
Beterschap voor alle ziekepieken...
En alvast gefeli voor Guuz!
quote:Op zondag 14 december 2008 21:57 schreef Leah het volgende:
Ik had dat dus nooit verwacht (ik had nl altijd ruzie met mijn broertje, tot bloedens toe), maar mijn kinderen zijn echt dol op elkaar. Kan natuurlijk ook komen omdat ze mij als moeder hebben, zoeken ze steun bij elkaar ofzo
.
Maar wel ontzettend leuk, als ze 's morgens uit bed komen moeten ze elkaar eerst uitgebreid begroeten.
Je herkende dit icoontje niet?quote:Op zondag 14 december 2008 21:31 schreef Brighteyes het volgende:
Toen ik bij jullie aan het oppassen was destijds E.T. heeft het een uur geduurd voor ik eindelijk het internet gevonden had.En toen maar weer snel uitgezet, snapte er helemaal niets van.
Ooooeeeeh! Dat klinkt ook wel heel lief!!!quote:Op zondag 14 december 2008 21:53 schreef E.T. het volgende:
[..]
Af en toe wordt dat opgedrongen geknuffel ook wel eens vervelend.. Als Tijn in al z'n lompheid Saskia spontaan omarmt ofzo.. Het resultaat is dan meestal dat ze alletwee hard op de grond terecht komen en er minimaal een huilt
Misschien wil E.T je vertellen over hoe ze de kerstboom vanmiddag heeft opgetuigt... Dan is die wens wel overquote:Op zondag 14 december 2008 22:12 schreef Moonah het volgende:
Zeg, hou eens op met al die übercute broer/zus/siblingverhalen.
Dadelijk wil ik nog een tweede, en dat is ab-so-luut niet de bedoeling!
laten we het er op houden dat ik heel erg blij was dat het spul in de kinderstoel vast zat in verband met etenstijd en daarna gauw naar boven konquote:Op zondag 14 december 2008 22:14 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Misschien wil E.T je vertellen over hoe ze de kerstboom vanmiddag heeft opgetuigt... Dan is die wens wel over
Misschien komt het nog.. maar hier gaat het echt haske lekker met het versieren van de boom. Maar als dat hier ook gepaard ging met ruzie deed ik het lekker ook zellufquote:Op zondag 14 december 2008 22:48 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik heb vorige week 's middags, toen ze alledrie naar school waren, de boom opgetuigd. Was nét voor half vier klaar. Oké, er kwam een jankbui van drie kinderen omdat ze zo graag mee wilden helpen (massahysterie), maar dat was beter te verdragen dan ruzie tijdens het kerstballen ophangen. Dat nooit meer.
Stylisch verantwoord is ie hier ook nog niet...quote:Op zondag 14 december 2008 23:08 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik heb ze hun eigen boompje gegeven om te versieren, maar ze lieten alles vallen toen ik de echte boom ging versieren hoor. Ik kan daar, als controlfreak, niet zo heel goed tegendus ik heb `s avonds de ballen en engeltjes een beetje opnieuw gerangschikt
potjandikkeme verkeerde topic daarvoor, Huup!quote:Op zondag 14 december 2008 20:54 schreef huuphuup het volgende:
Game on!
Zeg, het is hier niet het boulimiabankje.quote:Op maandag 15 december 2008 08:19 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
irritant Livelink. Even vingers in keel, kan zo lekker opluchten...
Oh, dan zit ik verkeerdquote:Op maandag 15 december 2008 08:30 schreef Webkim het volgende:
[..]
Zeg, het is hier niet het boulimiabankje.![]()
quote:Op zondag 14 december 2008 22:02 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Je herkende dit icoontje niet?
[ afbeelding ]
Maar als je nog nooit met een mac gewerkt heb is het wel ff zoeken ja
voor de omscholing naar grimeur! Dus je vol laten kliederen.quote:
Nou ehm.. *weg*quote:Op maandag 15 december 2008 11:48 schreef Jelief het volgende:
Mous ik woon in Haarlem, vertel eens wat meer!
Als ik niet kan kan ik vast wel iemadn anders vinden...
vanaf jan 12x op woensdag vanaf 19 uur tot 21:30 maar hoeft *godzijdank* ook niet iedere keer dezelfde te zijnquote:Op maandag 15 december 2008 11:54 schreef Lois het volgende:
Welke datum Mous? Ik wil nu weleens model zijn ipv de grimeur
graag !!!quote:Op maandag 15 december 2008 14:33 schreef Belana het volgende:
Bar, ik zag in de zaterdagkrant van het NHD een 3 kamer appartement te huur in Alkmaar, niet eens zo duur, moet ik hem even doorgeven aan je vanavond?
Hier is dat ook zwarte piet jaquote:Op maandag 15 december 2008 14:16 schreef E.T. het volgende:
Een van de drie koningen uit de FP kerststal is donker gekleurd.. Tijn pakt het poppetje en roept hard "Zwarte Piet!!!"
quote:
zijdehoendertjes en mixies er vanquote:Op maandag 15 december 2008 19:17 schreef Maneki.Neko het volgende:
Mous wat voor kippies heb je? Tis een van m`n zijdehoentjes die gesneuveld is
Vicky wat een onderneming
Vooral leuk weekend gehad. Vandaag gewoon gewerktquote:Op maandag 15 december 2008 19:26 schreef huuphuup het volgende:
Wauw wat een fantastische boom Vicky!!supermooi!
Ahw Guuswat rot.
Leuke dag gehad wel verder?
ohw, hihiquote:Op maandag 15 december 2008 19:29 schreef Guuzewuus het volgende:
[..]
Vooral leuk weekend gehad. Vandaag gewoon gewerkt.
Oh dan wil ik welquote:
quote:Op maandag 15 december 2008 19:43 schreef Maneki.Neko het volgende:
Nou Guuzewuus ook stom! Ze weten niet wat ze mislopen
Nee niet hemelschokkend nee, maar ik ben zooo vatbaar voor dat soort gadgetsquote:Op maandag 15 december 2008 19:53 schreef Lois het volgende:
Ah Guus wat jammer van die baan. Gefeliciteerd met je verjaardag alsnog
Ik zie mooie bomenen Huupje ik heb een DS, en vind de nieuwe features nou niet echt zo hemelschokkend dat ik gelijk een DSI zou willen.
Nee! Kun je nagaan hoe vatbaar ik ben voor die onzinquote:Op maandag 15 december 2008 20:23 schreef Ynske het volgende:
gebruik je een webcam dan veel huup?
k heb er hier geeneen, vind t niet echt aantrekkelijk om zoiets te hebben
bedacht me net dat ik blij ben dat we niet wonen in een land waar de winter enorm toeslaat
k heb nu al steeds zo'n koude voeten
en mn winterjas... die heb ik zelden aan, ja als ik ga wandelen/fietsen ofzo, voor de rest volstaat een lekker dik fleecevest over een trui nog lekker
Liefquote:Op maandag 15 december 2008 14:16 schreef E.T. het volgende:
Een van de drie koningen uit de FP kerststal is donker gekleurd.. Tijn pakt het poppetje en roept hard "Zwarte Piet!!!"
Kom je me nou alweer een MacBook aanpraten?quote:Op maandag 15 december 2008 20:29 schreef Swetsenegger het volgende:
Wij hebben hier wel alletwee een webcam in de macbooks en dat is verdomd makkelijk als ik op reis ben. Kan ik ff zwaaien naar de kinderen thuis.
Ik dacht gelijk aan je bokito verhaal. Dan is dit idd heel erg lief en zoetquote:
quote:Op maandag 15 december 2008 20:37 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Ik dacht gelijk aan je bokito verhaal. Dan is dit idd heel erg lief en zoet![]()
quote:Op maandag 15 december 2008 20:32 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Kom je me nou alweer een MacBook aanpraten?wat doe je ik heb geen geheheld
Welke voorbereidingen?quote:Op maandag 15 december 2008 20:18 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Tjemig Vicky, ook al een joekel !![]()
Ik wil graag horen wat jullie zouden neerzetten:
Bedankt voor je komst!
Deze dag was/wordt er een om nooit te vergeten.
Het is voor aan onze bedankjes voor volgend jaar..
Maneki, hoe gaat het met jou voorbereidingen ?!
dank jequote:Op maandag 15 december 2008 20:43 schreef RockabeIIa het volgende:
Ynske, volgens mij kan het wel maar pin me er niet op vast dat het dat ook is.
Hier ook heftige krampen bij de eisprong die 2 dagen aanhouden. Warme douche en een kruik bieden wat verlichting. En je hebt speciale pijnstillers voor dit soort ongemakken.
koekjes van appeltaartdeeg, die blijven lang goedquote:Op maandag 15 december 2008 20:54 schreef RockabeIIa het volgende:
Iemand een idee wat voor soort koekjes ik het best kan bakken voor in de boom?
Ik zie die glazen bollen niet zo hangen dit jaar met dat maffe trio van een grijpgraag, een debiele kater die al eerder kerstbomen aangevallen heeft en een ontspoord teckeltje die denkt een veel grotere hond te zijn...
quote:Op maandag 15 december 2008 21:23 schreef E.T. het volgende:
Nou zie ik Maneki nog niet zo snel in wolken van tule en zijde naar het altaar schrijden, dus dat komt vast wel goed![]()
Nou ik heb mij wel eens beter gevoeld hoor, de misselijkheid ben ik echt zo beu,maar buiten dat zit ik idd lekker in mijn vel.quote:Op maandag 15 december 2008 20:59 schreef Saffier het volgende:
Bar volgens mij zit jij lekker in je velzo klink je in elk geval wel
Ik zei net tegen F. dat dat volgens mij een halve Swets minder is. Het commentaar van hem was dat je zo lang lijkt.quote:
gewoon jpg en 640x480quote:Op maandag 15 december 2008 21:51 schreef Ynske het volgende:
ET, de foto's die gemaakt zijn, zijn dat foto's in jpg gemaakt of raw?
volgens mij is er nog wel wat uit deze foto's te halen. Is het de nachtwacht achter jullie op de tweede foto?
Het was een laag tafeltjequote:Op maandag 15 december 2008 21:53 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik zei net tegen F. dat dat volgens mij een halve Swets minder is. Het commentaar van hem was dat je zo lang lijkt.
Die huid staat ondertussen zo strak dat je een compressor nodig hebt voor pfffrrffrt.quote:Maar ja joh... daar had je dan weer niet zo'n lekker Pffrrfffrrt buikje.
Eerst steengrillenquote:Op maandag 15 december 2008 22:02 schreef Brighteyes het volgende:
Aggos...voor Swets.
2009 gaat gewoon jouw jaar worden wat dat betreft.![]()
Kijk! prioriteiten!quote:
quote:
Ik wilde net vragen wie die slanke vent naast ET was!quote:
M. was ook bij jullie voor de deur geweest maar die vent wilde de bomen niet uit het gaas halen dus kon M. niet kijken wat voor boom het was..quote:Op maandag 15 december 2008 20:29 schreef m@x het volgende:
Vicky, hier voor de deur stonden heul grote kerstbomen, moest gelijk aan jullie denken. Ik heb zelf een mini-boom. Hij staat op de eettafel heel schattig te wezen met zwarte en groene ballen, een zwarte slinger en een zwarte en groene roos bovenin (ipv een piek).
Hier ook zo, zo erg dat ik dat 30x terug heb laten komen bij een enquete van 1 van de plaatselijke supermarktenquote:Op dinsdag 16 december 2008 09:49 schreef Luchtbel het volgende:
Ik haat dat.
Zelf moeten bedenken wat je moet eten omdat er geen normale aanbiedingen zijn.
Jaarlijkse frustratie.
Vorige week had ik dat wel idd. Valt me iedere keer weer op als je zo beroerd bent wat een (vr)eten je óveral ziet.quote:Op dinsdag 16 december 2008 09:41 schreef snoopy het volgende:
Hebben jullie dat nou ook, dat je spontaan misselijk wordt van al dat vreetwerk in bijvoorbeeld de kerstfolder van AH, de HEMA of V&D?
baby in je buik?quote:Op dinsdag 16 december 2008 10:48 schreef snoopy het volgende:
Zou dat het zijn easyIk voel me nog niet zo lekker en heb totaal geen trek in eten op het moment.
Hoi of hallo?quote:Op dinsdag 16 december 2008 09:46 schreef Brighteyes het volgende:
Misselijk is een groot woord.
Ik word er alleen een beetje zenuwachtig van.
Ik moet nog een voorgerecht verzinnen en groeten voor bij het hoofdgerecht.
Mijn schoonouders en -zusje komen kerstavond bij ons eten en dan maak ik het kalkoen-braad-ding van de ah.
Had eerst boontjes met spek bedacht als groente erbij, maar dat moet in de oven en dat gaat dan dus niet.
En het voorgerecht weet ik echt absoluut niet.
Toetje is al wel bekend gelukkig.![]()
Gedoe!
snoepjes, die zie je ook overal als je niet lekker bentquote:Op dinsdag 16 december 2008 11:04 schreef snoopy het volgende:
Nee ook niet een kleintje huup! 2 snoepjes vind ik helemaal perfect
Jaaa... ik weet niet, volgens mij hoopt ze al een jaar ofzo heel hard, en nu we gaan verhuizen denk ik dat er overal alarmbellen afgaanquote:Op dinsdag 16 december 2008 11:01 schreef Belana het volgende:
mooi moment om het te vertellen huupmaar misschien vermoed ze het dus al?
Ik vind koken erg leuk, kan prima recepten opvolgen.quote:Op dinsdag 16 december 2008 10:11 schreef dutchie het volgende:
Ik dacht ik hou het simpel.
Maar ben je een beetje een keukenprinsesje dan?
Of beter nog, vind je het leuk om uitgebreid te koken?
Ik heb nl. nog wel meer hoor.
Ik heb een online kookschrift bij AH.
shit, net dichtgekliktquote:Op dinsdag 16 december 2008 11:25 schreef Brighteyes het volgende:
Die sjalotjes klinken goed ook Huup. Doe eens?
Moet het hartig zijn Sugar? of mag het ook zoetig zijn voor een dessert?quote:Op dinsdag 16 december 2008 11:52 schreef Sugar het volgende:
Ah, hier gaat het een beetje over eten en receptjes. Ik heb zojuist ontdekt dat je in een vers gemaakte quiche geen kerstvormpjes kunt uitsteken. Dan keert de quiche zich spontaan binnenstebuiten. Maar wat, oh wat maak ik dan voor kerstigs aan kinderhapjes voor Maria's kerstdiner op school?
Want andere ouders doen al:
gehaktballetjes, scones, minipizza's, kaasstengels, brood met kruidenboter, appelflapjes, bladerdeeg met zeevruchten en nog wel meer. Iemand een leuk idee? Ik zou het vooral leuk vinden als het er kerstig uitziet (kerstboom, sneeuwpop, bel, ster), maar zie online geen dingen zo.
Bedankt alvast en wederom!
is dit misschien wat?quote:Op dinsdag 16 december 2008 11:52 schreef Sugar het volgende:
Ah, hier gaat het een beetje over eten en receptjes. Ik heb zojuist ontdekt dat je in een vers gemaakte quiche geen kerstvormpjes kunt uitsteken. Dan keert de quiche zich spontaan binnenstebuiten. Maar wat, oh wat maak ik dan voor kerstigs aan kinderhapjes voor Maria's kerstdiner op school?
Want andere ouders doen al:
gehaktballetjes, scones, minipizza's, kaasstengels, brood met kruidenboter, appelflapjes, bladerdeeg met zeevruchten en nog wel meer. Iemand een leuk idee? Ik zou het vooral leuk vinden als het er kerstig uitziet (kerstboom, sneeuwpop, bel, ster), maar zie online geen dingen zo.
Bedankt alvast en wederom!
Ja ben ik geweest, maar daar hebben ze vrijwel alleen met "soep van de dag" of "tomatensoep" of met van die leeuwenkoppen aan de zijkant.quote:Op dinsdag 16 december 2008 12:25 schreef Ynske het volgende:
heb je ook bij de xenos gekeken Yoni, daar hebben ze wel vaak grote soepkoppen die in de oven mogen
ow jammer, hier juist wel grote witte daar van de week gekochtquote:Op dinsdag 16 december 2008 12:30 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ja ben ik geweest, maar daar hebben ze vrijwel alleen met "soep van de dag" of "tomatensoep" of met van die leeuwenkoppen aan de zijkant.
En dat vind ik niet mooi dus....
Ik wil gewoon simpele spierwitte. Hadden ze wel hoor, bij V&D á 15 euro per stuk ofzo. Dat vond ik weer een beetje overdreven voor een soepkom
Yoni, hier al sinds begin nov. elke avond rond 21.30 uur raak met keihard vuurwerk.quote:Op dinsdag 16 december 2008 12:48 schreef Yoni het volgende:
Dat kan ik idd nog wel proberen huuphuup, ik ben alleen zo bang dat het bladerdeeg in de soep valt![]()
![]()
Misschien van de week toch maar even een proefsoepje maken hihihi
Weet iemand overigens of je ergens kunt klagen over vuurwerkoverlast? Ik krijg hier al sinds Sinterklaas regelmatig een hartverzakking van al die harde knallen...
Tussen kerst en oud&nieuw vuurwerk afsteken okay, maar ze zijn hier nu wel héél vroeg!
die is zo lekker! Heb ik al 2 keer gemaakt en dit jaar waarschijnlijk weerquote:Op dinsdag 16 december 2008 11:08 schreef snoopy het volgende:
mensen, ik ga in bad
@ Cattie: gemarineerde rollade met cranberrysaus
zeg... je lijkt mn wiskunde-examen wel...quote:Op dinsdag 16 december 2008 13:49 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb 200 gr boter,200 gr suiker en 250 gram cakemeel enz....
hoeveel gram cacao moet daarbij voor chocoladecake?
35-40 gr. volgens mijquote:Op dinsdag 16 december 2008 13:49 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb 200 gr boter,200 gr suiker en 250 gram cakemeel enz....
hoeveel gram cacao moet daarbij voor chocoladecake?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |