quote:Op zondag 14 december 2008 20:59 schreef bixister het volgende:
oh, wow, glazen speciaal voor bosbessensorbetchampagne! da's bijzonder. was de bosbessensorbetchampagne zelf ook te pruimen? (ik moet er nu niet aan denken trouwens, ben al blij dat m'n bordje rijst erin blijft).
snoops, heel solidair van je, ook al ziek aan 't worden. beterschap he!
Zelfs als ik met de Disney-vragen mocht spelen, kon ik het niet winnen. En hij had dan de Genius-editionquote:Op zondag 14 december 2008 20:51 schreef huuphuup het volgende:
Ja, haha, dan gaat de score ineens omlaag hèik ken het gevoel
Af en toe wordt dat opgedrongen geknuffel ook wel eens vervelend.. Als Tijn in al z'n lompheid Saskia spontaan omarmt ofzo.. Het resultaat is dan meestal dat ze alletwee hard op de grond terecht komen en er minimaal een huiltquote:Op zondag 14 december 2008 21:46 schreef Moonah het volgende:
Kijk, en dát lijkt me nu zo leuk aan twéé kinderen!![]()
Beterschap voor alle ziekepieken...
En alvast gefeli voor Guuz!
quote:Op zondag 14 december 2008 21:57 schreef Leah het volgende:
Ik had dat dus nooit verwacht (ik had nl altijd ruzie met mijn broertje, tot bloedens toe), maar mijn kinderen zijn echt dol op elkaar. Kan natuurlijk ook komen omdat ze mij als moeder hebben, zoeken ze steun bij elkaar ofzo
.
Maar wel ontzettend leuk, als ze 's morgens uit bed komen moeten ze elkaar eerst uitgebreid begroeten.
Je herkende dit icoontje niet?quote:Op zondag 14 december 2008 21:31 schreef Brighteyes het volgende:
Toen ik bij jullie aan het oppassen was destijds E.T. heeft het een uur geduurd voor ik eindelijk het internet gevonden had.En toen maar weer snel uitgezet, snapte er helemaal niets van.
Ooooeeeeh! Dat klinkt ook wel heel lief!!!quote:Op zondag 14 december 2008 21:53 schreef E.T. het volgende:
[..]
Af en toe wordt dat opgedrongen geknuffel ook wel eens vervelend.. Als Tijn in al z'n lompheid Saskia spontaan omarmt ofzo.. Het resultaat is dan meestal dat ze alletwee hard op de grond terecht komen en er minimaal een huilt
Misschien wil E.T je vertellen over hoe ze de kerstboom vanmiddag heeft opgetuigt... Dan is die wens wel overquote:Op zondag 14 december 2008 22:12 schreef Moonah het volgende:
Zeg, hou eens op met al die übercute broer/zus/siblingverhalen.
Dadelijk wil ik nog een tweede, en dat is ab-so-luut niet de bedoeling!
laten we het er op houden dat ik heel erg blij was dat het spul in de kinderstoel vast zat in verband met etenstijd en daarna gauw naar boven konquote:Op zondag 14 december 2008 22:14 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Misschien wil E.T je vertellen over hoe ze de kerstboom vanmiddag heeft opgetuigt... Dan is die wens wel over
Misschien komt het nog.. maar hier gaat het echt haske lekker met het versieren van de boom. Maar als dat hier ook gepaard ging met ruzie deed ik het lekker ook zellufquote:Op zondag 14 december 2008 22:48 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik heb vorige week 's middags, toen ze alledrie naar school waren, de boom opgetuigd. Was nét voor half vier klaar. Oké, er kwam een jankbui van drie kinderen omdat ze zo graag mee wilden helpen (massahysterie), maar dat was beter te verdragen dan ruzie tijdens het kerstballen ophangen. Dat nooit meer.
Stylisch verantwoord is ie hier ook nog niet...quote:Op zondag 14 december 2008 23:08 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik heb ze hun eigen boompje gegeven om te versieren, maar ze lieten alles vallen toen ik de echte boom ging versieren hoor. Ik kan daar, als controlfreak, niet zo heel goed tegendus ik heb `s avonds de ballen en engeltjes een beetje opnieuw gerangschikt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |