Hoi Dennis,quote:Op zondag 14 december 2008 19:13 schreef dennismuis het volgende:
gisteravond filmavond gehad met haar (incl vriend) en nog een andere vriend van mij.
Het was erg leuk en ik heb de meeste aandacht aan haar besteed. Haar vriend stoorde zich er niet aan.
Moeten we dit nog serieus nemen?quote:Op zondag 14 december 2008 19:13 schreef dennismuis het volgende:
Heb al zelfs 1 droom gehad dat zij het ging uitmaken met hemIs dit een voorteken of wat?.....
Je bent hier kennelijk nog nooit geweest.quote:Op zondag 14 december 2008 19:36 schreef dennismuis het volgende:
Alsof ik hier een lulverhaal ga neerzette....
Dat zou inderdaad iets unieks zijn in R&P.quote:Op zondag 14 december 2008 19:36 schreef dennismuis het volgende:
Geloof het of niet, maar het is waar....
Alsof ik hier een lulverhaal ga neerzette....
Proberen kan altijd (alleen verpest je daar misschien een vriendschap mee). Als ze er niet op ingaat dan zit het blijkbaar nog goed tussen haar en haar vriend of vind ze TS gewoon niet leuk genoeg en als ze er wel op ingaat zit de relatie sowieso niet goed.quote:Op zondag 14 december 2008 19:40 schreef santax het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad iets unieks zijn in R&P.
Gast, ik weet niet hoe oud je bent. Maar die chick... die is bezet... Je weet... daar gaat al een piemol in. Waarschijnlijk op manieren die jij je nieteens wilt of kunt voorstellen. Face it, you don't stand a chance. Daarnaast ben je eigenlijk ook best een lul die een stevig pak voor de broek zou moeten krijgen als je het uberhaubt probeert. Je bent gewoon jaloers, dat is niet erg, hele normale emotie, leer ermee omgaan. Dan hoef ik tenminste niet voor de tigste keer op fok te zeggen:
TS kan er niet mee omgaan.
Moet er hier serieus antwoord op worden gegeven?quote:Heb al zelfs 1 droom gehad dat zij het ging uitmaken met hem Is dit een voorteken of wat?.....
Tja het is jou probleem dat je kieskeurig bent, moet zij dan maar ineens haar vriend dumpen en gevoelens krijgen voor jou omdat je je alleen bij haar op je gemak voelt? En als je samen met haar flim gaat kijken en haar vriend is er ook bij en die stoort zich niet aan jou dan is op die relatie fucked up of jij bent gewoon niet meer dan een vriend voor haar. Dat die ouders jou leuker aardiger vinden dan haar huidige vriend zegt natuurlijk al helemaal niets.quote:Okee, maar het probleem is... (kan er ook niks aan doen) maar ik ben nogal kieskeurig, en zij is echt het enige meisje wat ik echt leuk vind, waar ik goed contact mee heb enzo.... ik ben niet zo iemand wat even op iemand afstapt, leer liever iemand kennen door er meer mee om te gaan.
Als ik alleen al bij haar de in de buurt ben voel ik me helemaal super.... Haar ouders vinden mij ook een stuk leuker als haar vriend, dat zeiden ze zelf tegen mij. En ook andere dingen:
'Als hij jou toch niet belt, waarom zou jij hem dan bellen' (dat hoort een jongen te doen)
'Al veel te lang' (zei zij over haar relatie met hem)
En nog een aantal dingen......
Wat denk je nou zelf?quote:Heb al zelfs 1 droom gehad dat zij het ging uitmaken met hem Is dit een voorteken of wat?.....
The plot thickens...quote:Op zondag 14 december 2008 19:37 schreef Quir het volgende:
Wat jullie beiden niet weten is dat ík met Chantal ga.
Wellicht trouwt ze met haar huidige vriend. Hoe oud zijn jullie?quote:Op zondag 14 december 2008 20:46 schreef dennismuis het volgende:
In die 2 jaar zal ik dan wel een leuke tijd hebben en misschien vind ze dan 2 jaar te kort.... Je weet het maar nooit wat er in de toekomst zal gebeuren...
Goede vraag eigenlijkquote:Op zondag 14 december 2008 20:47 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Wellicht trouwt ze met haar huidige vriend. Hoe oud zijn jullie?
En dan al 2 jaar samen? Aftellenquote:
Inderdaad. En wees anders een kerel en zeg haar vriend je je z'n vriendin wel lekker vind zodat hij je fatsoenlijk op je bek kan slaan.quote:Op zondag 14 december 2008 22:06 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Gewoon met je poten van haar afblijven. Ze is bezet, leg je erbij neer.
Welke film/serie was dat ook alweer?quote:Op maandag 15 december 2008 01:49 schreef Beach het volgende:
[ afbeelding ]
ot: gaat je niet lukken, je ziet dingen die er niet zijn.
Nu ben je even afleiding hooguit, maar zodra je te dichtbij komt maakt ze dat wel duidelijk.
Dus omdat jij kieskeurig bent, ga je maar achter meiden aan met een vriend?quote:Op zondag 14 december 2008 19:25 schreef dennismuis het volgende:
Okee, maar het probleem is... (kan er ook niks aan doen) maar ik ben nogal kieskeurig, en zij is echt het enige meisje wat ik echt leuk vind, waar ik goed contact mee heb enzo.... ik ben niet zo iemand wat even op iemand afstapt, leer liever iemand kennen door er meer mee om te gaan.
Als ik alleen al bij haar de in de buurt ben voel ik me helemaal super.... Haar ouders vinden mij ook een stuk leuker als haar vriend, dat zeiden ze zelf tegen mij. En ook andere dingen:
'Als hij jou toch niet belt, waarom zou jij hem dan bellen' (dat hoort een jongen te doen)
'Al veel te lang' (zei zij over haar relatie met hem)
En nog een aantal dingen......
In dat geval is het zo'n meid die geen oude sokken weggooit voordat ze nieuwe heeft. Het is maar net of je daarop zit te wachten.quote:Op maandag 15 december 2008 09:29 schreef PouwelZ het volgende:
Gewoon een keer haar vertellen dat je der wilt. In t echt, via sms of msn, boeit niet zo veel. Als ze jou niet wil kun je haar toch beter arm dan rijk zijn, aangezien zij jou niet wil en al een vriend heeft. Het kan net zo goed zijn dat zij die jongen nog niet heeft opgegeven voor jou omdat zij niet weet dat jij haar ook wil
GO!
Sja dat is aan TS om te bepalen. In principe heb ik niets tegen "geen oude schoenen weg gooien voordat je nieuwe hebt".quote:Op maandag 15 december 2008 09:32 schreef Kluts het volgende:
[..]
In dat geval is het zo'n meid die geen oude sokken weggooit voordat ze nieuwe heeft. Het is maar net of je daarop zit te wachten.
Mwah, ik vind dat meer iets voor mensen die gewoonweg niet alleen durven te zijn. Maar dat is weer een heel andere discussie.quote:Op maandag 15 december 2008 09:46 schreef PouwelZ het volgende:
[..]
Sja dat is aan TS om te bepalen. In principe heb ik niets tegen "geen oude schoenen weg gooien voordat je nieuwe hebt".
Kvind t eigenlijk wel een leuke discussiequote:Op maandag 15 december 2008 09:50 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mwah, ik vind dat meer iets voor mensen die gewoonweg niet alleen durven te zijn. Maar dat is weer een heel andere discussie.
Open er een topic over!quote:Op maandag 15 december 2008 09:54 schreef PouwelZ het volgende:
[..]
Kvind t eigenlijk wel een leuke discussie
Ik ook niet.quote:Op maandag 15 december 2008 09:58 schreef PouwelZ het volgende:
[..]
Mwoa ik ben niet zo van het topics openen
Hmmm klinkt eigenlijk wel aannemelijk ja. Maar neemt niet weg dat de relatie zoals ie nu is tussen jullie twee niets waard is aangezien jij zo veel meer wil en dat dat waarschijnlijk altijd wel zo zal blijven. Dus ben gewoon duidelijk tegen haar, als ze je wil heb je geluk, zo niet pech maar ben je wel weer wijzer en kan je op zoek naar iemand andersquote:Op maandag 15 december 2008 10:39 schreef MarMar het volgende:
1) je komt bij haar thuis, haar ouders kennen je.
2) zij heeft er geen problemen mee dat haar vriend en jij elkaar ook tegenkomen en jullie samen met andere vrienden een gezellige avond hebben.
Dit schreeuwt gewoon dat ze jou als geen enkele bedreiging voor haar huidige relatie ziet.
Sja maar wat ie nu heeft is toch ook niks? Beetje verliefd lopen zijn terwijl zij een ander heeft.quote:Op maandag 15 december 2008 11:03 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ik denk dat als je je gevoelens op zou biechten, je vriendschap over is.
Nee dus heeft ie een keuze. Vrienschap verneuken door het op te biechten of stoppen met hormonen kweken bij die kip.quote:Op maandag 15 december 2008 11:14 schreef PouwelZ het volgende:
[..]
Sja maar wat ie nu heeft is toch ook niks? Beetje verliefd lopen zijn terwijl zij een ander heeft.
lijkt me niet neequote:Op maandag 15 december 2008 13:45 schreef dennismuis het volgende:
Tja.... Ik wil de vriendschap niet verbreken en wel weten hoe het zit.... Volgens mij bestaat zo'n keuze niet of wel....?
Join the club.quote:Op zondag 14 december 2008 19:13 schreef dennismuis het volgende:
Hey,
het afgelopen jaar heb ik een soort van relatie opgebouwd met een meisje... Vanaf het begin wist ik al dat ze een vriend had. De afgelopen 2 weken zijn we erg close geworden, ben op 1 week tijd 3x bij haar thuis geweest, voor de eerste keer.
Met haar ouders heb ik al contact en daar kan ik het goed mee vinden. Ook krijg ik signalen door waardoor ik de indruk krijg dat ze al 'te lang' met haar vriend gaat. (bijna 2 jaar)
Ze is opeens veel meer geïnteresseerd in mij, gisteravond filmavond gehad met haar (incl vriend) en nog een andere vriend van mij.
Het was erg leuk en ik heb de meeste aandacht aan haar besteed. Haar vriend stoorde zich er niet aan.
Maar hoe kom ik erachter of zij meer met mij wil. We zijn nu gewoon vrienden, maar ik zelf wil best wel wat verder, maar weet niet of zij dat ook wilt...
Heb al zelfs 1 droom gehad dat zij het ging uitmaken met hemIs dit een voorteken of wat?.....
Wat te doen, wat te doen.... Hoop dat jullie me verder kunnen helpen. Ik wel gewoon vrienden blijven, maar niet dat zij dalijk de indruk krijgt dat het daar alleen om gaat....
Mvg.
Dennis
quote:Op zondag 14 december 2008 19:41 schreef het_fokschaap het volgende:
2 jaar is inderdaad te lang. ik zou vast voorbereidingen gaan treffen voor de overname
Het gaat hier om maar 1 ding. Ben jij knapper/lekkerder/geiler dan die vriend?quote:Op woensdag 17 december 2008 20:07 schreef dennismuis het volgende:
idd... weet echt niet wat te doen.... ik wil haar zowiezo niet kwijt als een gewone vriendin... maarja.. ze kan het ook accepteren dat ik misschien zoiets vraag, maar van de andere kant ook weer niet...
Ik kan echt niet kiezen tussen die 2 opties....
Moet een keuze maken toch....?
quote:Op woensdag 17 december 2008 20:46 schreef JoeyT het volgende:
Het gaat hier om maar 1 ding. Vindt zij jou Ben jij knapper/lekkerder/geiler dan die vriend?
Een sletje wat na een alcoholisch drankje al met de benen wijd gaat moet ook al behoorlijk uitgelebberd. Heel wat paupers hebben d´r dan vast al volgespoten.quote:Op maandag 15 december 2008 12:01 schreef henkzijlstra het volgende:
wacht het juiste moment af geef haar een alcoholische drankje en sla je slag. beste manier en ik spreek uit ervaring man.
trouwens 16 jarige vrouwen zijn het beste, sla je slag voordat jezelfwat ouder bent en uitgelebberde bitches van 30+ moet nemen
Het gaat erom wat hij zelf vindt. Haar mening kan altijd bijgesteld worden.quote:
Ok moet ik hier dus uit opmaken dat je minder knap bent? Je weet toch wel of je goed op de markt ligt bij de vrouwen en hoe dat bij hem zal zijn? De rest boeit niet.quote:Op woensdag 17 december 2008 22:00 schreef dennismuis het volgende:
Tja tja...
Als ik mezelf ga vergelijken met hem, qua uiterlijk is een twijfel, maar de rest....
Ouders kunnen het veel beter met me vinden, woon dichterbij, zie haar vaker dan alleen int weekend 1 dag....
En triootje.... denk je het zelf....? Dan zou ze ook zo eerlijk zijn om zoiets te gaan vertelle, tegen mij dan...
Dat idee krijg ik ook. Zeker als het het de vriend niet eens boeit dat TS het meisje veel aandacht geeft. Dat zou mij alleen niet boeien als ik hem niet als concurrent zag.quote:Op woensdag 17 december 2008 22:07 schreef Copycat het volgende:
Ik heb het idee dat TS de goodie two shoes buurjongen is en de vriend van het meisje de stoere rebel without a cause, maar met een hoop charisma.
Of het kan 'm weinig schelen; dat hij het wel heeft gezien met dat meisje.quote:Op woensdag 17 december 2008 22:13 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dat idee krijg ik ook. Zeker als het het de vriend niet eens boeit dat TS het meisje veel aandacht geeft. Dat zou mij alleen niet boeien als ik hem niet als concurrent zag.
Wat hem weer extra aantrekkelijk maakt voor haar.quote:Op woensdag 17 december 2008 22:16 schreef FritsVanEgters het volgende:
Of het kan 'm weinig schelen; dat hij het wel heeft gezien met dat meisje.
Dan nog zal TS geen concurrent zijn. Je onderschat penisnijdquote:Op woensdag 17 december 2008 22:16 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Of het kan 'm weinig schelen; dat hij het wel heeft gezien met dat meisje.
Zou kunnen, maar het kan best dat die relatie aan het doodbloeden is zo als de TS hoopt.quote:Op woensdag 17 december 2008 22:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat hem weer extra aantrekkelijk maakt voor haar.
Dat klopt, daarom ziet hij TS waarschijnlijk niet als concurrent inderdaad, maar dat betekent niet per sé dat hij daar gelijk aan heeft.quote:Op woensdag 17 december 2008 22:17 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dan nog zal TS geen concurrent zijn. Je onderschat penisnijd.
Als je je geen zorgen maakt, dan moet er wel een flink 'kwaliteitsverschil' zijn. Ik zie mezelf ook niet zo snel die vergissing maken.quote:Op woensdag 17 december 2008 22:23 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Dat klopt, daarom ziet hij TS waarschijnlijk niet als concurrent inderdaad, maar dat betekent niet per sé dat hij daar gelijk aan heeft.
Hoe dan ook, TS moet soweiso niet het derde wiel aan de wagen willen zijn dus hij moet gewoon iets doen.
Loop dan maar een blauwtje.
Jij bent vast geen 16 meer.quote:Op woensdag 17 december 2008 22:25 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Als je je geen zorgen maakt, dan moet er wel een flink 'kwaliteitsverschil' zijn. Ik zie mezelf ook niet zo snel die vergissing maken.
Op mn 16e was het waarschijnlijk nog makkelijker omdat toen alles om uiterlijk en grootspraak gingquote:Op woensdag 17 december 2008 22:29 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Jij bent vast geen 16 meer.
quote:Op zondag 14 december 2008 20:46 schreef dennismuis het volgende:
In die 2 jaar zal ik dan wel een leuke tijd hebben en misschien vind ze dan 2 jaar te kort.... Je weet het maar nooit wat er in de toekomst zal gebeuren...
Hoezo niet? Je leef voor je eige toch?quote:Op donderdag 18 december 2008 12:38 schreef Plush. het volgende:
Stel: Jij hebt een vriend. Die vriend wordt achterna gezeten door een chick die hem wel leuk vindt. Oftewel, je relatie loopt in gevaar. Hoe zou jij dat vinden? Niet leuk he? Laat dan die gozer eens met rust en heb respect voor die relatie. Je gaat toch niet lopen stoken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |