abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64011810
Hey,

het afgelopen jaar heb ik een soort van relatie opgebouwd met een meisje... Vanaf het begin wist ik al dat ze een vriend had. De afgelopen 2 weken zijn we erg close geworden, ben op 1 week tijd 3x bij haar thuis geweest, voor de eerste keer.
Met haar ouders heb ik al contact en daar kan ik het goed mee vinden. Ook krijg ik signalen door waardoor ik de indruk krijg dat ze al 'te lang' met haar vriend gaat. (bijna 2 jaar)

Ze is opeens veel meer geďnteresseerd in mij, gisteravond filmavond gehad met haar (incl vriend ) en nog een andere vriend van mij.

Het was erg leuk en ik heb de meeste aandacht aan haar besteed. Haar vriend stoorde zich er niet aan.

Maar hoe kom ik erachter of zij meer met mij wil. We zijn nu gewoon vrienden, maar ik zelf wil best wel wat verder, maar weet niet of zij dat ook wilt...
Heb al zelfs 1 droom gehad dat zij het ging uitmaken met hem Is dit een voorteken of wat?.....

Wat te doen, wat te doen.... Hoop dat jullie me verder kunnen helpen. Ik wel gewoon vrienden blijven, maar niet dat zij dalijk de indruk krijgt dat het daar alleen om gaat....

Mvg.

Dennis
  zondag 14 december 2008 @ 19:16:23 #2
232775 AngerManagement
Nergens voor nodig.
pi_64011874
quote:
Op zondag 14 december 2008 19:13 schreef dennismuis het volgende:
gisteravond filmavond gehad met haar (incl vriend ) en nog een andere vriend van mij.

Het was erg leuk en ik heb de meeste aandacht aan haar besteed. Haar vriend stoorde zich er niet aan.

Hoi Dennis,

Helaas. Je zit al vuistdiep in de friends-zone. Ook wel broertje-zone genoemd.

Volgende keer beter!

Groetjes.
Whatever one can conceive, one can achieve.
  zondag 14 december 2008 @ 19:17:45 #3
217128 Gummibeer79
Woordenbroekenlol
pi_64011911
Friendzone-verhaal!

Als ze je inderdaad leuk vindt:
Zorg zelf dat je een vriendin krijgt! Dan beseft ze wat ze misloopt (jaloezie-kwestie).
Als het dan fout loopt tussen jou en je vriendin zal zij de eerste zijn om je te 'troosten'.
Ik ben een eckte rapnegert
pi_64012093
Okee, maar het probleem is... (kan er ook niks aan doen) maar ik ben nogal kieskeurig, en zij is echt het enige meisje wat ik echt leuk vind, waar ik goed contact mee heb enzo.... ik ben niet zo iemand wat even op iemand afstapt, leer liever iemand kennen door er meer mee om te gaan.

Als ik alleen al bij haar de in de buurt ben voel ik me helemaal super.... Haar ouders vinden mij ook een stuk leuker als haar vriend, dat zeiden ze zelf tegen mij. En ook andere dingen:

'Als hij jou toch niet belt, waarom zou jij hem dan bellen' (dat hoort een jongen te doen)
'Al veel te lang' (zei zij over haar relatie met hem)

En nog een aantal dingen......
pi_64012110
Ey pik, blijf bij Chantal uit de buurt en de volgende keer kijken we wel Chuck Norris en niet Dancing with Wolves. T'is maar dat je het weet.
pi_64012153
^ En dit moet voorstellen?
pi_64012164
quote:
Op zondag 14 december 2008 19:28 schreef dennismuis het volgende:
^ En dit moet voorstellen?
Het vriendje
pi_64012223
Friend-zone

Welke aflevering van Sex & the City was dat nog maar?
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
pi_64012256
quote:
Op zondag 14 december 2008 19:13 schreef dennismuis het volgende:
Heb al zelfs 1 droom gehad dat zij het ging uitmaken met hem Is dit een voorteken of wat?.....
Moeten we dit nog serieus nemen?
pi_64012322
Geloof het of niet, maar het is waar....
Alsof ik hier een lulverhaal ga neerzette....
pi_64012340
Wat jullie beiden niet weten is dat ík met Chantal ga.
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
pi_64012356
quote:
Op zondag 14 december 2008 19:36 schreef dennismuis het volgende:
Je bent hier kennelijk nog nooit geweest.
pi_64012357
Wat een kutfilm was dat trouwens.
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
pi_64012395
quote:
Op zondag 14 december 2008 19:36 schreef dennismuis het volgende:
Geloof het of niet, maar het is waar....
Dat zou inderdaad iets unieks zijn in R&P.
Gast, ik weet niet hoe oud je bent. Maar die chick... die is bezet... Je weet... daar gaat al een piemol in. Waarschijnlijk op manieren die jij je nieteens wilt of kunt voorstellen. Face it, you don't stand a chance. Daarnaast ben je eigenlijk ook best een lul die een stevig pak voor de broek zou moeten krijgen als je het uberhaubt probeert. Je bent gewoon jaloers, dat is niet erg, hele normale emotie, leer ermee omgaan. Dan hoef ik tenminste niet voor de tigste keer op fok te zeggen:

TS kan er niet mee omgaan.
pi_64012434
2 jaar is inderdaad te lang. ik zou vast voorbereidingen gaan treffen voor de overname
pi_64012444
quote:
Op zondag 14 december 2008 19:29 schreef santax het volgende:

[..]

Het vriendje
Stel je voor
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
  zondag 14 december 2008 @ 19:44:38 #17
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_64012501
quote:
Op zondag 14 december 2008 19:40 schreef santax het volgende:

[..]

Dat zou inderdaad iets unieks zijn in R&P.
Gast, ik weet niet hoe oud je bent. Maar die chick... die is bezet... Je weet... daar gaat al een piemol in. Waarschijnlijk op manieren die jij je nieteens wilt of kunt voorstellen. Face it, you don't stand a chance. Daarnaast ben je eigenlijk ook best een lul die een stevig pak voor de broek zou moeten krijgen als je het uberhaubt probeert. Je bent gewoon jaloers, dat is niet erg, hele normale emotie, leer ermee omgaan. Dan hoef ik tenminste niet voor de tigste keer op fok te zeggen:

TS kan er niet mee omgaan.
Proberen kan altijd (alleen verpest je daar misschien een vriendschap mee). Als ze er niet op ingaat dan zit het blijkbaar nog goed tussen haar en haar vriend of vind ze TS gewoon niet leuk genoeg en als ze er wel op ingaat zit de relatie sowieso niet goed.
pi_64012525
quote:
Moet er hier serieus antwoord op worden gegeven?
quote:
Okee, maar het probleem is... (kan er ook niks aan doen) maar ik ben nogal kieskeurig, en zij is echt het enige meisje wat ik echt leuk vind, waar ik goed contact mee heb enzo.... ik ben niet zo iemand wat even op iemand afstapt, leer liever iemand kennen door er meer mee om te gaan.

Als ik alleen al bij haar de in de buurt ben voel ik me helemaal super.... Haar ouders vinden mij ook een stuk leuker als haar vriend, dat zeiden ze zelf tegen mij. En ook andere dingen:

'Als hij jou toch niet belt, waarom zou jij hem dan bellen' (dat hoort een jongen te doen)
'Al veel te lang' (zei zij over haar relatie met hem)

En nog een aantal dingen......
Tja het is jou probleem dat je kieskeurig bent, moet zij dan maar ineens haar vriend dumpen en gevoelens krijgen voor jou omdat je je alleen bij haar op je gemak voelt? En als je samen met haar flim gaat kijken en haar vriend is er ook bij en die stoort zich niet aan jou dan is op die relatie fucked up of jij bent gewoon niet meer dan een vriend voor haar. Dat die ouders jou leuker aardiger vinden dan haar huidige vriend zegt natuurlijk al helemaal niets.
pi_64012531
Dus, het gewoon laten rusten, even vaak mee omgaan en als zij meer in mij ziet, haar op mij laten afstappen?
pi_64012584
Ja, als ze je wilt, dan komt ze je halen, duh. En anders ziet ze je als vriend.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_64012853
quote:
Wat denk je nou zelf?
  zondag 14 december 2008 @ 20:18:34 #22
93643 DumDaDum
We Have Unfinished Business
pi_64013369
quote:
Op zondag 14 december 2008 19:37 schreef Quir het volgende:
Wat jullie beiden niet weten is dat ík met Chantal ga.
The plot thickens...
“I'm not touched but I'm aching to be”
— Heather Nova
| myHiFi | myMusic | Chuck Norris
  zondag 14 december 2008 @ 20:39:57 #23
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_64013871
Wie nu "te lang" met haar vriend gaat, gaat over twee jaar "te lang" met jou.
pi_64014063
In die 2 jaar zal ik dan wel een leuke tijd hebben en misschien vind ze dan 2 jaar te kort.... Je weet het maar nooit wat er in de toekomst zal gebeuren...
pi_64014093
quote:
Op zondag 14 december 2008 20:46 schreef dennismuis het volgende:
In die 2 jaar zal ik dan wel een leuke tijd hebben en misschien vind ze dan 2 jaar te kort.... Je weet het maar nooit wat er in de toekomst zal gebeuren...
Wellicht trouwt ze met haar huidige vriend. Hoe oud zijn jullie?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')