Lijkt me ook wel handig, maar ik heb het nog niet kunnen vinden helaas.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 15:08 schreef Geqxon het volgende:
Nu met die grote iconen onderop, is het inmiddels al mogelijk om een applicatie zonder actieve vensters te draaien?
Op die website stond zoiets als Commercial Flop volgens mijquote:Op zaterdag 3 januari 2009 09:52 schreef Tijn het volgende:
[..]
Geflopt? Xerox heeft nooit een computer op de markt gebracht. Alles wat ze hebben ontwikkeld op IT-gebied was alleen maar onderzoek, het zijn nooit producten geworden.
Ah, ik zie het al. Die site gaat over de Xerox Star. Ik dacht dat het ging over een eerdere computer van Xerox, de Xerox Alto uit 1973. Dat is de computer waarmee Xerox hun grootste progressie heeft geboekt in hun Palo Alto onderzoekscentrum. Deze computers hadden ook al een grafische interface, een muis en een netwerkverbinding.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 19:55 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Op die website stond zoiets als Commercial Flop volgens mijJammer dat ze het niet uitgebracht hebben dan.
dat kwartaal in ieder geval als ik het goed begrepen hebquote:Op zondag 4 januari 2009 17:54 schreef Apekoek het volgende:
Wat is de mogelijke publieke beta release datum? Heb begrepen dat daar de MP3 bug verwijderd zal zijn.
welk kwartaal?quote:Op zondag 4 januari 2009 17:55 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
dat kwartaal in ieder geval als ik het goed begrepen heb
Ik ben er ook blij mee. Het werkt echt prima. Ik werd echt gek van alle menu en submenu's.quote:Op zondag 14 december 2008 19:51 schreef Jump het volgende:
[..]
Mag ik dan de eerste zijn? Ik vind die ribbons handiger en overzichtelijker
1ste sorry ik dacht zelfs specifiek eind februariquote:
Ik dacht zelfs 13 januariquote:Op zondag 4 januari 2009 18:27 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
1ste sorry ik dacht zelfs specifiek eind februari
4 gigquote:Op zondag 4 januari 2009 19:53 schreef Dzy het volgende:
Hoeveel geheugen zit erin? Dat is het belangrijkste voor virtualisatie. Met 1 of 2 gb ga je dat niet echt lekker trekken.
probeer in plaats van dat microsoft virtual gedoetje anders eens het gratis programma 'virtualbox' van sun.quote:Op zondag 4 januari 2009 19:39 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
1 ding trouwens dat gevirtualiseer is zo traag als dikke stront ondanks dat ik een zeer snelle laptop heb (intel t9500 core 2 duo @2,5Ghz) zelfs met taskmanager heeft hij moeite
dat dacht ik ook echter kan ik niets instellen en als ik dan de taskmanager in vista zie doet 1 core bijna niets en de ander 50%quote:Op zondag 4 januari 2009 22:58 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Dan heb je vast iets fout gedaan jong.
En welk host OS heb je?quote:Op zondag 4 januari 2009 19:39 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
1 ding trouwens dat gevirtualiseer is zo traag als dikke stront ondanks dat ik een zeer snelle laptop heb (intel t9500 core 2 duo @2,5Ghz) zelfs met taskmanager heeft hij moeite
Vista.quote:Op maandag 5 januari 2009 10:37 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
En welk host OS heb je?
Dus welke windows versie gebruik je zelf?
Welke versie?quote:
Toen ik nog wel eens Vista virtueel draaide, zei die ook dat hij op 6Mhz liep, maar bij mij draaide alles gewoon normaal...quote:Op zondag 4 januari 2009 20:00 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
4 gig
waarvan ik momenteel 1,5 voor windows 7 heb gereserveerd
Ik denk dat de verklaring in dit plaatje zit
[ afbeelding ]
Hij zegt dat de proc maar op 6Mhz draait, ik bedoel wanneer ik taskmanager openzet neemt dat al 100% voor zijn rekening
bij mij dus niet zelfs de cursor haperdequote:Op maandag 5 januari 2009 16:22 schreef ThaRooP het volgende:
[..]
Toen ik nog wel eens Vista virtueel draaide, zei die ook dat hij op 6Mhz liep, maar bij mij draaide alles gewoon normaal...
nou, wat is het probleem dan? virtualbox is gewoon een superieur product tov virtual pcquote:Op maandag 5 januari 2009 12:16 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
vista 32 bit
Overigens met virtualbox doet hij het wel zeer goed
Halverwege 2009?!quote:Op zondag 14 december 2008 19:10 schreef Merkie het volgende:
- Release waarschijnlijk halverwege 2009
daar komt het wel aardig dicht bij in de buurt....quote:Op maandag 5 januari 2009 19:40 schreef Merkie het volgende:
het is geen beslissing over leven en dood.
Euh, nee? 2009 is altijd al de target geweest.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:01 schreef Lil.Q94 het volgende:
[..]
Halverwege 2009?!
Dat is dus al over een half jaartje?!
Windows 7 zou toch pas uitkomen in 2011?
Nu een pc kopen en XP erop zetten. En dan misschien ooit een keertje Windows 7, als blijkt dat het de nieuwe heilige graal is.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:01 schreef Lil.Q94 het volgende:
[..]
Halverwege 2009?!
En btw wat kan ik het beste doen :
Nu een PC kopen en Vista erop zetten en dan Windows 7 maar overslaan.
Nu een PC kopen en Vista erop zetten en dan later als de grootste problemen over zijn met Windows 7, Windows 7 erop zetten.
Wachten (voor onbepaalde tijd), Vista overslaan en dan een PC samenstellen en Windows 7 erop zetten.
Is er btw ook al iets bekend over hoeveel Windows 7 gaat kosten?
Belooft veel goedsquote:Op maandag 5 januari 2009 20:33 schreef Merkie het volgende:
Was deze test al langsgekomen? 7 is sneller dan XP.
Zal niet lukken omdat ik veel op m'n pc wil gaan gamen en dan heb ik echt Vista nodig.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:29 schreef Niek. het volgende:
[..]
Nu een pc kopen en XP erop zetten. En dan misschien ooit een keertje Windows 7, als blijkt dat het de nieuwe heilige graal is.
Sinds wanneer heb je Vista juist nodig voor gamen? Of ondersteund XP geen directx10?quote:Op maandag 5 januari 2009 21:00 schreef Lil.Q94 het volgende:
[..]
Zal niet lukken omdat ik veel op m'n pc wil gaan gamen en dan heb ik echt Vista nodig.
En wat is er btw mis met Vista alle problemen zijn toch al verholpen met SP1?
XP ondersteund geen directx 10.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:42 schreef Niek. het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb je Vista juist nodig voor gamen? Of ondersteund XP geen directx10?
je hebt daar toch een programmaatje voor?quote:
Ik zou wachten op 7. Je kan het ook gokken op de upgrade policy die Microsoft gaat hanteren. Dat houdt in dat als je een bepaalde tijd voor de release van 7 een kopie van Vista hebt gekocht, je deze kan upgraden naar een gelijkwaardige versie van 7.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:01 schreef Lil.Q94 het volgende:
[..]
Halverwege 2009?!
Nu een PC kopen en Vista erop zetten en dan later als de grootste problemen over zijn met Windows 7, Windows 7 erop zetten.
Wachten (voor onbepaalde tijd), Vista overslaan en dan een PC samenstellen en Windows 7 erop zetten.
Onzin, er is nog geen klant gerichte marketing geweest, omdat dit slechts een beta betreft, dus waar heb je het over? Alleen word-of-mouth kan helpen, maar dat moeten de beta testers toch echt zelf ervaren.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 04:43 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Grappig dat mensen zo positief zijn over Windows 7. Dan zie je dat marketing echt werkt. Je lanceert Windows Vista 2 jaar later gewoon met een nieuwe taskbar, optimaliseert het een beetje, en mensen zijn wel tevreden. Dit had Windows Vista Service Pack 2 moeten zijn, niet een nieuw OS.
Een snelle beta "lekken" is geen marketing wou je zeggen?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:52 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Onzin, er is nog geen klant gerichte marketing geweest, omdat dit slechts een beta betreft, dus waar heb je het over? Alleen word-of-mouth kan helpen, maar dat moeten de beta testers toch echt zelf ervaren.
Ja ok, daar heb je wel een punt. Maar de beta die echt voor consumenten is bedoelt komt pas aanstaande maand. Maar dan nog had Windows 7 ook heel erg tegen kunnen vallen, en dat blijkt dus niet uit eigen consument ervaringen, dus zal het product toch iets beter moeten zijn dan vista zou je zeggen (los van dat het dus alleen marketing zou zijn, want als het product vies tegen zou vallen zou marketing niet werken).quote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:56 schreef Tijn het volgende:
[..]
Een snelle beta "lekken" is geen marketing wou je zeggen?
Ze lekken maar voor de helft.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:56 schreef Tijn het volgende:
[..]
Een snelle beta "lekken" is geen marketing wou je zeggen?
http://www.zdnet.nl/news.cfm?id=96773quote:Op maandag 5 januari 2009 19:01 schreef Lil.Q94 het volgende:
[..]
Halverwege 2009?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |