quote:Op woensdag 31 december 2008 17:02 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Tsja, als je problemen wil moet je het vooral doen.
Je moet even zorgen dat je het juiste type geheugen haalt maar dan is het wel een kwestie van oude geheugen eruit halen en het nieuwe erin schuiven/klikken. Als je niets forceert kan er zeer weinig fout gaan.quote:Op woensdag 31 december 2008 18:39 schreef IHVK het volgende:
[..]
Dat wilde ik al heel lang doen, maar ben bang dat ik t verkloot omdat ik er geen ervaring mee heb.
Of is het meer kwestie van erin schuiven en klaar?
(sorry voor de topic kaap)
Okey, dan ga ik morgen even op internet onderzoek uit.quote:Op woensdag 31 december 2008 18:41 schreef Niek. het volgende:
[..]
Je moet even zorgen dat je het juiste type geheugen haalt maar dan is het wel een kwestie van oude geheugen eruit halen en het nieuwe erin schuiven/klikken. Als je niets forceert kan er zeer weinig fout gaan.
Nu zeg je me toch wat! Het zit ook gewoon in mijn Vista (Business)!quote:Op woensdag 31 december 2008 18:36 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Heb zelf Home Premium en daar zit het gewoon in. Dus het zou me lichtelijk verbazen als er een Vista-variant zonder is (al zou ik het me bij Business nog kunnen voorstellen).
[..]
Dan klinkt het voor mijn gebruik in ieder geval als een verslechtering. Jammer.
Welnee, de Snipping Tool zit zelfs in Home Basic. Ik gebruik em tegenwoordig onderhand dagelijks, op mijn werk maak ik ook vaak screenshots van een of ander.quote:Op woensdag 31 december 2008 18:31 schreef elfzesendertig het volgende:
Wist niet dat de Snipping Tool ook al in Vista zat. Dat moet dan Vista Ultimate zijn en laat ik die nou net niet hebben
Het is software die een geheugen lek heeft, niet Windows. Firefox op Linux (of IceWeasel) heeft/had hetzelfde memory leak probleem als de Windows versie. (Maar ik geloof dat dat in de 3.x reeks wel aangepakt is).quote:Op woensdag 31 december 2008 18:37 schreef dottinator het volgende:
Alleen vergeet je dat Windows gebruikt geheugen nog wel eens wil "lekken"
http://img139.imageshack.us/my.php?image=39828410wl6.jpgquote:Op woensdag 31 december 2008 20:15 schreef Merkie het volgende:
Even een algemeen Vista-vraagje, als je op "Alle programma's klikt" krijg je vaak het volgende schouwspel:
[ afbeelding ]
Je krijgt dan éérst de icoontjes en daarna pas de mappen van het startmenu te zien. Een beetje hinderlijk omdat ik de meeste icoontjes toch nooit gebruik. Is er een manier om dit dusdanig te sorteren dat ik eerst de mappen te zien krijg en dan pas de icoontjes?
Ik kan ze gewoon naar beneden/boven draggen? Mischien wel even werk, maar daarna zit het precies zoals je wil.quote:Op woensdag 31 december 2008 20:57 schreef Merkie het volgende:
Ja, nu op "All Programs" klikken. Dan zie je alle items van het startmenu, met éérst de losse snelkoppeling en dan de mappen, dat wil ik andersom.
Ze hebben zelf gewoon geen ideeen. Dan maar kijiken bij ander en het dan net iets anders doen, dat doen ze met redelijk succes.quote:Op donderdag 1 januari 2009 14:31 schreef FP128 het volgende:
Ik heb bij Vista alles op classic look gezet en dus ook dat startmenu. Trouwens dat hele Windows 7 lijkt me een zoveelste toenadering richting MacOSX. Correct me if i am wrong.
wat is er zo jammer aan meerdere versies? xp had toch ook meerdere versies?quote:Op maandag 15 december 2008 00:14 schreef Synthesist het volgende:
Wat wel jammer is: ze komen wéér met tig versies. Daar zit toch niemand op te wachten.
Wie XP kent stapt vast niet zo snel over
Als je het over de taakbalk hebt:quote:Op donderdag 1 januari 2009 14:31 schreef FP128 het volgende:
Ik heb bij Vista alles op classic look gezet en dus ook dat startmenu. Trouwens dat hele Windows 7 lijkt me een zoveelste toenadering richting MacOSX. Correct me if i am wrong.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |