Nee, je moet wegquote:Op zondag 14 december 2008 19:40 schreef Piles het volgende:
Mag ik hier vanavond nog wel posten dan?
Jawel hoorquote:Op zondag 14 december 2008 19:54 schreef Piles het volgende:
[..]
Nu wij er allemaal zijn wel natuurlijk![]()
Jij niet ofzo![]()
quote:
Omdat mijn achternaam hetzelfde is als de plaats waarin ik woon, kan ik toch ook niets aan doenquote:
Nee, maar wel leuk tochquote:Op zondag 14 december 2008 20:15 schreef Puala het volgende:
[..]
[..]
Omdat mijn achternaam hetzelfde is als de plaats waarin ik woon, kan ik toch ook niets aan doen
Haha, dat is wel een goeie reden om te lachen jaquote:Op zondag 14 december 2008 20:15 schreef Puala het volgende:
[..]
[..]
Omdat mijn achternaam hetzelfde is als de plaats waarin ik woon, kan ik toch ook niets aan doen
jeah, in eldik, word je spontaan geil van johquote:
Shit, je hebt me doorquote:Op zondag 14 december 2008 20:22 schreef Puala het volgende:
[..]
jeah, in eldik, word je spontaan geil van joh
functie.quote:Op zondag 14 december 2008 20:32 schreef Puala het volgende:
woesh, je hebt mijn sexy kerstboom vast nog niet gezien hoor Erik, aanschouw hem
[ afbeelding ]
ik zeg niksquote:Op zondag 14 december 2008 20:33 schreef Puala het volgende:
en ik wil wel meer posten, maar ik heb een windows laptop, en die is aan het fucken atm
hoelaat ga je weg/quote:Op zondag 14 december 2008 20:33 schreef Piles het volgende:
Heb niet zoveel te vertellen eigenlijk
Zit maar beetje tv te kijken
Morgenochtend om 8.10 stap ik op de trein in Goes, dus om kwart over 7 / half 8 weg thuisquote:
okquote:Op zondag 14 december 2008 20:36 schreef Puala het volgende:
Nah, eigen huis klinkt alsof het dus zo echt van mij is..
Ik woon er officieel samen met pa. Enkel slaapt hij altijd bij zijn vriendin en heb ik de broek aan hier![]()
Maar het is wel écht mijn kerstboom, ballen, lampjes, boom.. alles is van mij
Dat valt wel mee hoor.quote:
ah, ok.quote:Op zondag 14 december 2008 20:38 schreef Piles het volgende:
[..]
Morgenochtend om 8.10 stap ik op de trein in Goes, dus om kwart over 7 / half 8 weg thuis
En we vliegen om 13.40 vanaf Schiphol
Ach, mijn laptop nu zou perfect zijn, als het ding niet zo zou fucken eigenlijk. Maar morgen word hij weer gemaaktquote:Op zondag 14 december 2008 20:38 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ok
goed bezig dan
[..]
Dat valt wel mee hoor.
Een laptop die vergelijkbaar is met de mijne vind je echt niet voor veel minder.
Wel wat minder, maar dan heb je wel windows
sorry iedereen
Ja, sorry.quote:Op zondag 14 december 2008 20:38 schreef Puala het volgende:
[..]
morgen, kwart over 7, gisteren al verteld
Nee, ik post toch ook gewoon mee?quote:
Wil je er over praten?quote:Op zondag 14 december 2008 20:42 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, sorry.
Gister (en vandaag) was ik niet echt scherp.
Andere zaken aan m'n hoofd
Het is niks echt ernstigs hoor, ik maak het zelf alleen ergquote:
Volgens mij niet echt, maar ik heb zelf niet echt heel veel meegezochtquote:Op zondag 14 december 2008 20:41 schreef eer-ik het volgende:
ah, ok.
was er neit veel verschil met ticket vanaf schiphol of bijv. dusseldorf?
Jij wel, wij nietquote:Mijn vlucht naar kaapstad is 200 euro goedkoper via dusseldorf, terwijl ik ook nog op schiphol stop
Benzinekosten heb k geen rekening mee te houden want we rijden gratis naar dusseldorf
trein ofzo is ook niet zo duurquote:Op zondag 14 december 2008 20:43 schreef Piles het volgende:
[..]
Volgens mij niet echt, maar ik heb zelf niet echt heel veel meegezocht
Weet wel dat we op het juiste moment gekocht hebben, want de prijzen schommelen best wel
[..]
Jij wel, wij niet
Teruglezen, heb je wat te doenquote:Op zondag 14 december 2008 20:42 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, sorry.
Gister (en vandaag) was ik niet echt scherp.
Andere zaken aan m'n hoofd
Herkenbaarquote:Op zondag 14 december 2008 20:43 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Het is niks echt ernstigs hoor, ik maak het zelf alleen erg
En daar hou ik me dan nog niet eens mee bezig op het momentquote:Ome erik is stiekem best een onzeker mannetje als het om liefde gaat
Onzeker zijn is niet erg, moet alleen niet de overhand gaan nemen.quote:Op zondag 14 december 2008 20:43 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Het is niks echt ernstigs hoor, ik maak het zelf alleen erg
Ome erik is stiekem best een onzeker mannetje als het om liefde gaat
Nee, dat is niet de bedoeling idd.quote:Op zondag 14 december 2008 20:48 schreef Puala het volgende:
[..]
Onzeker zijn is niet erg, moet alleen niet de overhand gaan nemen.
Maar heb je een meisje op het oog of iets?
Ach, alleen maar leuk. En verlegen zijn hoort er bij, al ben ik misschien juist op dat gebied iets te zeker van mijn zaakquote:Op zondag 14 december 2008 20:49 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nee, dat is niet de bedoeling idd.
En ja.
Jij toch nietquote:Op zondag 14 december 2008 20:50 schreef Puala het volgende:
[..]
Ach, alleen maar leuk. En verlegen zijn hoort er bij, al ben ik misschien juist op dat gebied iets te zeker van mijn zaak
Inderdaadquote:Op zondag 14 december 2008 20:54 schreef eer-ik het volgende:
waarom moest topgear vanavond nou weer om 22:00 zijn ipv 21:00
Ik normaal niet, maar was het nu wel van planquote:Op zondag 14 december 2008 21:06 schreef eer-ik het volgende:
Normaal ging ik altijd gewoon pitten na topgear, is nu dus een uur later
Maakt toch niet uit?quote:Op zondag 14 december 2008 21:06 schreef eer-ik het volgende:
jij bent al op de helftquote:Op zondag 14 december 2008 21:15 schreef HostiMeister het volgende:
Ach joh, je bent toch nog geen 50 ofzo
hoe oud ben jij dan?quote:Op zondag 14 december 2008 21:18 schreef eer-ik het volgende:
Ik dacht dat ik de oudste was.
Maar dat is dus leugens.
en jij daar weer de helft van, he ukkiequote:
Ik ook, dan maar een kopje koffie morgenochtend meerquote:Op zondag 14 december 2008 21:06 schreef eer-ik het volgende:
nietus, 25:2=12,5 en ik ben wel vijf jaar ouder hoorquote:Op zondag 14 december 2008 21:21 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
en jij daar weer de helft van, he ukkie
quote:
quote:WIP aan de nabestaanden.
bagger ftw.quote:Op zondag 14 december 2008 21:24 schreef Puala het volgende:
[..]
gaan we weer, baggerlayout, maar duidelijk met andere instellingen als jullie
Daar had ik geen PM voor nodig hoorquote:Op zondag 14 december 2008 21:26 schreef eer-ik het volgende:
[..]
bagger ftw.
Staat je PM aan?
Dan had je 't al geweten namelijk
Uuh, die was druk boeken aan het lezen en aan het scrapboekenquote:Op zondag 14 december 2008 21:24 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
Waar hangt de andere helft van 'we' eigenlijk uit tegenwoordig?![]()
![]()
kan ook in fobo kijken waarschijnlijk, of je wist het al, maar ik had d'r sowieso gepm'tquote:
ik bekijk me inbox alquote:Op zondag 14 december 2008 21:26 schreef eer-ik het volgende:
[..]
bagger ftw.
Staat je PM aan?
Dan had je 't al geweten namelijk
Als ik er ben is de sfeer altijd goed.quote:Op zondag 14 december 2008 21:27 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Uuh, die was druk boeken aan het lezen en aan het scrapboekenEn volgens mij vond ze de sfeer hier niet afdoende meer
laatst 2x achter elkaarquote:Op zondag 14 december 2008 21:29 schreef eer-ik het volgende:
[..]
wordt er zo vaak aan je gevraagd wat je layout is trouwens?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Scrapboeken, zij ook alquote:Op zondag 14 december 2008 21:27 schreef Bravebart het volgende:
Uuh, die was druk boeken aan het lezen en aan het scrapboeken![]()
Heb ik ook gehoord jaquote:En volgens mij vond ze de sfeer hier niet afdoende meer
posts plaatsen gaat idd ineens heel snelquote:Op zondag 14 december 2008 21:30 schreef eer-ik het volgende:
Is fok bij jullie ook gierig af en toe vanavond?
Bij posts plaatsen gaat het steeds supersnel, wordt niet eens over nagedacht maar MyAT is wel zo supertraag...
Yepquote:Op zondag 14 december 2008 21:30 schreef eer-ik het volgende:
Is fok bij jullie ook gierig af en toe vanavond?
Bij posts plaatsen gaat het steeds supersnel, wordt niet eens over nagedacht maar MyAT is wel zo supertraag...
Weet ik, maar jij bent er te weinigquote:Op zondag 14 december 2008 21:28 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Als ik er ben is de sfeer altijd goed.
Tenzij ik even bij de AZH zit
quote:Op zondag 14 december 2008 21:32 schreef Puala het volgende:
[..]
laatst 2x achter elkaar
whehe, ok.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
waar mensen al niet moeilijk om kunnen doen
Signature.
quote:
quote:[..]
Heb ik ook gehoord ja
Ach ja, bij gebrek aan beter zit ik hier ook nog
truequote:Op zondag 14 december 2008 21:33 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Weet ik, maar jij bent er te weinig
Tevens zie ik je ook nooit meer in het Sneakerz/House topicquote:
Neequote:Op zondag 14 december 2008 21:35 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Tevens zie ik je ook nooit meer in het Sneakerz/House topic
Oh jawel, maar al dat werkquote:Op zondag 14 december 2008 21:33 schreef Bravebart het volgende:
Best tof hoor, wat ze allemaal maakt
Gewoon de waarheid tochquote:Niet zo hard voor jezelf zijn
![]()
2-3 dagen, wat zeur jequote:Op zondag 14 december 2008 21:35 schreef eer-ik het volgende:
sowieso, de capaciteit van nieuwe accu's is echt om te huilen.
Mijn oldskool 3310 deed het makkelijk een week, moet nu vaak al na 2 a 3 dagen opladen
quote:Op zondag 14 december 2008 21:32 schreef Puala het volgende:
[..]
laatst 2x achter elkaar
Dus dat was jij!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
Ja ook, maar ook moe man, damn.quote:
Ja ok, maar dat heb je nou eenmaal met die high-tech dingen, die slurpen energiequote:Op zondag 14 december 2008 21:35 schreef eer-ik het volgende:
sowieso, de capaciteit van nieuwe accu's is echt om te huilen.
Mijn oldskool 3310 deed het makkelijk een week, moet nu vaak al na 2 a 3 dagen opladen
Nou zegquote:Op zondag 14 december 2008 21:35 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nee
Waarom eigenlijk niet...
Denk omdat ik gewoon niet zo heel veel online meer ben en met een beetje geluk wordt dat straks nog minder
Ik zit nu weer aan de D600quote:Op zondag 14 december 2008 21:36 schreef Puala het volgende:
[..]
2-3 dagen, wat zeur je. Die van mij (Samsung D900) doet het 4 uur, als ik hem weer ter reparatie heb gebracht doet hij het 24 uur om vervolgens weer naar 4 uur terug te zakken
Ja, ik zou er ook de rust niet voor hebben, maar zij welquote:Op zondag 14 december 2008 21:36 schreef Piles het volgende:
[..]
Oh jawel, maar al dat werk![]()
Al is dat bij iedere hobby zo
Neequote:[..]
Gewoon de waarheid toch
Afhankelijk van wat je wilt hoeft het geen 100 euro te zijn he, maar dat weet je vast zelf ook welquote:Op zondag 14 december 2008 21:39 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik zit nu weer aan de D600
Veel te dik apparaat met een belduur van 1 minuut ongeveer
Heb per ongeluk in een maand ofzo 2 telefoons om zeep geholpen en wil geen nieuwe halen omdat ik niet 100+ euro wil uitgeven aan nieuwe telefoon.
Ohja jij hebt die brute Trust Camera met 2.0 megapixel héquote:
dd, die je ook als webcam kan gebruikenquote:Op zondag 14 december 2008 21:44 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ohja jij hebt die brute Trust Camera met 2.0 megapixel hé!
quote:Op zondag 14 december 2008 21:44 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ohja jij hebt die brute Trust Camera met 2.0 megapixel hé!
weet JIJ HOE WIET RUIKTquote:
Hoezo overrated?quote:Op zondag 14 december 2008 21:46 schreef Houniet het volgende:
Kerk die IPhone is zo overatetetetadt hé.
Ja, dat komt ammal zo doordat ik zo wel eens op straat loop.quote:Op zondag 14 december 2008 21:47 schreef Houniet het volgende:
[..]
weet JIJ HOE WIET RUIKT![]()
!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
Het lullig is dat je straks kan bellen met je iPod Touchquote:Op zondag 14 december 2008 21:46 schreef Houniet het volgende:
Kerk die IPhone is zo overatetetetadt hé.
Ik heb altijd wiet al naar ijsthee vinden ruiken, dus in die zin...quote:
Maar die heb ik nietquote:Op zondag 14 december 2008 21:50 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Het lullig is dat je straks kan bellen met je iPod Touch
quote:Op zondag 14 december 2008 21:51 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik heb altijd wiet al naar ijsthee vinden ruiken, dus in die zin...
Mensen die wiet rokenquote:Op zondag 14 december 2008 21:49 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, dat komt ammal zo doordat ik zo wel eens op straat loop.
Dan heb je wel eens van die mensen die zoeen wietsjekkie roken weetjeniet!@@1!±1!§!!1!§!!!
quote:Op zondag 14 december 2008 21:47 schreef eer-ik het volgende:
Hoezo overrated?
Ik denk dat het net is als met die iPodjes, dat zijn ook geen apparaten met superbrute functies maar ze werken gewoon, en goed ook.
Die was te verwachtenquote:Op zondag 14 december 2008 21:51 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor ijsthee je gewend bent....
Schorem, tuigquote:
Wow, die Patrick is handig met zn vingersquote:Op zondag 14 december 2008 21:52 schreef Houniet het volgende:
[..]
Check deze Patrick. Dat ding is vele malen beter?
Ik hoor heel veel kutverhalen over HTC.quote:Op zondag 14 december 2008 21:52 schreef Houniet het volgende:
[..]
Check deze Patrick. Dat ding is vele malen beter?
Whehehe jouw vriend is een junkquote:
Zeker als het ook nog in Diemen Zuid is...quote:
Kijk dat filmpje nou maarquote:Op zondag 14 december 2008 21:54 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik hoor heel veel kutverhalen over HTC.
En een nokia N95 koelkast hoef ik ook niet
Geen zin om te kijkenquote:Op zondag 14 december 2008 21:54 schreef Houniet het volgende:
[..]
Kijk dat filmpje nou maar. Vergelijken ze die met die IPhone.
Diemenquote:Op zondag 14 december 2008 21:54 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Zeker als het ook nog in Diemen Zuid is...
Als ik zulke honden zou kennen, zou ik ze doodschoppen tuig van de richelquote:
quote:Op zondag 14 december 2008 21:55 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Geen zin om te kijken
Heb je geen filmpjes met chicks erin ofzo?
quote:Op zondag 14 december 2008 21:57 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Als ik zulke honden zou kennen, zou ik ze doodschoppen tuig van de richel
quote:Op zondag 14 december 2008 21:55 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Geen zin om te kijken
Heb je geen filmpjes met chicks erin ofzo?
Ja moeten we binnekort toch echt een keertje doen samen met Yashquote:
Oh, doe je het zelf dan wel eensquote:Op zondag 14 december 2008 21:59 schreef Puala het volgende:
[..]
No way. Dan zou hij heel snel weg mogen wezen
Goed bezigquote:Op zondag 14 december 2008 22:01 schreef Piles het volgende:
[..]
Precies op tijd terug van douchen
En post eens niet zo snel opeens
Nope, wel gedaan, maar gestopt om een shit reden. Enige wat ik nooit heb gedaan is blowen, enkel maar sterkere zooi. Wil nog wel een x blowen.quote:Op zondag 14 december 2008 22:01 schreef Houniet het volgende:
[..]
Oh, doe je het zelf dan wel eens?
Mwah, zoiets wel jaquote:Op zondag 14 december 2008 22:01 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ze impliceert dat ze me een junk vindt
Goeiemorgenquote:Op zondag 14 december 2008 22:01 schreef Houniet het volgende:
Oh wacht ik begreep je post verkeerd Puala.
Maak dat de kat wijsquote:Op zondag 14 december 2008 22:07 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nog nooit dat spul aangeraakt
Zo dan, zo kom je nog eens wat te wetenquote:Op zondag 14 december 2008 22:05 schreef Puala het volgende:
[..]
Pilletjes, snuiven (gadver, dat is pas smerig).
Laat hem nou gewoon denken dat we het geloven joh.quote:Op zondag 14 december 2008 22:09 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Maak dat de kat wijs
of gaat het alweer ergens anders over?
Net alsof je dit wilt weten?quote:Op zondag 14 december 2008 22:10 schreef Houniet het volgende:
[..]
Zo dan, zo kom je nog eens wat te weten.
Ja dat andere heb ik net zo min gedaanquote:Op zondag 14 december 2008 22:11 schreef Puala het volgende:
[..]
Laat hem nou gewoon denken dat we het geloven joh.
En nee, het gaat nog steeds over wiet
Daar ben ik het niet met je eens.quote:Op zondag 14 december 2008 22:13 schreef HostiMeister het volgende:
Ik vind die Saar mooier
Nee, maar dit onderwerp kwam ter sprakequote:
je hebt geen smaak jijquote:Op zondag 14 december 2008 22:17 schreef Houniet het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet met je eens.
[..]
Nee, maar dit onderwerp kwam ter sprake.
Lulkoek, ieder heeft zijn eigen smaakquote:
Dank voor deze dooddoenerquote:Op zondag 14 december 2008 22:26 schreef Houniet het volgende:
[..]
Lulkoek, ieder heeft zijn eigen smaak.
ja oke, dat wel, maar ik mag wel vinden dat jouw smaak bagger is dan hequote:Op zondag 14 december 2008 22:26 schreef Houniet het volgende:
[..]
Lulkoek, ieder heeft zijn eigen smaak.
Hoezo bevooroordeeld?quote:Op zondag 14 december 2008 22:30 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Klopt.
Maar ik ben ook bevooroordeeld.
Tuurlijk. En de dames in mijn fotoboek vindt je ook niets zeker?quote:Op zondag 14 december 2008 22:28 schreef Puala het volgende:
[..]
ja oke, dat wel, maar ik mag wel vinden dat jouw smaak bagger is dan he
Tell me.quote:
't is een leugenquote:
Ik was altijd in de veronderstelling dat ie Amerikaan was.quote:Op zondag 14 december 2008 22:34 schreef HostiMeister het volgende:
Dit is de eerste keer dat ik hem hoor praten
Wat een vreemd accent heeft ie
Stijl haarquote:
Euhm zo maar ff spieken danquote:Op zondag 14 december 2008 22:31 schreef Houniet het volgende:
[..]
Tuurlijk. En de dames in mijn fotoboek vindt je ook niets zeker?
Als het haar maar donker en in ieder geval halflang is.quote:Op zondag 14 december 2008 22:36 schreef Houniet het volgende:
[..]
Stijl haar. Krullen
. Bruin zwart woesah
.
Evangelinequote:
Ja tochquote:Op zondag 14 december 2008 22:37 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Als het haar maar donker en in ieder geval halflang is.
Alleen die tatoeagesquote:
Neh, gewoon langquote:Op zondag 14 december 2008 22:38 schreef Houniet het volgende:
Oh trouwens kort haar mag ook, maar dan op die speciale manier. Weet niet hoe dat kapsel heet.
Ik vind haar domheid uitstralenquote:Op zondag 14 december 2008 22:39 schreef Puala het volgende:
http://www.sweetandtalented.com/images/blebel/blebel06.jpg
ik vind haar mooi
ik word altijd vrij wakker en fit van hardlopenquote:
Heb geen refer in huis.quote:
wakker en fit, man ik ben altijd zo lam als maar zijn kanquote:Op zondag 14 december 2008 22:56 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik word altijd vrij wakker en fit van hardlopen
[..]
Heb geen refer in huis.
En eigenlijk ook al een jaar niet geblowed ongeveer.
Echt?quote:Op zondag 14 december 2008 23:00 schreef Puala het volgende:
[..]
wakker en fit, man ik ben altijd zo lam als maar zijn kan
Mwah, het is ook al wel weer een tijd geleden dat ik hard heb gelopen eigenlijk.quote:
Zulks een gare knieen dan?quote:Op zondag 14 december 2008 23:02 schreef Puala het volgende:
[..]
Mwah, het is ook al wel weer een tijd geleden dat ik hard heb gelopen eigenlijk.
Vandaag 4 km gewoon gelopen, zit nu weer met de ijszak op me knie, morgen weer huisarts
nasty.quote:Op zondag 14 december 2008 23:04 schreef Puala het volgende:
[..]
scooterval gehad, 5 weken geleden of iets?
Doe ik ook niet, maar het is frustrerend. Het had 3 weken terug al minder moeten zijn volgens fysio. Morgen doorverwijzing vragen om rontgenfoto te maken, op advies van fysio..quote:Op zondag 14 december 2008 23:04 schreef eer-ik het volgende:
[..]
nasty.
dan zou ik 't ook niet te erg forceren idd.
Wat voel je dan? En waar?quote:Op zondag 14 december 2008 23:06 schreef Puala het volgende:
[..]
Doe ik ook niet, maar het is frustrerend. Het had 3 weken terug al minder moeten zijn volgens fysio. Morgen doorverwijzing vragen om rontgenfoto te maken, op advies van fysio..
Net of er iets tussen mijn knieschijf en de rest zit zegmaar. Het blokkeerd, steekt bij elke stap en brand ook nog is. Knie springt ook regelmatig op slot. Hij is ook dik, koelen doe ik elke dag 6x, werkt alleen niet.quote:
oplossing: vreten in bed, lamp uit en slapenquote:Op zondag 14 december 2008 23:12 schreef eer-ik het volgende:
Ik wil het eigenlijk wel over m'n mand hebben.
Maar k begin zo langzamerhand wel een beetje honger te krijgen, en wil wel slapen maar dat gaat sowieso niet lukken nu.
Dan moet je heel snel foto's laten makenquote:Op zondag 14 december 2008 23:16 schreef Puala het volgende:
[..]
Net of er iets tussen mijn knieschijf en de rest zit zegmaar. Het blokkeerd, steekt bij elke stap en brand ook nog is. Knie springt ook regelmatig op slot. Hij is ook dik, koelen doe ik elke dag 6x, werkt alleen niet.
Waarom dat? De fysio voelde op zich niet iets heel geks zei hij, maar ja, die man kan ook fout zitten..quote:Op zondag 14 december 2008 23:18 schreef Houniet het volgende:
[..]
Dan moet je heel snel foto's laten maken.
lamp is al uitquote:Op zondag 14 december 2008 23:16 schreef Puala het volgende:
[..]
oplossing: vreten in bed, lamp uit en slapen
Nou als jij elke keer pijn hebt met staan, en dat al drie weken..quote:Op zondag 14 december 2008 23:19 schreef Puala het volgende:
[..]
Waarom dat? De fysio voelde op zich niet iets heel geks zei hij, maar ja, die man kan ook fout zitten..
Een fysio voelt niet wat een rontgenapparaat kan zienquote:Op zondag 14 december 2008 23:19 schreef Puala het volgende:
[..]
Waarom dat? De fysio voelde op zich niet iets heel geks zei hij, maar ja, die man kan ook fout zitten..
trustequote:Op zondag 14 december 2008 23:21 schreef eer-ik het volgende:
[..]
lamp is al uit
ik ga denk ik toch ook maar proberen te slapen stiekem.
tabee mensen.
Enkel als ik een bepaalde afstand achter elkaar loop, een rondje door het bedrijf is al te veel (like, 40 meter?)quote:Op zondag 14 december 2008 23:22 schreef Houniet het volgende:
[..]
Nou als jij elke keer pijn hebt met staan, en dat al drie weken..
Trustequote:Op zondag 14 december 2008 23:22 schreef Houniet het volgende:
Welterusten eer-ik, ik ben er ook van tussen.
Truste.quote:Op zondag 14 december 2008 23:27 schreef Houniet het volgende:
Pijn is niet goed. Soms pijn is natuurlijk logisch, dat kan gebeuren. Wat niet kan is dat je aanhoudend pijn hebt. Gewoon foto's laten schieten. Doet geen pijn en je hebt niets te verliezen
.
Welterusten.
wat ben je aan het doen?quote:Op zondag 14 december 2008 23:40 schreef Piles het volgende:
[..]
Dean
[..]
Heb nog steeds niks te vertellen![]()
zo'n zin in morgen ofzo? en msn-en, gezellig, niet eens met mijquote:Op zondag 14 december 2008 23:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Tv kijken en msn-en
Slapen zal voorlopig nog wel niet lukken
Zin zeker, maar is wel spannendquote:
Heb je msn toch helemaal niet johquote:en msn-en, gezellig, niet eens met mij
Spannend lijkt het me ook wel. Heb zelf nog nooit een verre reis gemaaktquote:Op zondag 14 december 2008 23:45 schreef Piles het volgende:
[..]
Zin zeker, maar is wel spannend
[..]
Heb je msn toch helemaal niet joh
Ik nog alleen Tenerife, Cyprus en Turkije, dus valt ook wel meequote:Op zondag 14 december 2008 23:46 schreef Puala het volgende:
Spannend lijkt het me ook wel. Heb zelf nog nooit een verre reis gemaakt![]()
Goed puntquote:net alsof je mijn msn wilt
Ik mag trouwens niet liegen, in 1 vakantie Zwitersland en Italie aangedaan, maar dat was in 10 dagen tijdquote:Op zondag 14 december 2008 23:49 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik nog alleen Tenerife, Cyprus en Turkije, dus valt ook wel mee
[..]
Goed punt [ afbeelding ]
Nee, tuurlijk welHet grootste deel van m'n lijst is via Fok, dus ja
quote:Op zondag 14 december 2008 23:49 schreef jslavenburg het volgende:
We blijven Piles uitzwaaien
Avond allemaal
We hebben het hier dood gemaaktquote:
Ik ben nu echt weg, dus ik zeg tot over 3 wekenquote:
Nogal jaquote:
quote:[..]
Ik ben nu echt weg, dus ik zeg tot over 3 wekenPost niet teveel, anders moet ik zoveel teruglezen
![]()
![]()
Adios
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |