Nou dan post ik toch niet meerquote:Op donderdag 25 december 2008 22:15 schreef Dromer het volgende:
[..]
Ik moet zeggen... dat doet hij meestal wel. (leuke dingen posten in dit topic)
En die huizen van jou waren idd nou niet bepaald 'breathtaking'.
(en nu niet zeggen dat ik dan maar iets leuk moet posten, hè?)
Zie de OP van deel 1.quote:Op donderdag 25 december 2008 21:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Post jij eens iets leuks dan?
ok doe maarquote:Op donderdag 25 december 2008 22:19 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nou dan post ik toch niet meer?
Ik doe het niet voor mijn eigen vermaak hoor dus laat dan maar zitten.
Ik heb ook een ingelijst kledingstuk boven mijn bed hangenquote:Op woensdag 24 december 2008 18:41 schreef m-niki het volgende:
wat is dat toch met mensen die waanzinnig dure huizen te koop hebben staan en het inlijsten van kledingstukken:
Vrouwen vinden zo'n foto leuk. Maar een serieuze koper heeft natuurlijk geen zak aan zoietsquote:Op vrijdag 26 december 2008 11:35 schreef soapie het volgende:
[ afbeelding ]
Makelaar heeft een plusje verdiend, vind dit wel leuk gedaan!!!
Link
Dit is toch best een vet huis. Zeker de buitenkant en de ligging. De binnenkant gewoon er uit rammen en er iets nieuws voor in de plek jassen.quote:Op woensdag 24 december 2008 20:17 schreef huismerk het volgende:
[ afbeelding ]
SP inrichting in een VVD huis!
En totaal niet opgeruimd weer...quote:Op vrijdag 26 december 2008 16:50 schreef -sabine- het volgende:
Vreemd lelijk?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 26 december 2008 16:53 schreef Volpez het volgende:
[..]
En totaal niet opgeruimd weer...
Wat is dat met die mensen die niet even een klein beetje op kunnen ruimen voor de foto? En waarom zegt de makelaar daar dan niet eventjes wat van?
Mijn god.quote:Op vrijdag 26 december 2008 14:43 schreef Synthesist het volgende:
Vrouwen vinden zo'n foto leuk. Maar een serieuze koper heeft natuurlijk geen zak aan zoiets
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |