Wat een uitgeleefd hok zeg..quote:Op donderdag 25 december 2008 02:49 schreef Isabeau het volgende:
Knusse buurt:
[ afbeelding ]
Knus huisje (breek je nek niet)
[ afbeelding ]
Voor de kinderen die je in de kelder wilt oplsuiten:
[ afbeelding ]
Extra deuren zijn bij te bestellen, we hebben ze alvast voor u neergezet!
[ afbeelding ]
Niet voor niets 107.000
gelukkig ben je niet aan het generaliseren. mijn ouders wonen ook in een groot en duur huis maar wij hebben geen goedkope inrichting.quote:Op donderdag 25 december 2008 12:16 schreef JK het volgende:
Maar je weet hoe het is met rijke mensen, die zijn rijk doordat ze zo gierig en krenterig zijn als de pest. Ze willen geen geld uitgeven voor een fatsoenlijke stoel.
Dan laten zij het breed hangen, maar velen worden dus echt wel rijk door aan zichzelf te denken en niet aan anderen. Maar het is gewoon grappig dat ik ook als ik hier in het topic kijk veel dure huizen zie, maar een inrichting van lik m'n reet. Koop dan een iets goedkoper huis zodat de hypotheek wat lager ligt en besteed wat meer geld aan een mooie keuken, mooie badkamer en leuke inrichting. Een leuke inrichting hoeft niet veel geld te kosten (bij Ikea heb je bijv. al leuke spullen voor weinig geld), maar wat ik hier regelmatig in het topic zie bij die dure huizen is echt te triest voor woorden.quote:Op donderdag 25 december 2008 12:28 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
gelukkig ben je niet aan het generaliseren. mijn ouders wonen ook in een groot en duur huis maar wij hebben geen goedkope inrichting.
Misschien zijn die foto's wel gemaakt op maandag en zou die stoel dinsdag opgehaald worden door een 2e handswinkel om hem op te knappen. Misschien staat die stoel daar wel te wachten tot het weekend was en zoonlief er mee aan de slag kon om hem te maken. Misschien willen ze die stoel zelfs met 3 poten houden omdat er emotionele waarde aan zit. Kan jou het nou bommen waarom die stoel er staat! Als jij het huis koopt issie pleitequote:Op donderdag 25 december 2008 13:06 schreef JK het volgende:
[..]
Dan laten zij het breed hangen, maar velen worden dus echt wel rijk door aan zichzelf te denken en niet aan anderen. Maar het is gewoon grappig dat ik ook als ik hier in het topic kijk veel dure huizen zie, maar een inrichting van lik m'n reet. Koop dan een iets goedkoper huis zodat de hypotheek wat lager ligt en besteed wat meer geld aan een mooie keuken, mooie badkamer en leuke inrichting. Een leuke inrichting hoeft niet veel geld te kosten (bij Ikea heb je bijv. al leuke spullen voor weinig geld), maar wat ik hier regelmatig in het topic zie bij die dure huizen is echt te triest voor woorden.
Als je een huis van 750.000 euro hebt (en eigenlijk is dat niet eens echt veel geld ofzo), waarom laat je dan een stoel met 3 poten staan? Weg dat ding, koop een nieuwe, je hebt toch zat geld!
Of een mechanisch ventilatie systeem?quote:Op donderdag 25 december 2008 13:08 schreef JK het volgende:
[..]
Hause? Gaaf, Duitse versie?
Zijn dat lampen op dat plaatje of rookmelders?
Dat is om aan de andere kant van de tafel te komen natuurlijk.quote:Op donderdag 25 december 2008 13:17 schreef k_man het volgende:
Villa in Wassenaar met handig opgestelde eettafel;
[ afbeelding ]
Wat heb je nog aan die schuifpui?
Nah, idd, waarom zou je ook in godsnaam dit in je huis willenquote:Op donderdag 25 december 2008 12:51 schreef huismerk het volgende:
Ik houd van Coldplay tot U2 maar ook van System of a down tot sepultura... Jij houd van Frans Bauer tot Gerard Joling en van Heino tot Jan Smit aha - Ik heb een brede smaak en jij heb een brede wansmaak!
Hier nog meer ahem....
In ieder geval beter als elke keer van die verhoging afpleuren als je een beetje lomp bentquote:Op donderdag 25 december 2008 16:34 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Nah, idd, waarom zou je ook in godsnaam dit in je huis willen
[ afbeelding ]
Lijkt wel de scheidingswand van big brother arm en rijk
Je moet toch wat bij split-level idd. Een muur plaatsen gaat zwaar ten koste van de ruimtelijkheid.quote:Op donderdag 25 december 2008 16:45 schreef nicomart het volgende:
[..]
In ieder geval beter als elke keer van die verhoging afpleuren als je een beetje lomp bent
En daar doen we het voor!quote:Op donderdag 25 december 2008 17:44 schreef qwerty_x het volgende:
mijn oprechte dank & complimenten aan de posters in deze serie
zelden zo veel gelachen - zowel om de foto's als de commentaren
Dat moet er eentje van de Hulk zijnquote:Op donderdag 25 december 2008 21:17 schreef Gwywen het volgende:
[..]
En daar doen we het voor!![]()
Ik vond er vandaag ook nog eentje.
Arme baby...![]()
[ afbeelding ]
Link
Post jij eens iets leuks dan?quote:Op donderdag 25 december 2008 21:48 schreef k_man het volgende:
Nou, een antikraakpand en een huis waarvan de bewoners duidelijk al verhuisd zijn... lekker boeiend.
Ik moet zeggen... dat doet hij meestal wel. (leuke dingen posten in dit topic)quote:Op donderdag 25 december 2008 21:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Post jij eens iets leuks dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |