De badkamer...quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:55 schreef Serinde het volgende:
[ link | afbeelding ]
Wat zit er nou achter dat gordijn![]()
Dit is volgens mij het huis van Jort Kelder. Dat staat al een poos te koop.quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:49 schreef Mr.G het volgende:
Kun je beter doorsparen en in die regio deze fraaie maisonnette kopen. Dan heb je meer value for money naar mijn idee. Ik zou het wel weten![]()
Ik vind het nog wel meevallen hoe veel dat huis kost. Wel erg mooi, groot huis met zwembad, tennisbaan, aan de vecht. DIchtbij Amsterdam en Utrecht..quote:Op maandag 22 december 2008 20:42 schreef marky het volgende:
[..]
Dit is volgens mij het huis van Jort Kelder. Dat staat al een poos te koop.
Inrichting is wel heeel mooi, zo strak, maar van de buitenkant echt te lelijkquote:Op maandag 22 december 2008 21:32 schreef jasmine12 het volgende:
Wat staat hier nu midden in de woonkamer? Een terrasverwarming?
[ afbeelding ]
waarschijnlijk nodig met al dat glas http://www.funda.nl/WoningAanbod/Koop/Detail/Fotos/?id=6475e688-5ac1-47bc-a963-d0b7a74c7cdd&objecttype=DetailKoopObject
Het is niet het hele pand hè? Het is een appartement in dat kasteel en de tennisbaan, zwembad e.d. deel je met de andere bewoners. Daarvoor betaal je bovendien een idioot bedrag aan servicekosten.quote:Op maandag 22 december 2008 21:43 schreef ryan_atwood het volgende:
[..]
Ik vind het nog wel meevallen hoe veel dat huis kost. Wel erg mooi, groot huis met zwembad, tennisbaan, aan de vecht. DIchtbij Amsterdam en Utrecht..
oh, ja, nu zie ik het inderdaad. Had de omschrijving niet gelezen. 796 euro p/m servicekostenquote:Op maandag 22 december 2008 22:35 schreef k_man het volgende:
[..]
Het is niet het hele pand hè? Het is een appartement in dat kasteel en de tennisbaan, zwembad e.d. deel je met de andere bewoners. Daarvoor betaal je bovendien een idioot bedrag aan servicekosten.
Ik weet niet of dit nog altijd het appartment van Jort Kelder is. Dat stond een tijd geleden inderdaad te koop en was in hetzelfde gebouw. Misschien inderdaad deze.
Het dak is idd lelijk, maar de rest vind ik wel mooi. Alleen lelijke vloer op de overloop.quote:Op maandag 22 december 2008 21:46 schreef ryan_atwood het volgende:
[..]
Inrichting is wel heeel mooi, zo strak, maar van de buitenkant echt te lelijk
Het dolfinariumquote:Op dinsdag 23 december 2008 08:58 schreef huismerk het volgende:
Na de beer van Burgers, nu de dolfijn van???
[ afbeelding ]
Hier
St Willebrordquote:Op dinsdag 23 december 2008 10:38 schreef Longmen het volgende:
Museum?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee een huis
quote:Op dinsdag 23 december 2008 11:20 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
St WillebrordDa's één groot kamp!
Nog nooit vertoond. Een houten douchequote:Op dinsdag 23 december 2008 08:58 schreef huismerk het volgende:
In de categorie: Badkeukens vandaag in Haarlem:
[ afbeelding ]
Hier
Geweldige foto's maar waar ik meer om moetquote:Op dinsdag 23 december 2008 14:01 schreef Gwywen het volgende:
U komt de woning binnen en bevindt zich dan meteen in de...
[ afbeelding ]
Via de openslaande deuren aan de achterzijde stapt u zo de tuin vijver in.
[ afbeelding ]
Link
In de onder architectuur aangelegde tuin aan de achterzijde zijn, eh... een soort... objecten, ehm, dingen, dingesen zonder duidelijke functie aangebracht.
[ afbeelding ]
Linkje
lokale naam: Taaike (verbastering van "het hei-tje")quote:Op dinsdag 23 december 2008 11:20 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
St WillebrordDa's één groot kamp!
Wat een grafzerken zeg...quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:01 schreef Gwywen het volgende:
In de onder architectuur aangelegde tuin aan de achterzijde zijn, eh... een soort... objecten, ehm, dingen, dingesen zonder duidelijke functie aangebracht.
[ afbeelding ]
Linkje
Dat je meteen de keuken binnenkomt, komt wel vaker voor, maar dit lijkt inderdaad meer op een voordeur. Hoewel er geen brievenbus inzit. Dus van de achterdeur naar de keuken, hadden wij vroeger ook gewoon.quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:01 schreef Gwywen het volgende:
U komt de woning binnen en bevindt zich dan meteen in de...
[ afbeelding ]
Via de openslaande deuren aan de achterzijde stapt u zo de tuin vijver in.
[ afbeelding ]
Link
[ afbeelding ]
Linkje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |