quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:29 schreef Mr.G het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet lekker zitten...![]()
Verder wel een mooi huis. Eindelijk eens een prijzig huis met een fatsoenlijke inrichting.
Ken je dat: van die mensen die niks beters te doen hebben dan de buurt in de gaten houden vanachter het raam?
Huis met gluurtoren:
[ afbeelding ]
Link
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gezien de omschrijving wellicht redelijk. Maar dan die foto's...
Kun je beter doorsparen en in die regio deze fraaie maisonnette kopen. Dan heb je meer value for money naar mijn idee. Ik zou het wel weten![]()
quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:49 schreef Mr.G het volgende:
Nog eentje dan:
Guess the price
[ afbeelding ]in Nigtevecht. is dat hetzelfde als relnicht?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gezien de omschrijving wellicht redelijk. Maar dan die foto's...
Kun je beter doorsparen en in die regio deze fraaie maisonnette kopen. Dan heb je meer value for money naar mijn idee. Ik zou het wel weten![]()
![]()
quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:02 schreef Incolumis het volgende:
[..]
in Nigtevecht. is dat hetzelfde als relnicht?
quote:"Dit exclusieve en karakteristieke vrijstaande pand "
quote:"Deze fraai aangelegde tuin welke mede gesierd wordt door twee oude kastanjebomen"
Valt me tijdens het zoeken toch al op, hoeveel huizen zo´n vreselijk goedkoop-uitziend interieurtje hebben.quote:Op vrijdag 19 december 2008 10:15 schreef robbolo het volgende:
Een huis van meer dan 3 miljoen, en dan zo een inrichting?
Ik dacht eerst inderdaad 'twee boompjes' tot ik de scooter zag staan, toen begreep ik de schaal van de tuin. Die bomen zijn best grootquote:Op vrijdag 19 december 2008 15:18 schreef Mr.G het volgende:
[..]
Lekker centraal gelegen en mooie omgeving
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Fraai aangelegd?Het is maar goed dat die twee boompjes het geheel sieren.
![]()
En dit alles gelegen in het idillysche Oud-Zuid. U weet wel: super mooi, super duur. Voor het luttele bedrag van 5.900.000 euro.![]()
![]()
Link
holy poop on the stick.... WTF????quote:Op maandag 15 december 2008 13:45 schreef _Ophelia_ het volgende:
Holy crap![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wauwquote:Op zaterdag 20 december 2008 12:45 schreef Gwywen het volgende:
Het gaat in dit topic toch om opmerkelijke huizen hè?
Er hoeven toch niet alleen lélijke huizen voorbij te komen?
Ik vond namelijk dit schatje op Funda:
[ afbeelding ]
't Is een rijksmonumentje, zie je, dus ook binnen alles zo veel mogelijk in de originele staat teruggebracht. De muurschilderingen zijn uit zeventien zoveel.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het ronde plafond van de serre loopt door tot in het huis:
[ afbeelding ]
Jammer alleen van die monstrueuze cactus...
Ik vind: in een serre hoort een leuk zitje.
[ afbeelding ]
Dit vind ik echt fantastisch! Die bedsteden!![]()
[ afbeelding ]
Nou, nog eentje dan. En daarna stoppen met kwijlen.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 20 december 2008 12:45 schreef Gwywen het volgende:
Het gaat in dit topic toch om opmerkelijke huizen hè?
Er hoeven toch niet alleen lélijke huizen voorbij te komen?
Ik vond namelijk dit schatje op Funda:
[ afbeelding ]
't Is een rijksmonumentje, zie je, dus ook binnen alles zo veel mogelijk in de originele staat teruggebracht. De muurschilderingen zijn uit zeventien zoveel.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het ronde plafond van de serre loopt door tot in het huis:
[ afbeelding ]
Jammer alleen van die monstrueuze cactus...
Ik vind: in een serre hoort een leuk zitje.
[ afbeelding ]
Dit vind ik echt fantastisch! Die bedsteden!![]()
[ afbeelding ]
Nou, nog eentje dan. En daarna stoppen met kwijlen.
[ afbeelding ]
Je vrouw in de glazen kooi zetten.quote:Op zaterdag 20 december 2008 09:48 schreef k_man het volgende:
Badkamers.
Vooral die gevlekte pot...
[ link | afbeelding ]
Lekker open en bloot zitten schijten in de slaapkamer...
[ link | afbeelding ]
geweldig, dat huis. die plafonds, die lampen, die inrichtingquote:Op vrijdag 19 december 2008 22:12 schreef sommeltje het volgende:
Nog zo'n intrigerende advertentie uit de de plaatselijke krant:
[ link | afbeelding ]
Een moment uit de jaren 50 is bevroren en met een tijdmachine naar het heden getransporteerd. Wat een grandeur! De entree alleen al is imposant, donker hout, tegels op de vloer, de voordeur reikt tot aan de hemel. De klok staat alles klopt ook - stil.
Linksom vindt u de kamer van mijnheer dokter, geheel intact. Een bureau, een lamp, wat foto's. Een eikenhouten trap brengt u op de eerste verdieping, het geluid van de ouderwetse tandartsboor is – met enige fantasie - nog hoorbaar:
Rrrrrrrrrrrrrr. Oudere Voorburgers kunnen zich de praktijk op dit adres vast nog wel herinneren. Het huis uit 1921 staat nu te koop. De makelaar wijst op de vroegere wachtkamer, de notenhouten inbouwkast op de slaapkamer, de dubbele porseleinen wasbak en de vele andere details die herinneren aan oude tijden.
Voordat deze woning bewoond werd door een tandarts, hield hier al een dokter domicilie. Het onderhoud van de woning, garage en de lap tuin rondom, is door de weduwe, die er tot op het laatst woonde, niet bijgehouden. De heg, die de toegang tot de garage begrenst, is zo breed dat alleen een fourwheeldrive er kan aankomen. Een gereedschapkist schiet tekort als u al het achterstallig onderhoud weg wil poetsen. De kolenhaard is onlangs vervangen door een supermoderne gashaard, maar het is voor te stellen dat u toch liever het comfort van centrale verwarming hebt.
Een kantoor aan huis is ideaal. Nog mooier zou het zijn als de traditie wordt voortgezet en iemand met een medische professie het pand koopt. Maar echt een voorwaarde is dit niet.
Niet gezellig, maar wel relaxed. Vind t altijd wel lekker als je zoveel ruimte er tussen heb. Mis alleen wel een tafel naast de bank.quote:
De badkamer...quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:55 schreef Serinde het volgende:
[ link | afbeelding ]
Wat zit er nou achter dat gordijn![]()
Dit is volgens mij het huis van Jort Kelder. Dat staat al een poos te koop.quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:49 schreef Mr.G het volgende:
Ik vind het nog wel meevallen hoe veel dat huis kost. Wel erg mooi, groot huis met zwembad, tennisbaan, aan de vecht. DIchtbij Amsterdam en Utrecht..quote:Op maandag 22 december 2008 20:42 schreef marky het volgende:
[..]
Dit is volgens mij het huis van Jort Kelder. Dat staat al een poos te koop.
Inrichting is wel heeel mooi, zo strak, maar van de buitenkant echt te lelijkquote:Op maandag 22 december 2008 21:32 schreef jasmine12 het volgende:
Wat staat hier nu midden in de woonkamer? Een terrasverwarming?
[ afbeelding ]
waarschijnlijk nodig met al dat glas http://www.funda.nl/WoningAanbod/Koop/Detail/Fotos/?id=6475e688-5ac1-47bc-a963-d0b7a74c7cdd&objecttype=DetailKoopObject
Het is niet het hele pand hè? Het is een appartement in dat kasteel en de tennisbaan, zwembad e.d. deel je met de andere bewoners. Daarvoor betaal je bovendien een idioot bedrag aan servicekosten.quote:Op maandag 22 december 2008 21:43 schreef ryan_atwood het volgende:
[..]
Ik vind het nog wel meevallen hoe veel dat huis kost. Wel erg mooi, groot huis met zwembad, tennisbaan, aan de vecht. DIchtbij Amsterdam en Utrecht..
oh, ja, nu zie ik het inderdaad. Had de omschrijving niet gelezen. 796 euro p/m servicekostenquote:Op maandag 22 december 2008 22:35 schreef k_man het volgende:
[..]
Het is niet het hele pand hè? Het is een appartement in dat kasteel en de tennisbaan, zwembad e.d. deel je met de andere bewoners. Daarvoor betaal je bovendien een idioot bedrag aan servicekosten.
Ik weet niet of dit nog altijd het appartment van Jort Kelder is. Dat stond een tijd geleden inderdaad te koop en was in hetzelfde gebouw. Misschien inderdaad deze.
Het dak is idd lelijk, maar de rest vind ik wel mooi. Alleen lelijke vloer op de overloop.quote:Op maandag 22 december 2008 21:46 schreef ryan_atwood het volgende:
[..]
Inrichting is wel heeel mooi, zo strak, maar van de buitenkant echt te lelijk
Het dolfinariumquote:Op dinsdag 23 december 2008 08:58 schreef huismerk het volgende:
Na de beer van Burgers, nu de dolfijn van???
[ afbeelding ]
Hier
St Willebrordquote:Op dinsdag 23 december 2008 10:38 schreef Longmen het volgende:
Museum?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee een huis
quote:Op dinsdag 23 december 2008 11:20 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
St WillebrordDa's één groot kamp!
Nog nooit vertoond. Een houten douchequote:Op dinsdag 23 december 2008 08:58 schreef huismerk het volgende:
In de categorie: Badkeukens vandaag in Haarlem:
[ afbeelding ]
Hier
Geweldige foto's maar waar ik meer om moetquote:Op dinsdag 23 december 2008 14:01 schreef Gwywen het volgende:
U komt de woning binnen en bevindt zich dan meteen in de...
[ afbeelding ]
Via de openslaande deuren aan de achterzijde stapt u zo de tuin vijver in.
[ afbeelding ]
Link
In de onder architectuur aangelegde tuin aan de achterzijde zijn, eh... een soort... objecten, ehm, dingen, dingesen zonder duidelijke functie aangebracht.
[ afbeelding ]
Linkje
lokale naam: Taaike (verbastering van "het hei-tje")quote:Op dinsdag 23 december 2008 11:20 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
St WillebrordDa's één groot kamp!
Wat een grafzerken zeg...quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:01 schreef Gwywen het volgende:
In de onder architectuur aangelegde tuin aan de achterzijde zijn, eh... een soort... objecten, ehm, dingen, dingesen zonder duidelijke functie aangebracht.
[ afbeelding ]
Linkje
Dat je meteen de keuken binnenkomt, komt wel vaker voor, maar dit lijkt inderdaad meer op een voordeur. Hoewel er geen brievenbus inzit. Dus van de achterdeur naar de keuken, hadden wij vroeger ook gewoon.quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:01 schreef Gwywen het volgende:
U komt de woning binnen en bevindt zich dan meteen in de...
[ afbeelding ]
Via de openslaande deuren aan de achterzijde stapt u zo de tuin vijver in.
[ afbeelding ]
Link
[ afbeelding ]
Linkje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |