Ik ga altijd helemaal los en ik laat dan altijd windjes van opwinding op dat nummer!quote:Op zondag 14 december 2008 14:38 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Jij vindt het een goed nummer?
ah jaquote:Op zondag 14 december 2008 14:42 schreef Noviomegen het volgende:
[..]
Ik ga altijd helemaal los en ik laat dan altijd windjes van opwinding op dat nummer!![]()
Oftewel: Ik poep erop
Sowieso kon het moeilijk slechter wordenquote:
Hij had in 2006 al succes met 'You Don't Know' dus niet zo blaten.quote:Op zondag 14 december 2008 15:11 schreef Gkhn het volgende:
Nog nooit eerder van hem gehoord.
En nu is die ineens superhip doordat hij de tekst van zijn debuutnummer niet zelf heeft geschreven.
Inderdaadquote:Op zondag 14 december 2008 15:08 schreef Seam het volgende:
[..]
Sowieso kon het moeilijk slechter worden
En toch is het hem gelukt...quote:Op zondag 14 december 2008 15:08 schreef Seam het volgende:
[..]
Sowieso kon het moeilijk slechter worden
Beter goed 'gejat' dan slecht zelf verzonnenquote:Op zondag 14 december 2008 15:11 schreef Gkhn het volgende:
Plagiaat heet dat.
Jij weet duidelijk niet waar je het over hebt.quote:Op zondag 14 december 2008 15:11 schreef Gkhn het volgende:
Nog nooit eerder van hem gehoord.
En nu is die ineens superhip doordat hij de tekst van zijn debuutnummer niet zelf heeft geschreven.
Meeliften op de succes van een ander heet dat.
Plagiaat heet dat.
Zwaar pauper heet dat.
De tekst van dat liedje is gewoon 1 op 1 gekopieerd van die van 50.quote:Op zondag 14 december 2008 15:20 schreef IQM het volgende:
[..]
Jij weet duidelijk niet waar je het over hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |