Een avond vrij, zit je onder de plak kale?quote:Op zondag 14 december 2008 03:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja en nu ik een avond vrij ben is er gvd niks
nee manquote:Op zondag 14 december 2008 03:50 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Een avond vrij, zit je onder de plak kale?
Je hebt eindelijk werk gevonden, ik ben blij voor je man!quote:Op zondag 14 december 2008 03:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee man_!
ik heb gewoon simpelweg geen tijd voor fok, naast alles
ja en het huisarrest is opgeheven, man wat een vrijheid is dat zonder enkelbandquote:Op zondag 14 december 2008 03:52 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Je hebt eindelijk werk gevonden, ik ben blij voor je man!
nee maar de duur dat ik hem had werd wel verlengd door dat gezeurquote:Op zondag 14 december 2008 03:56 schreef LudoSanders het volgende:
Die enkelband had je wegens het bedreigen van Piovan toch?
Met al je kloons.quote:Op zondag 14 december 2008 03:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee maar de duur dat ik hem had werd wel verlengd door dat gezeur
of was ik nu een kloonquote:
Jij was een kloon van QB cq Harajuku, je had het te druk met modden afgelopen maanden!quote:
nu komt de aap uit de spreekwoordlijke mouwquote:Op zondag 14 december 2008 04:01 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Jij was een kloon van QB cq Harajuku, je had het te druk met modden afgelopen maanden!
Lekker!quote:Op zondag 14 december 2008 04:11 schreef santax het volgende:
toch maar vlammetjes en kaassoufle's in het vet gedaan
lingoquote:Op zondag 14 december 2008 04:08 schreef LudoSanders het volgende:
Mijn eerste vriendinnetje was vrijdag bij Lingo. Trouwens.
Nee dat is een kangaroe die verdwaalt is en een japanner neemt.quote:Op zondag 14 december 2008 04:08 schreef THE_CORE het volgende:
Dit is toch nachtbagger?
[ afbeelding ]
Hé! Je bent student of niet natuurlijk.quote:
Ja, als we Olep niet haddenquote:Op zondag 14 december 2008 04:13 schreef LudoSanders het volgende:
Gelukkig is Olep weer aanwezig om het niveau naar ongekende hoogte te doen stijgen.
maar dan heb ik haar gezien tijdens het zappen of was dat nu donderdagquote:Op zondag 14 december 2008 04:14 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Hé! Je bent student of niet natuurlijk.
wat is een olepquote:
Met pannen op gas, hoezo? Om te frituren gebruik je een friteuse.quote:
Die kans is aanwezig.quote:Op zondag 14 december 2008 04:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
maar dan heb ik haar gezien tijdens het zappen of was dat nu donderdag
Wil je zeggen dat ik niet kan kokenquote:Op zondag 14 december 2008 04:17 schreef THE_CORE het volgende:
[..]
Met pannen op gas, hoezo? Om te frituren gebruik je een friteuse.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |