ik probeer mensen niet online te laten bestellen bij je weet wel wie.quote:Op zaterdag 13 december 2008 23:31 schreef JaZekerZ het volgende:
wat wil je dan concreet gaan ondernemen om ze te laten bestaan?
Minder boeken kopen, of voornamelijk tweedehands boeken kopen. Als genoeg mensen vertikken de prijzen te betalen, pas dan gaan deze naar beneden.quote:Op zaterdag 13 december 2008 23:35 schreef prupke het volgende:
[..]
En ik ben ook van mening dat de boeken duur zijn
helaas kan ik daar niets aan doen...
persoon naar mijn hartquote:Op zaterdag 13 december 2008 23:37 schreef yvonne het volgende:
Boekwinkel natuurlijk!
Een boek vastpakken, bladeren
En ruiken
Ik kijk in de winkel en bestel bij bol.com, helpt datquote:Op zaterdag 13 december 2008 23:35 schreef prupke het volgende:
[..]
ik probeer mensen niet online te laten bestellen bij je weet wel wie.
ga eens naar de winkel om iets te kopen ipv alles maar online te kopen
@missM de boekenprijs van de nederlandse boeken ligt vast (op de studieboeken na)
Engels frans en anderstalig mag de boekhandel zelf bepalen wat de prijs is.
Waarom?!quote:Op zaterdag 13 december 2008 23:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik kijk in de winkel en bestel bij bol.com, helpt dat
Doordat ze zo duur zijn ga ik liever even online kijken om makkelijk de prijzen te vergelijken. Ik zie ook eigenlijk niet echt verschil tussen boeken online bestellen of in de winkel, los van dat je bij het 2e ook nog fusiek moet gaan inspannen om het ding zelf op te halen. Daarnaast loop ik me in een boekhandel altijd rot te zoeken en vind ik het online altijd wel interessant om even te kijken wat andere mensen die dat boek kochten er ook nog bij hebben gekocht.quote:Op zaterdag 13 december 2008 23:35 schreef prupke het volgende:
[..]
ik probeer mensen niet online te laten bestellen bij je weet wel wie.
ga eens naar de winkel om iets te kopen ipv alles maar online te kopen
@missM de boekenprijs van de nederlandse boeken ligt vast (op de studieboeken na)
Engels frans en anderstalig mag de boekhandel zelf bepalen wat de prijs is.
maar zoals ik al zei : nederlandse boekprijs ligt vast.... dus dat is geen goed excuusquote:Op zaterdag 13 december 2008 23:42 schreef Quir het volgende:
Ik bestel meestal online met het oog op de prijzen en dat de helft niet te krijgen is hier in de buurt.
Dat dus!quote:Op zaterdag 13 december 2008 23:37 schreef yvonne het volgende:
Boekwinkel natuurlijk!
Een boek vastpakken, bladeren
En ruiken
Er zijn op Bol ook nog wel eens alternatieven te vinden.quote:Op zaterdag 13 december 2008 23:46 schreef prupke het volgende:
[..]
maar zoals ik al zei : nederlandse boekprijs ligt vast.... dus dat is geen goed excuus
ik weet niet waar je woont dus daar kan ik niet op oordelen
Precies, dan krijg je er ook nog eens verzendkosten bij, die je in de winkel niet hebtquote:Op zaterdag 13 december 2008 23:46 schreef prupke het volgende:
[..]
maar zoals ik al zei : nederlandse boekprijs ligt vast.... dus dat is geen goed excuus
ik weet niet waar je woont dus daar kan ik niet op oordelen
ja tweede handsquote:Op zaterdag 13 december 2008 23:49 schreef Quir het volgende:
[..]
Er zijn op Bol ook nog wel eens alternatieven te vinden.
En dan toch weer teveel kopen, zodat je thuisgekomen je boeken om je heen legt en ze met een gelukzalige grijns stuk voor stuk gaat bekijken en de moeilijke keuze gaat maken met welk boek je eerst gaat beginnen.quote:Op zaterdag 13 december 2008 23:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat dus!
Lekker struinen door zo'n boekwinkel, verdwalen in het doolhof van titels die je aandacht vragen en de aaneenschakering van kaften op de planken, samengeperst tussen de wanden van de rijen boekenkasten waar soms geen eind aan lijkt te komen!
Welnee zeg, er is de laatste jaren een enorme toevloed aan boeken verschenen en dat einde is nog lang niet in zicht.quote:Op zondag 14 december 2008 00:02 schreef Ryan3 het volgende:
De klassieke dragers verdwijnen, dus ook de winkels die erin handelen, denk ik.
Het Luisterboek, ideaal voor onze vergrijzende bevolking!quote:Op zondag 14 december 2008 00:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik denk wel dat over 10 jaar het aanbod van een boekwinkel meer gevarieerd gaat zijn. Naast de ouderwetsche boekjens is het aanbod van gesproken boeken e.d. dan ook groter. Dat zie je nu al en die trend zal wel doorzetten. Maar verdwijnen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |