quote:Op zondag 14 december 2008 09:21 schreef Halcon het volgende:
In het leven van een internetnerd heeft dit waarschijnlijk net zoveel impact als dat jij morgen wat kogels naar je toegeslingerd krijgt.
Elixabete is niet goed in haar hoofd. Had ik je wel eerder kunnen vertellen.quote:Op zondag 14 december 2008 08:51 schreef yvonne het volgende:
[..]
Elixabete is een notoir oplichter en dief, zusje of broertje van Rocky Bilbao, en een hoop fappers hier trappen nog steeds in de vrouwenact en willen haar wel volblaffen.
Doet maar even in pm dan.quote:Op zondag 14 december 2008 10:06 schreef IQM het volgende:
[..]
Elixabete is niet goed in haar hoofd. Had ik je wel eerder kunnen vertellen.
Vrije val in de kastequote:Op zondag 14 december 2008 00:10 schreef Anthony92 het volgende:
[..]
Clithoodpiercing die leidde tot een vrije val in de kaste. Behoorlijk dramatisch al zeg ik het zelf
Je blijft een attention whore...quote:Op zondag 14 december 2008 13:40 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Vrije val in de kastehahaha geweldig. Je mag mijn plek in kaste 2 hebben hoor als het je zo veel uitmaakt allemaal
!
Zie jij eruit alsof je van enige importantie of relevantie bent?quote:Op zondag 14 december 2008 14:11 schreef Krazy_Kripples het volgende:
[..]
Zou je mij dat ook eens kunnen sturen?
Ja en dat je daar aan twijfelt stelt me teleur.quote:Op zondag 14 december 2008 14:16 schreef IQM het volgende:
[..]
Zie jij eruit alsof je van enige importantie of relevantie bent?
Ik twijfel niet.quote:Op zondag 14 december 2008 14:18 schreef Krazy_Kripples het volgende:
[..]
Ja en dat je daar aan twijfelt stelt me teleur.
Jij blijft een beetje gefrustreerd.quote:Op zondag 14 december 2008 14:13 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Je blijft een attention whore...
Welkom in de wondere wereld die 'retorische vraag' heet. Zijn er nog vragen?quote:Op zondag 14 december 2008 14:21 schreef Krazy_Kripples het volgende:
[..]
Waarom vraag je me dan om bevestiging?
OT: Nog nieuws? Edje? Sloerie?
Dooddoener eerste klas, gefeliciflopstaartquote:Op zondag 14 december 2008 14:23 schreef IQM het volgende:
[..]
Welkom in de wondere wereld die 'retorische vraag' heet. Zijn er nog vragen?
Wie in KLB is niet gefrustreerdquote:Op zondag 14 december 2008 14:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jij blijft een beetje gefrustreerd.
* JaZekerZ meldtquote:Op zondag 14 december 2008 14:30 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Wie in KLB is niet gefrustreerd
Goede vraag.quote:Op zondag 14 december 2008 14:30 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Wie in KLB is niet gefrustreerd
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |