Que?quote:
Ik denk dat pietjepuk de kerstava gaat winnen, die is wel verdomd leuk.quote:Op zondag 14 december 2008 00:48 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Leuke avatar, goed gelukt die bewegende slurf.![]()
Daar heeft hij NZ voorquote:Op zondag 14 december 2008 00:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik denk dat pietjepuk de kerstava gaat winnen, die is wel verdomd leuk.
Ik snap alleen niet hoe hij zoveel pics in één ava krijgt en dan nog binnen de 10k blijft.
No comprendo.:')quote:
Dat is dan wel weer jammer. Iemand om advies vragen, ok. Maar het ook door iemand laten uitvoeren is beetje zwak.quote:
Alle ava's van PietjePuk maakt Nachtzuster, je kan haar vragen hoe ze dat doet met zoveel picsquote:Op zondag 14 december 2008 00:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik denk dat pietjepuk de kerstava gaat winnen, die is wel verdomd leuk.
Ik snap alleen niet hoe hij zoveel pics in één ava krijgt en dan nog binnen de 10k blijft.
A la casa de la mujer.quote:Op zondag 14 december 2008 00:54 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ha ganado FC Barcelona contra el Real Madrid con dos a cero![]()
![]()
Pero que lamentable el arbitroquote:Op zondag 14 december 2008 00:54 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
![]()
Ik heb het geluid ook aan maar versta het ook niet, maar ik begrijp wel wat er getypt wordt.quote:Op zondag 14 december 2008 00:56 schreef liesje1979 het volgende:En ik versta er weer helemaal niets van.
quote:Op zondag 14 december 2008 00:58 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik heb het geluid ook aan maar versta het ook niet, maar ik begrijp wel wat er getypt wordt.
hee oudje, ik heb voor de zekerheid (los van die pm) nog maar ffuh een post voor ribas achergelaten in cbml. maak je wel netjes je excuses als ie hier komt?quote:Op zondag 14 december 2008 00:54 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
![]()
Geeft niks Liesje, stelt inhoudelijk niet zoveel voor, maar ik vind het prachtig om wat buitenlands te horen hierquote:Op zondag 14 december 2008 00:56 schreef liesje1979 het volgende:En ik versta er weer helemaal niets van.
Zou toch leuk zijn als zo'n oldbee als ik die Audi 6 zou winnen met die 64.000.000 ste post.quote:
Waar zitten jullie dan?quote:Op zondag 14 december 2008 00:56 schreef liesje1979 het volgende:En ik versta er weer helemaal niets van.
Dat plaatje!quote:Op zondag 14 december 2008 00:59 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hee oudje, ik heb voor de zekerheid (los van die pm) nog maar ffuh een post voor ribas achergelaten in cbml. maak je wel netjes je excuses als ie hier komt?![]()
{Bewoners] Koning Ribas deel IV
quote:Op zondag 14 december 2008 00:59 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hee oudje, ik heb voor de zekerheid (los van die pm) nog maar ffuh een post voor ribas achergelaten in cbml. maak je wel netjes je excuses als ie hier komt?![]()
Alles een beettje 'normaal' verlopen Lies?quote:
Ja ging boven verwachting goed! Ze waren haske lief!quote:Op zondag 14 december 2008 01:04 schreef Coos het volgende:
[..]
Alles een beettje 'normaal' verlopen Lies?
Mooi! Volgende etappe Lies.quote:Op zondag 14 december 2008 01:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja ging boven verwachting goed! Ze waren haske lief!
Je mag eigenlijk geen privé berichten hier neer zetten, maar ik kan het nu toch ff niet laten...quote:Op zondag 14 december 2008 00:59 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
kredietcrisis, ook bij fok!, coos. is nu de canta lx gewordenquote:Op zondag 14 december 2008 01:01 schreef Coos het volgende:
[..]
Zou toch leuk zijn als zo'n oldbee als ik die Audi 6 zou winnen met die 64.000.000 ste post.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |