A la casa de la mujer.quote:Op zondag 14 december 2008 00:54 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ha ganado FC Barcelona contra el Real Madrid con dos a cero![]()
![]()
Pero que lamentable el arbitroquote:Op zondag 14 december 2008 00:54 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
![]()
Ik heb het geluid ook aan maar versta het ook niet, maar ik begrijp wel wat er getypt wordt.quote:Op zondag 14 december 2008 00:56 schreef liesje1979 het volgende:En ik versta er weer helemaal niets van.
quote:Op zondag 14 december 2008 00:58 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik heb het geluid ook aan maar versta het ook niet, maar ik begrijp wel wat er getypt wordt.
hee oudje, ik heb voor de zekerheid (los van die pm) nog maar ffuh een post voor ribas achergelaten in cbml. maak je wel netjes je excuses als ie hier komt?quote:Op zondag 14 december 2008 00:54 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
![]()
Geeft niks Liesje, stelt inhoudelijk niet zoveel voor, maar ik vind het prachtig om wat buitenlands te horen hierquote:Op zondag 14 december 2008 00:56 schreef liesje1979 het volgende:En ik versta er weer helemaal niets van.
Zou toch leuk zijn als zo'n oldbee als ik die Audi 6 zou winnen met die 64.000.000 ste post.quote:
Waar zitten jullie dan?quote:Op zondag 14 december 2008 00:56 schreef liesje1979 het volgende:En ik versta er weer helemaal niets van.
Dat plaatje!quote:Op zondag 14 december 2008 00:59 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hee oudje, ik heb voor de zekerheid (los van die pm) nog maar ffuh een post voor ribas achergelaten in cbml. maak je wel netjes je excuses als ie hier komt?![]()
{Bewoners] Koning Ribas deel IV
quote:Op zondag 14 december 2008 00:59 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hee oudje, ik heb voor de zekerheid (los van die pm) nog maar ffuh een post voor ribas achergelaten in cbml. maak je wel netjes je excuses als ie hier komt?![]()
Alles een beettje 'normaal' verlopen Lies?quote:
Ja ging boven verwachting goed! Ze waren haske lief!quote:Op zondag 14 december 2008 01:04 schreef Coos het volgende:
[..]
Alles een beettje 'normaal' verlopen Lies?
Mooi! Volgende etappe Lies.quote:Op zondag 14 december 2008 01:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja ging boven verwachting goed! Ze waren haske lief!
Je mag eigenlijk geen privé berichten hier neer zetten, maar ik kan het nu toch ff niet laten...quote:Op zondag 14 december 2008 00:59 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
kredietcrisis, ook bij fok!, coos. is nu de canta lx gewordenquote:Op zondag 14 december 2008 01:01 schreef Coos het volgende:
[..]
Zou toch leuk zijn als zo'n oldbee als ik die Audi 6 zou winnen met die 64.000.000 ste post.
Como estas con la sopa cabron?quote:Op zondag 14 december 2008 00:54 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
![]()
"Korreltje zout" vind ik een understatement. 'Mud zout" is meer in de richtingquote:Op zondag 14 december 2008 01:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Je mag eigenlijk geen privé berichten hier neer zetten, maar ik kan het nu toch ff niet laten...
Met Ribas heb ik geen problemen....
geen enkel probleem man
hahahha is ok
Op 2 December 2008 20:37 schreef LekkerSimpel het volgende:
Hey Ribas,
Wel alles met een korreltje zout nemen wat ik schrijf.
Vraag maar aan Huub, die heeft ook bij mij onder vuur gelegen en zit ik ook altijd te dollen, maar die kent me nu wel een beetje.
Vraag hem maar eens naar LS (ook wel MrD van DGK) en maatje van Jaap
Groetjes en laat je door mij niet gek maken.
Gewoon terugdollen en we maken ze daar helemaal gek. HAHAHAHAHA
Adioss
Vergeet het maar.quote:Op zondag 14 december 2008 01:01 schreef Coos het volgende:
Zou toch leuk zijn als zo'n oldbee als ik die Audi 6 zou winnen met die 64.000.000 ste post.
Je plaatje doet het wel niet maar lach er maar om.quote:Op zondag 14 december 2008 01:07 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
kredietcrisis, ook bij fok!, coos. is nu de canta lx geworden![]()
[ afbeelding ]
'n morgen btw!
ik had al de indruk dat je er zo'n pm-tje in had gegooid rond december 2, ouwe starfuckerquote:Op zondag 14 december 2008 01:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Je mag eigenlijk geen privé berichten hier neer zetten, maar ik kan het nu toch ff niet laten...
Met Ribas heb ik geen problemen....
geen enkel probleem man
hahahha is ok
Op 2 December 2008 20:37 schreef LekkerSimpel het volgende:
Hey Ribas,
Wel alles met een korreltje zout nemen wat ik schrijf.
Vraag maar aan Huub, die heeft ook bij mij onder vuur gelegen en zit ik ook altijd te dollen, maar die kent me nu wel een beetje.
Vraag hem maar eens naar LS (ook wel MrD van DGK) en maatje van Jaap
Groetjes en laat je door mij niet gek maken.
Gewoon terugdollen en we maken ze daar helemaal gek. HAHAHAHAHA
Adioss
Ik bedoelde eigenlijk zeezout, dat zijn hele grote korrels.quote:Op zondag 14 december 2008 01:10 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
"Korreltje zout" vind ik een understatement. 'Mud zout" is meer in de richting
Nee, jij post nu in alle topics om me uit de race te keilen.quote:
La sopa de gisantes va muy bien, pero no soy un cabron. Yo tampoco te llamo un maricon, verdad?quote:
haha, was niet kwetsend bedoeld, coos.quote:Op zondag 14 december 2008 01:11 schreef Coos het volgende:
[..]
Je plaatje doet het wel niet maar lach er maar om.
Ik ken van het strand een lichtelijk verstandelijk gehandicapte die zo'n ding kreeg.
Toen heb ik uit nieuwsgierigheid eens opgezocht wat die dingen kosten. Schandalig!! De "zorgsector" vult gruwelijk hun zakken want voor dat bedrag heb je een super de luxe brommobiel met alles d'r op en d'r aan. Net autotjes. Ik heb die jongen ook opgestookt dat ie niet accoord moest gaan met zo'n stigmatiserend ding.
Maar leuk onderwerp WJ
LekkerSimpel nodigde ons allemaal uitquote:Op zondag 14 december 2008 01:12 schreef Coos het volgende:
Nee, jij post nu in alle topics om me uit de race te keilen.![]()
Duh!quote:Op zondag 14 december 2008 01:14 schreef liesje1979 het volgende:Gaan er echt mensen speciaal posten voor die zoveelste post?
Zoals Coos al eens schreef over mijn openen van een nieuw topic..... Ik zit op het vinkentouw en kaap die bolide onder zijn neus vandaan,quote:Op zondag 14 december 2008 01:14 schreef liesje1979 het volgende:Gaan er echt mensen speciaal posten voor die zoveelste post?
Ooohhh Alkmaarquote:Op zondag 14 december 2008 01:14 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
haha, was niet kwetsend bedoeld, coos.
anyways, hier in alkmaar is een grietje (zwakbegaafd) die ook zo'n ding van haar vermogende ouders heeft gekregen. daar rijdt ze volgas mee de paden op en lanen af, of zxoiets. echt levensgevaarlijk
quote:Op zondag 14 december 2008 01:15 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
LekkerSimpel nodigde ons allemaal uit![]()
Wat is dit voor vreemd subforum voor de DGK/CBL-mensjes
Je moest zeker wel je eigen drank meenemen?quote:Op zondag 14 december 2008 01:15 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Wel een beetje respect he?quote:Op zondag 14 december 2008 01:15 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Wat is dit voor vreemd subforum voor de DGK/CBL-mensjes
Amerikaanse fuifquote:Op zondag 14 december 2008 01:17 schreef Coos het volgende:
Je moest zeker wel je eigen drank meenemen?
Ja, maar voornamelijk veel bagger!quote:Op zondag 14 december 2008 01:17 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Wel een beetje respect he?
Hier komen wél de winnaars van zowel de Sintava's en het Sinterklaasgedicht, dus je begeeft je bij de beste club van FOK!
Cuando yo ganar el gran premio de navidad no es una problema.quote:Op zondag 14 december 2008 01:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zoals Coos al eens schreef over mijn openen van een nieuw topic..... Ik zit op het vinkentouw en kaap die bolide onder zijn neus vandaan,
En bij bagger voel jij je wel thuis hè?quote:
geboren in heilooquote:Op zondag 14 december 2008 01:16 schreef Coos het volgende:
[..]
Ooohhh Alkmaar![]()
Nu weet ik waarom je altijd die onzin uitkraamt.
quote:Op zondag 14 december 2008 01:21 schreef Coos het volgende:
[..]
En bij bagger voel jij je wel thuis hè?![]()
*gaat even draaien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |