RC!quote:
ja nog een uurtje ofzo? 1863 post nogquote:Op zondag 14 december 2008 00:36 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
RC! [ afbeelding ]![]()
Dit keer ga ik 't echt, echt meemaken dat ie valt! Hoop ik
veel langer johquote:Op zondag 14 december 2008 00:38 schreef gateway het volgende:
[..]
ja nog een uurtje ofzo? 1863 post nog
Ik doe meedenk ikquote:Op zondag 14 december 2008 00:36 schreef Wickedangel het volgende:
RC! [ afbeelding ]![]()
Dit keer ga ik 't echt, echt meemaken dat ie valt! Hoop ik
Dan openen we een nieuwe. Tenzij jij 'm sluitquote:Op zondag 14 december 2008 00:39 schreef remlof het volgende:
Ik gok dat ie niet valt terwijl dit topic nog open is
Kan nog wel 2 uurtjes duren.quote:Op zondag 14 december 2008 00:41 schreef Wouser het volgende:
halfuurtje?
quote:Op zondag 14 december 2008 00:42 schreef LekkerSimpel het volgende:
Als we nu allemaal hier [RLS SC #023] Zaterdagavond en niets op TV, dan maar hier gaan posten en er een feest van maken, dan zijn we er zo.
In deel 2 zal het wel lukken ja, tenzij iedereen als een gek gaat zitten snelpostenquote:Op zondag 14 december 2008 00:42 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dan openen we een nieuwe. Tenzij jij 'm sluit
Verdeurie.quote:
Of andersom, of lijkt je dat minder waarschijnlijk?quote:Op zondag 14 december 2008 00:45 schreef Wickedangel het volgende:
Verdeurie.
Weet je wat, dan open ik een topic waarin ik beweer dat jij mijn geleverde spullen niet betaalt, Arcee, dan zijn we er in een uur
Je hebt gelijk. Het is hoe dan ook ongeloofwaardigquote:Op zondag 14 december 2008 00:48 schreef Arcee het volgende:
Of andersom, of lijkt je dat minder waarschijnlijk?
Zeikerdsquote:Op zondag 14 december 2008 00:50 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Het is hoe dan ook ongeloofwaardigJij bent zo'n zeikerd die wél betaalt, en ik ben ook zo'n zeikerd die wél betaalt.
Fuck, toch dat topic nog maar een keer weer opzoeken.:')quote:Op zondag 14 december 2008 00:50 schreef Wickedangel het volgende:
Je hebt gelijk. Het is hoe dan ook ongeloofwaardigJij bent zo'n zeikerd die wél betaalt, en ik ben ook zo'n zeikerd die wél betaalt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |