quote:On June 24th, 2005, around 15:35, the suspect S.S. KALPOE, man, was interrogated more closely.
To your question how I know that Freddy knows both tales, I can state the following. My brother and Joran have told Freddy both tales by themselves. Afterwards my brother asked Freddy to ask Joran what really had happened, since Freddy is Joran’s best friend and certainly Joran would tell Freddy the truth.
My brother and I had doubts about what Joran had told us. I found Joran acting nervous when he told us what happened on the beach. I also found it strange that he had left the missing girl so close to the water at that time (of the night). He also avoided direct questions about what him and the girl on the beach.
How did I know that Joran became nervous? I can state the following. Joran then looks around him tries to avoid eye contact. He also furthers opens his eyes to convince you. He also gave me the impression that he had to think hard about what he should say. I also noticed that he didn’t want to talk long about the events on the beach, but always about the Holiday Inn story.
quote:My brother and I had doubts about what Joran had told us.
Het lijkt wel een psycholoogje in de dop, onze beste Satish!quote:Op vrijdag 19 december 2008 17:50 schreef yyentle het volgende:
Quote S. Kalpoe:
He also furthers opens his eyes to convince you. He also gave me the impression that he had to think hard about what he should say.
Die heeft nog 12 afleveringen meegespeeld in Family Ties, zie ik. En een paar tv-films gedaan die niemand kent.quote:Op zaterdag 20 december 2008 00:24 schreef mrBhimself het volgende:
De rol van Beth in de nieuwe Holloway film is al bekend. Ene Tracy Pollan gaat deze rol spelen.
klik hier om het hele artikel te lezen
Haven't seen any other video concerning this interview. Is it on the internet?quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:18 schreef observer777 het volgende:
Bolsena you should go back and look at the actual video of Francis Byrd. She clearly corrected herself after the text you copied and did not mean she saw Natalee at the hotel after the bar. She saw her that night at the bar period.
Indeed she did.quote:Op vrijdag 19 december 2008 11:18 schreef observer777 het volgende:
She looked like a deer with headlights on her in that interview.
Satish zegt ook niet dat Jorans pupillen wijder werden. Hij zegt dat zij ogen groter werden: weten kinderen ook.quote:Op zaterdag 20 december 2008 03:49 schreef bolsena het volgende:
[..]
Het lijkt wel een psycholoogje in de dop, onze beste Satish!
Normaal gesproken weet een niet zo hoog opgeleide 21-jarige niet zo snel dat de pupillen van de ogen wijder worden als iemand opgewonden raakt (ik bedoel niet alleen maar erotisch opgewonden, lol) of liegt bijvoorbeeld.
Die Satish heeft wel wat in zijn mars blijkbaar.
Deze woorden zijn hem kennelijk in de mond gelegd door de ondervragersquote:Op zaterdag 20 december 2008 03:49 schreef bolsena het volgende:
[..]
Het lijkt wel een psycholoogje in de dop, onze beste Satish!
Normaal gesproken weet een niet zo hoog opgeleide 21-jarige niet zo snel dat de pupillen van de ogen wijder worden als iemand opgewonden raakt (ik bedoel niet alleen maar erotisch opgewonden, lol) of liegt bijvoorbeeld.
Die Satish heeft wel wat in zijn mars blijkbaar.
De ondervragers zaten ook in het complot, om Deepak en Satish te ontlasten.quote:Op zaterdag 20 december 2008 11:21 schreef bastibro het volgende:
[..]
Deze woorden zijn hem kennelijk in de mond gelegd door de ondervragers
http://www.refugeesunleashed.net/about17201-0.htmlquote:Op zaterdag 20 december 2008 12:08 schreef johan555 het volgende:
Volg je het proces dan een beetje ?
Er is ook niets met ze aan de hand.quote:Op zaterdag 20 december 2008 12:42 schreef johan555 het volgende:
Je doet net alsof er met die jongens niks aan de hand is .
Trollen websitejes?quote:Op zaterdag 20 december 2008 12:42 schreef johan555 het volgende:
Steeds verwijzen naar vage trollen websitejes schiet ook niet op .
Jorans vader (de ervaren advocaat en rechter in opleiding) zei toch dat ze aangehouden en veroordeeld konden worden, terwijl ze zeiden dat ze niets gedaan hadden?quote:Op zaterdag 20 december 2008 13:18 schreef johan555 het volgende:
Ze laten zich nogal snel bang maken dan ha ha .
Waar kan ik lezen dat ze zo bang gemaakt zijn ? staat dat in een document ?
Ogen kunnen niet groter worden.quote:Op zaterdag 20 december 2008 10:11 schreef yyentle het volgende:
Satish zegt ook niet dat Jorans pupillen wijder werden. Hij zegt dat zij ogen groter werden: weten kinderen ook.
Ja, dat dacht ik dus ook al gisteren!quote:Op zaterdag 20 december 2008 11:21 schreef bastibro het volgende:
[..]
Deze woorden zijn hem kennelijk in de mond gelegd door de ondervragers
Satish wist het dus ook niet. Hij vertelde het op dezelfde manier als pubers het vertellen.quote:Op zaterdag 20 december 2008 15:35 schreef bolsena het volgende:
[..]
Ogen kunnen niet groter worden.
Pupillen wel.
Als de pupillen groter worden, lijkt het net alsof de ogen groter worden, maar ogen worden echt niet groter hoor!
Yyentle, je doet net alsof al 100% duidelijk is dat die twee jongens onschuldig zijn. Maar dat is nog niet het geval hoor. Er is nog veel te veel onduidelijkheid over van alles en nog wat.quote:Op zaterdag 20 december 2008 12:28 schreef yyentle het volgende:
Het is bekend dat de Kalpoe's vrij snel zijn vrijgelaten. In de eerste uitzending van Peter R. werd al duidelijk dat die jongens niet betrokken waren bij het gebeurde in de nacht van de verdwijning.
Volgens de rechters zijn ze onschuldig.quote:Op zaterdag 20 december 2008 15:49 schreef bolsena het volgende:
[..]
Yyentle, je doet net alsof al 100% duidelijk is dat die twee jongens onschuldig zijn. Maar dat is nog niet het geval hoor. Er is nog veel te veel onduidelijkheid over van alles en nog wat.
Nou, vooruit dan.quote:Op zaterdag 20 december 2008 15:45 schreef yyentle het volgende:
Satish wist het dus ook niet. Hij vertelde het op dezelfde manier als pubers het vertellen.![]()
Nee, daar heb ik nog niet naar gekeken en nee, ik heb geen antwoord op die vraag.quote:Op zaterdag 20 december 2008 15:45 schreef yyentle het volgende:
Heb je al eens gekeken naar dit toeval?
Joran beeindigt zijn telefoongesprek midden in de nacht op exact hetzelfde moment dat er wordt ingelogd op de VdS computer.
Heb je al een antwoord op de vraag waarom Jorans vader Deepak en Satish wijsmaakte dat ze in de problemen kwamen als ze de waarheid vertelden?
Volgens de rechters is niemand tot nu toe schuldig verklaard.quote:Op zaterdag 20 december 2008 15:50 schreef yyentle het volgende:
[..]
Volgens de rechters zijn ze onschuldig.
Joran had contact met zijn vader en werd geholpen door de politie.quote:Op zaterdag 20 december 2008 15:49 schreef bolsena het volgende:
Zoiets als in die "Police Car Tape" van 24-6-2005, die zonder hun medeweten is opgenomen.
Daar lijkt het net alsof ze geen van drieen iets weten over de echte reden van die verdwjining.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |