quote:Op zaterdag 13 december 2008 20:26 schreef Chadi het volgende:
Weer de held jaHij staat weer goed te keepen hoor
We kunnen ook weer niet allemaal met de Nederlandse media meegeilen op Arsenal hequote:Op zaterdag 13 december 2008 20:33 schreef Gunner het volgende:
[..]
Joh je meent het
Ik snap waarachtig niet dat je voor twee clubs tegelijk kan zijn in de PL. En dan kies je ook nog deze clubs![]()
Ja waarom niet?quote:
Ik heb hem een tijdje niet zien spelen ik dacht geblesseerd of naar een andere clubquote:
Hij was geschorst en geblesseerd.quote:Op zaterdag 13 december 2008 21:26 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Ik heb hem een tijdje niet zien spelen ik dacht geblesseerd of naar een andere club
Ik geil al vanaf 1971 op die clubquote:Op zaterdag 13 december 2008 20:40 schreef DemonCleaner het volgende:
[..]
We kunnen ook weer niet allemaal met de Nederlandse media meegeilen op Arsenal he
Zeker de helft hier kan 't niet vanaf die tijd volgens mijquote:Op zaterdag 13 december 2008 21:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik geil al vanaf 1971 op die club
Heerlijk.quote:Op zondag 14 december 2008 01:07 schreef Radegast het volgende:
Manchester City komt al dicht in de buurt van de streep...
Het WestHamUnited-effect: MINDER prestaties voor MEER GELD.quote:Op zondag 14 december 2008 01:07 schreef Radegast het volgende:
Manchester City komt al dicht in de buurt van de streep...
Voor Hughes vind ik het wel een beetje lullig. Je zou denken dat je het als manager bijna niet beter kan hebben, een club met veel fans, onbeperkt geld en ook nog eens een lichting talenten uit (min of meer) eigen opleiding.quote:
Verrassend.quote:Op zondag 14 december 2008 16:18 schreef Ambrosius het volgende:
NUFC bij Portsmouth met 0-3 voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |