Hij heeft ook nog niks goed gedaanquote:Op zaterdag 13 december 2008 17:40 schreef Eric_Cantona het volgende:
Wat is die El Zahr voor 'n puistje, waar hebben ze die uitgeknepen?
Dat is wel wat overdreven, niet?quote:Op zaterdag 13 december 2008 17:58 schreef mcyodogg het volgende:
Ik heb ze een jaar geleden gezien, echt een drama.
Nou ja, vergeleken met wat ze nu doen niet. Ze stonden laag in the Championship, en Chelsea ging met een B-team er hard overheen. Dat zie ik ze dit jaar niet doen.quote:
quote:Op zaterdag 13 december 2008 18:00 schreef the_legend_killer het volgende:
Aston Villa is echt levensgevaarlijk met die snelheid voorin
Heerlijk team met FIFA 09 jaquote:Op zaterdag 13 december 2008 18:00 schreef the_legend_killer het volgende:
Aston Villa is echt levensgevaarlijk met die snelheid voorin
Die ligt met 'n kater thuis toch?quote:Op zaterdag 13 december 2008 19:27 schreef Pizzakoppo het volgende:
Waar is Dos Santos?
Geen rood ?quote:Op zaterdag 13 december 2008 19:46 schreef DutchGooner het volgende:
een terecht afgekeurd van Ronaldo vanwege hands
WTF is er met hem gebeurd?quote:Op zaterdag 13 december 2008 19:34 schreef Dos37 het volgende:
[ afbeelding ]
hé moest ik vandaag voetballen dan?
Terecht gelijkspel wel ja, kwa kansen ging het aardig gelijk op. Ik vind gelijk ook eigenlijk wel primaquote:Op zaterdag 13 december 2008 20:29 schreef Eric_Cantona het volgende:
Harry heeft 't aardig voor elkaar gekregen daar. En qua spelbeeld is 'n gelijkspel nog niet zo verkeerd. Jammer van de 2 verliespunten weer
Joh je meent hetquote:Op zaterdag 13 december 2008 20:32 schreef DemonCleaner het volgende:
IK vind gelijk ook eigenlijk wel prima
quote:Op zaterdag 13 december 2008 20:26 schreef Chadi het volgende:
Weer de held jaHij staat weer goed te keepen hoor
We kunnen ook weer niet allemaal met de Nederlandse media meegeilen op Arsenal hequote:Op zaterdag 13 december 2008 20:33 schreef Gunner het volgende:
[..]
Joh je meent het
Ik snap waarachtig niet dat je voor twee clubs tegelijk kan zijn in de PL. En dan kies je ook nog deze clubs![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |