quote:Op zaterdag 13 december 2008 14:11 schreef bixister het volgende:
geknipt want BE's topic is alweer dicht:
ik jubel even iets minder, ben nu ook ziek geworden.
quote:Op zaterdag 13 december 2008 14:14 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Echt? Nou hoor!
Is piet al aan het opknappen?
Hier nog steeds/weer heeeeeeeel veel snot... Heel erg hoofdpijn vannacht/vanmorgen, maar gelukkig is het al weer iets betere.
Gaat wel weer een beetje. Heb nog wel een heel ritsje medicijnen om in te nemen (ik heb maar een heel schema gemaakt .. ab kuur, kaliumtabletten, spul voor mijn tong, neusspray ....)quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als dat geen literatuurprijs wordt voor moi!
Hardloper.
IG @webkim
Daar wil ik het dus nog een keertje met mijn huisarts over hebben (die deze week niet in het verhaal voorkwam want hij was op vakantie).quote:Op zaterdag 13 december 2008 16:01 schreef miss_sly het volgende:
Easy, fijn dat je weer thuis bent. En wat snoppy vroeg: is dat nou gewoon enorm veel pech of is er een reden dat dat bij jou zo heftig uitpakt?
Strak getimede eisprong?quote:Op zaterdag 13 december 2008 20:03 schreef huuphuup het volgende:
Hahaha![]()
Leuk zulke momenten.
Ik begrijp dat toch echt niet hoor, áls je al zonodig wilt sexen in een auto, waarom dan rond dit tijdstip?
Bwahahahahaha!quote:Op zaterdag 13 december 2008 20:11 schreef Maneki.Neko het volgende:
wij kwamen ook nog wel eens zo`n beslagen auto tegen, zulke mensen kijken heel vreemd als je op het raam tikt en dan je blote kont tegen de ruit hebt geduwd trouwens
vreemd wel, wij hebben ook wel iets raars, ga ik maandag in de OWG vergadering gooien. René is kerstengel, maar ík moet de outfit verzorgen. Ja leuk, kom er dan eerder mee, maar dan nog, waarom ik, school wil dat ze buiten 2 uur gaat staan zingen als engelenkoor.quote:Op zaterdag 13 december 2008 20:20 schreef Maneki.Neko het volgende:
Dat verzoek komt niet van de kerk af maar van school. Het is een beetje grof om de kinderen weer van school te laten wisselen he?
Ach, restje zwangerkilo's schmilo's. Ben er helemaal klaar mee, but let's not go there.quote:Op zaterdag 13 december 2008 19:38 schreef RockabeIIa het volgende:
Webkim, en waarom mag je dat niet? En weet je moeder dat je dat niet mag?
Nou ja wat raar! Daar zou ik ook wel wat van zeggen jaquote:Op zaterdag 13 december 2008 20:21 schreef moussy het volgende:
[..]
vreemd wel, wij hebben ook wel iets raars, ga ik maandag in de OWG vergadering gooien. René is kerstengel, maar ík moet de outfit verzorgen. Ja leuk, kom er dan eerder mee, maar dan nog, waarom ik, school wil dat ze buiten 2 uur gaat staan zingen als engelenkoor.
Ik las kerst-stengelquote:Op zaterdag 13 december 2008 20:21 schreef moussy het volgende:
[..]
vreemd wel, wij hebben ook wel iets raars, ga ik maandag in de OWG vergadering gooien. René is kerstengel, maar ík moet de outfit verzorgen. Ja leuk, kom er dan eerder mee, maar dan nog, waarom ik, school wil dat ze buiten 2 uur gaat staan zingen als engelenkoor.
quote:Op zaterdag 13 december 2008 20:38 schreef Ynske het volgende:
bij de xenos ook engelvleugels, en dr lagen ook van die *voegnaaminvandingopthoofd*
ja die bedoelde ikquote:Op zaterdag 13 december 2008 20:41 schreef sjak het volgende:
Bedoel je zo'n aureool, Ynske?
Jee, easy, dat klinkt allemaal niet mis. Ik heb ook iets met een medicijn dat ik nooit wil vergeten. Ik heb het hier een aantal keren op Fok in bepaalde topics gezet. Dan kan ik het weer opzoekenGelukkig ben je weer thuis!
Nee, geen wintertenen hoor, gewoon hele warme gloeiende voeten. Net als je handen wel eens kunnen gloeien na het fietsen in de kou.quote:Op zaterdag 13 december 2008 21:02 schreef sjak het volgende:
Wintertenen BE? Doen ze nog geen zeer? Lijkt me heel vervelend. En het was maar 2 graden onder nul....straks wordt het nog echt winter. hoe ga je dat doen?
Daar heeft mous anders geen decembersfeer voor nodig hoorquote:Op zaterdag 13 december 2008 21:10 schreef Webkim het volgende:
Het past wel helemaal in de decembersfeer Mous:
je kont tegen de kribbe.
Ze gaat maar in dr blote kont!quote:Op zaterdag 13 december 2008 21:17 schreef RockabeIIa het volgende:
Kleine moeite, een laken en een paar speldjes, wat karton en zilverpapier. Vlak voor de voorstelling pappilotten in doen en voila: het mooiste engeltje van de wereld!
Is de buurvrouw van BE verhuisd?quote:Op zaterdag 13 december 2008 21:24 schreef texelonia het volgende:
Zoiets raars hier, er hangt al sinds vanmiddag een gaslucht in ons toilet. Waarschijnlijk komt het via het ventilatiesysteem bij ons naar binnen, maar waar het vandaan komt...? Ik vind het een beetje engig wel...
Als in:quote:Op zaterdag 13 december 2008 21:30 schreef RockabeIIa het volgende:
In de gaten houden? Hoe zie je dat voor je?
Tex, bij koop kun je zelf iemand laten komen om te checken of het idd een gaslek is (op eigen kosten) en bij huur kun je vast iemand van de woningbouwvereniging bellen om iemand te laten komen (of later de nota declareren?).
Al contact gehad met je bovenburen? Ui en knoflook kunnen tijdens hun rottingsproces ook een luchtje produceren wat erg veel lijkt op gas. Misschien ligt het daar aan?
En als je het helemaal niet meer vertrouwd bel dan alsjeblieft 0900-8844 of 112!!
Dus de open haard mag uit Tex.quote:Gas
Als u een gaslucht ruikt (binnen of buiten de woning), dan dient u de volgende regels in acht te nemen:
doof elk open vuur
open alle deuren en ramen
sluit de hoofdkraan bij de gasmeter
blijf uit de buurt van de gaslucht
bel direct het Nationaal Storingsnummer stroom en gas: 0800 - 9009
NIET DOEN:
ga niet roken
schakel geen elektrische apparatuur aan of uit
Indien het gas opeens uitvalt of bij drukklachten kunt u bellen naar het Nationaal Storingsnummer 0800 - 9009.
N.B. het Nationaal Storingsnummer is bedoeld voor het melden van gaslucht en om storingen te melden die het gevolg zijn van problemen buitenshuis (vóór de meter). Storingen als gevolg van gebreken binnenshuis (achter de meter) dient u zelf op te lossen.
Het 2e syrena, maar waarschijnlijk is dat de hoofdveroorzaker van alle ellende. Alleen heb ik dus geen pijn ofzo daaraan. (daar was de kno-arts de vorige keer ook zo verbaasd over).quote:Op zaterdag 13 december 2008 21:36 schreef Syrena het volgende:
Easy> Wat had je aan je holtes dan, dat je naar het ziekenhuis moest? Of was het iets dat ze naast de uitdroging nog constateerden?
Maar ui en knoflook ruiken toch niet naar gasquote:Op zaterdag 13 december 2008 21:51 schreef texelonia het volgende:
Het ruikt wel anders dan het gas van het gasfornuis. Dus misschien is het toch die ui/knoflook van de buren....
Mijn huisarts zei iets van holtes doorspoelen, maar dat lijkt me ontzettend pijnlijkquote:Op zaterdag 13 december 2008 21:51 schreef easy-going het volgende:
[..]
Het 2e syrena, maar waarschijnlijk is dat de hoofdveroorzaker van alle ellende. Alleen heb ik dus geen pijn ofzo daaraan. (daar was de kno-arts de vorige keer ook zo verbaasd over).
En die holtes-verwijden optie ken ik Rewimo, daar heeft de kno-arts het vorige keer over gehad.
Ooohh oren uitspuiten! Ja dat is ooit een keer gebeurd. Deed inderdaad geen pijn, was juist erg fijn, ik kon weer horen ernaquote:Op zaterdag 13 december 2008 22:02 schreef easy-going het volgende:
Heb je je oren wel eens uit laten spuiten Syrena?
Holtes in je neus is net zoiets, doet geen pijn (wordt verdoofd) doet geen pijn, het zijn alleen fijne geluiden
En ik heb geen hoge pijngrens, ik wil bij de tandarts meestal al preventief verdoofd worden
Dan heb je het de bakje na het holtes doorspoelen nog niet gezien?quote:Op zaterdag 13 december 2008 22:06 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ooohh oren uitspuiten! Ja dat is ooit een keer gebeurd. Deed inderdaad geen pijn, was juist erg fijn, ik kon weer horen ernaIk zie de propjes nog in het bakje liggen
Wat is datquote:Op zaterdag 13 december 2008 22:33 schreef huuphuup het volgende:
Verzamelwoede: wat verzamelen jullie?
@LB: Uhm, ga anders van die japanse zonnemannetjes sparen! Die zijn echt liefde![]()
Is je oma Indische LB? En jij dus ook voor een gedeelte???quote:Op zaterdag 13 december 2008 22:55 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Wat is dat![]()
Nee man, veel te hip voor mij. Kan sowieso niet trouwens. Ik hoor m'n oma al. 'Adoeh, je geld uitgeven aan nieuwetijdse boedha's.'
Niet goed?quote:
Jaaa ik ga denk ik tupperware-bakjes uitdelen bij de housewarming, en die wil ik over 7 maanden terug hebben. Gevuld graagquote:Op zaterdag 13 december 2008 23:16 schreef Saffier het volgende:
En straks ook állemaal op kraam komen met een heel lief kado'tjeen bákken vol met eten
Wat wordt jullie kindje een mooi mixje
Wijde pijpen, die kon je hier al een half jaar geleden kopen en nu vind je ze in elke winkel. Ik heb zelfs een spijkerbroek met wijde pijpen, nou dan is het echt al lang uit de mode kan ik je zeggenquote:Op zaterdag 13 december 2008 23:22 schreef huuphuup het volgende: als je hip wilt zijn komend voorjaar dan ga je voor de seventies spijkerbroek met wijde pijpen! En jeansjasjes (getailleerd, mouwen opgestroopt) komen ook weer helemaal terug.
Geloof me, de posturen van indische dames verschillen net zo hard als die van hollandsequote:Op zaterdag 13 december 2008 23:11 schreef huuphuup het volgende:
Ik wou dat ik het postuur van een Indische hadhahaha
Hmmm, moeilijk...leuk voor d'r?quote:Op zaterdag 13 december 2008 23:37 schreef Reinhilde het volgende:
Het kan hier hoor... mijn mama belde vanavond dat ze een nieuwe vriend heeft...![]()
Ik weet niet zo goed wat ik ervan moet denken.
Oh jee, dat is wel gek idd lijkt me.quote:Op zaterdag 13 december 2008 23:37 schreef Reinhilde het volgende:
Het kan hier hoor... mijn mama belde vanavond dat ze een nieuwe vriend heeft...![]()
Ik weet niet zo goed wat ik ervan moet denken.
Haha, dat is ook weer zoquote:Op zaterdag 13 december 2008 23:38 schreef pinquit het volgende:
[..]
Geloof me, de posturen van indische dames verschillen net zo hard als die van hollandse
ik heb zelf namelijk het postuur van mijn oma en papa;1.55m en veel te veel in die lengte willen proppen zegmaar
grote boezem, dijen en heupen, smalle taille (dat dan weer wel
maar die is er over 10 jaar ook niet meer ben ik bang
)
Hihi, ik lees dit nu pas! Direct na dat bericht ben ik gaan slapenquote:Op zondag 14 december 2008 00:02 schreef Brighteyes het volgende:Moet jij niet ook gaan slapen tuttebol? Je was vandaag toch nog zo moe?
quote:
Kon ook haast niet anders!quote:
quote:Op zondag 14 december 2008 09:27 schreef Reinhilde het volgende:
Ik heb alleen foto's van dag 2 op deze laptop staan, [ afbeelding ]
Maar hij is alweer zo veranderd!! Ik ga straks eens even mn camera legen op de computer.
quote:Op zaterdag 13 december 2008 22:56 schreef huuphuup het volgende:
Haai Pinq![]()
Leuk hè?!
Heb je foto's gemaakt? Ben benieuwd!
Ahh,jehebtdenachtoverleefd.quote:Op zondag 14 december 2008 11:06 schreef texelonia het volgende:
Ha hier nog een laptoppert in bed!Maar ik heb wel eerst uitgeslapen!
Zie de link van E.T. op de vorige paginaquote:Op zondag 14 december 2008 11:30 schreef Webkim het volgende:
Ja maar er zijn k etters stuk
Geukkig is het kpzndag
Zucht
quote:Op zondag 14 december 2008 11:36 schreef huuphuup het volgende:
Oh Pinq wat een superfoto's heb je gemaakt!! Ze zijn echt heel erg mooi! Die herfstkleurtjes erbij![]()
Ik wil oohoook
Hahaha, nee dat was maar een geintjequote:Op zondag 14 december 2008 11:48 schreef pinquit het volgende:
[..]dankjewelll
![]()
en ik heb nog naar je gezocht gisterenwist maar nooit he
Morgen heb ik geen tijd (werken). En ik heb nu ook al veul!quote:Op zondag 14 december 2008 14:28 schreef Brighteyes het volgende:
Anders laten staan en morgen nog een keer de saus maken. Dan heb je in een keer heel veel. Maar wel op smaak dan.![]()
Ja, vind ik ook.quote:Op zondag 14 december 2008 15:32 schreef pinquit het volgende:
gefeliciteerd guuzewuus! je hebt een mooie dag uitgekozen om jarig te zijn
Das een goeie. Ik ben ook een mooie rijpequote:Op zondag 14 december 2008 16:05 schreef Brighteyes het volgende:
Ooooooooooh, morgen pas... tsss...
Ik ben een mooie rijpe 33.
quote:Op zondag 14 december 2008 16:15 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Nee, ik lul graag uit mijn nek.
Ja, komende week, 1 op dinsdag en 1 op donderdag (van 9 tot 5, hoe verzinnen ze het!quote:Op zondag 14 december 2008 16:19 schreef SilverStar het volgende:
wanneer heb je tentamens, huuphuup, komende week? ik doe gelukkig een studie zonder tentamens, moest daar ook niet veel van hebben..
Ik ook niet Bix!quote:
misschien een los contactje bij je adapterplug in je flapquote:Op zondag 14 december 2008 20:13 schreef huuphuup het volgende:
Ja nee gelukkig geen tikken.
Haha, ik heb een keer een tikje gehoord, jaar geleden ofzo, dacht dat mn hart stil stond![]()
Nee piepen, en ik denk inderdaad dat mn accu gaar wordt, hij doet gek met mn batterij-icoontje. De stekker enzo van de adapter zit erin maar soms dan springt ineens mn batterij icoontje in mn taakbalk, alsof ie op de accu staat zeg maar...
Nouja, het zat er dik in, hij is nu een dikke 3 jaar oud en écht intensief gebruikt, geloof dat ie het zonder adapter ongeveer een half uur uithoudt
Ik heb het met een ander forum voor sinterklaas gedaan, super leuk allemaalquote:Op zondag 14 december 2008 20:21 schreef huuphuup het volgende:
Jup, nerveus voor secret santa allemaal!haha
Wat gebruik je voor bijzondere software danquote:Op zondag 14 december 2008 20:26 schreef huuphuup het volgende:
MacBook s niet mijn ding![]()
Voor mn opleiding is een gewone pc handiger jammer genoeg, want ik vind ze wel mooi.
Mijn tips:quote:Op zondag 14 december 2008 20:22 schreef Webkim het volgende:
Ongeveer wel ja. Ik heb bij AH een stervormig bakblik gekocht en zat me net af te vragen wat ik daar voor leuks mee kan bakken behalve een saaie stervormige cake. Hoe pimpt men een cake? Of kan ik er ook iets hartigs in doen..? Ik ga -es even in CUL loeren, maar als jullie tips hebben wil ik ze ook hoor.
k weet dat een klasgenoot van mij dat losse contact heeft laten solderenquote:Op zondag 14 december 2008 20:26 schreef huuphuup het volgende:
Oeh Webkim, dan moet je dat topic hebben van Maneki! Met cupcakes en taarten decoreren! Superleuk
MacBook s niet mijn ding![]()
Voor mn opleiding is een gewone pc handiger jammer genoeg, want ik vind ze wel mooi.
@Ynske, ja ik dacht zelf ook al aan zoiets, maar hoe fix ik dat? Of kan dat niet? Hmm, misschien maar es op jacht naar een nieuwe lader anders.
Geen bijzondere software, dat is nou juist het probleemquote:Op zondag 14 december 2008 20:29 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Wat gebruik je voor bijzondere software dan
Er valt een kwartje. Ken jij 'Tjan?quote:Op zondag 14 december 2008 20:34 schreef huuphuup het volgende:
Daarnaast heb ik slechte ervaringen met Chinese taalpakketten en Mac. Werkt niet zo lekker als met Windows. En aangezien dat nou net van groot belang is hou ik het voorlopig nog even bij windows![]()
Zoiets zou ik ook doenquote:Ik vind het namelijk onzin om een Mac te kopen alleen maar omdat ie mooi wit is, en er vervolgens windows op te gaan installeren om dat te gaan gebruiken. (zoals kennissen van mij)
Je hebt gewoon office op Mac.quote:Op zondag 14 december 2008 20:34 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Geen bijzondere software, dat is nou juist het probleem![]()
Ik ben editor/proof-reader bij een academisch tijdschrift, het is voor mij juist beter om met windows te werken omdat de computers op mijn werk dit ook gebruiken, evenals collega's. In verschillende systemen werken schiet niet zo op.
Nou, ik denk dat je met office 2008 een heel eind komt. En je zou hem natuurlijk dual boot kunnen maken. Op je werk met het brakke windows en thuis met een superieure OSX.quote:Daarnaast heb ik slechte ervaringen met Chinese taalpakketten en Mac. Werkt niet zo lekker als met Windows. En aangezien dat nou net van groot belang is hou ik het voorlopig nog even bij windows![]()
Ik vind het namelijk onzin om een Mac te kopen alleen maar omdat ie mooi wit is, en er vervolgens windows op te gaan installeren om dat te gaan gebruiken. (zoals kennissen van mij)
quote:Op zondag 14 december 2008 20:35 schreef Burdie het volgende:
[..]
Er valt een kwartje. Ken jij 'Tjan?
quote:Zoiets zou ik ook doen![]()
.
Hmm, ik weet niet wat 'ie nu doet, maar ik gok dat hij AIO is.quote:Op zondag 14 december 2008 20:38 schreef huuphuup het volgende:
Zegt me niets. Wat doet hij/zij? Hoeveelste jaars?
Ja, mn pa heeft dat ook, office op de Mac, maar hij loopt me altijd te fucken als ik Chinees erop wil tikkenquote:Op zondag 14 december 2008 20:35 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Je hebt gewoon office op Mac.
[...]
Nou, ik denk dat je met office 2008 een heel eind komt. En je zou hem natuurlijk dual boot kunnen maken. Op je werk met het brakke windows en thuis met een superieure OSX.
quote:Op zondag 14 december 2008 20:40 schreef Burdie het volgende:
[..]
Hmm, ik weet niet wat 'ie nu doet, maar ik gok dat hij AIO is.
Kan niet missen; wereldvreemd figuur met vaak een hoed op, lange zwarte jas, rond brilletje, lang haar en een baard.
Office 2004?quote:Op zondag 14 december 2008 20:42 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Ja, mn pa heeft dat ook, office op de Mac, maar hij loopt me altijd te fucken als ik Chinees erop wil tikken(die Mac hè, niet mn pa.)
kan wel, geen idee.quote:
Nee volgens mij weet ik serieus wie je bedoelt.quote:Op zondag 14 december 2008 20:44 schreef Burdie het volgende:
[..]
Zit je me nu te stangen, of weet je echt wie ik bedoel?.
Leiden ja. Hij heeft bij mijn weten blond lang haar en is niet veel groter dan 1m75.quote:Op zondag 14 december 2008 20:47 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Nee volgens mij weet ik serieus wie je bedoelt.
Dat, óf er zijn er meer van...![]()
Niet dat ik hem ken-ken, maar ik zie hem wel eens rondlopen.
Leiden heb je het over toch? Donker haar tot over de schouders, iets krullend/slag erin?
Ah blond, nee, dan weet ik niet wie je bedoelt, maar weten we bij deze wel dat er meer van die figuren rondlopenquote:Op zondag 14 december 2008 20:50 schreef Burdie het volgende:
[..]
Leiden ja. Hij heeft bij mijn weten blond lang haar en is niet veel groter dan 1m75.
Het was ooit mijn huisgenoot, geniale kerel. Was alleen niet leuk om Triviant mee te spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |