quote:Op zaterdag 13 december 2008 14:11 schreef bixister het volgende:
geknipt want BE's topic is alweer dicht:
ik jubel even iets minder, ben nu ook ziek geworden.
quote:Op zaterdag 13 december 2008 14:14 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Echt? Nou hoor!
Is piet al aan het opknappen?
Hier nog steeds/weer heeeeeeeel veel snot... Heel erg hoofdpijn vannacht/vanmorgen, maar gelukkig is het al weer iets betere.
Gaat wel weer een beetje. Heb nog wel een heel ritsje medicijnen om in te nemen (ik heb maar een heel schema gemaakt .. ab kuur, kaliumtabletten, spul voor mijn tong, neusspray ....)quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als dat geen literatuurprijs wordt voor moi!
Hardloper.
IG @webkim
Daar wil ik het dus nog een keertje met mijn huisarts over hebben (die deze week niet in het verhaal voorkwam want hij was op vakantie).quote:Op zaterdag 13 december 2008 16:01 schreef miss_sly het volgende:
Easy, fijn dat je weer thuis bent. En wat snoppy vroeg: is dat nou gewoon enorm veel pech of is er een reden dat dat bij jou zo heftig uitpakt?
Strak getimede eisprong?quote:Op zaterdag 13 december 2008 20:03 schreef huuphuup het volgende:
Hahaha![]()
Leuk zulke momenten.
Ik begrijp dat toch echt niet hoor, áls je al zonodig wilt sexen in een auto, waarom dan rond dit tijdstip?
Bwahahahahaha!quote:Op zaterdag 13 december 2008 20:11 schreef Maneki.Neko het volgende:
wij kwamen ook nog wel eens zo`n beslagen auto tegen, zulke mensen kijken heel vreemd als je op het raam tikt en dan je blote kont tegen de ruit hebt geduwd trouwens
vreemd wel, wij hebben ook wel iets raars, ga ik maandag in de OWG vergadering gooien. René is kerstengel, maar ík moet de outfit verzorgen. Ja leuk, kom er dan eerder mee, maar dan nog, waarom ik, school wil dat ze buiten 2 uur gaat staan zingen als engelenkoor.quote:Op zaterdag 13 december 2008 20:20 schreef Maneki.Neko het volgende:
Dat verzoek komt niet van de kerk af maar van school. Het is een beetje grof om de kinderen weer van school te laten wisselen he?
Ach, restje zwangerkilo's schmilo's. Ben er helemaal klaar mee, but let's not go there.quote:Op zaterdag 13 december 2008 19:38 schreef RockabeIIa het volgende:
Webkim, en waarom mag je dat niet? En weet je moeder dat je dat niet mag?
Nou ja wat raar! Daar zou ik ook wel wat van zeggen jaquote:Op zaterdag 13 december 2008 20:21 schreef moussy het volgende:
[..]
vreemd wel, wij hebben ook wel iets raars, ga ik maandag in de OWG vergadering gooien. René is kerstengel, maar ík moet de outfit verzorgen. Ja leuk, kom er dan eerder mee, maar dan nog, waarom ik, school wil dat ze buiten 2 uur gaat staan zingen als engelenkoor.
Ik las kerst-stengelquote:Op zaterdag 13 december 2008 20:21 schreef moussy het volgende:
[..]
vreemd wel, wij hebben ook wel iets raars, ga ik maandag in de OWG vergadering gooien. René is kerstengel, maar ík moet de outfit verzorgen. Ja leuk, kom er dan eerder mee, maar dan nog, waarom ik, school wil dat ze buiten 2 uur gaat staan zingen als engelenkoor.
quote:Op zaterdag 13 december 2008 20:38 schreef Ynske het volgende:
bij de xenos ook engelvleugels, en dr lagen ook van die *voegnaaminvandingopthoofd*
ja die bedoelde ikquote:Op zaterdag 13 december 2008 20:41 schreef sjak het volgende:
Bedoel je zo'n aureool, Ynske?
Jee, easy, dat klinkt allemaal niet mis. Ik heb ook iets met een medicijn dat ik nooit wil vergeten. Ik heb het hier een aantal keren op Fok in bepaalde topics gezet. Dan kan ik het weer opzoekenGelukkig ben je weer thuis!
Nee, geen wintertenen hoor, gewoon hele warme gloeiende voeten. Net als je handen wel eens kunnen gloeien na het fietsen in de kou.quote:Op zaterdag 13 december 2008 21:02 schreef sjak het volgende:
Wintertenen BE? Doen ze nog geen zeer? Lijkt me heel vervelend. En het was maar 2 graden onder nul....straks wordt het nog echt winter. hoe ga je dat doen?
Daar heeft mous anders geen decembersfeer voor nodig hoorquote:Op zaterdag 13 december 2008 21:10 schreef Webkim het volgende:
Het past wel helemaal in de decembersfeer Mous:
je kont tegen de kribbe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |