'' Wat een kutkneus is die gast zeg
Gisteren bij DWDD met een uberslecht zeiknummer dat ie ook nog eens vals zong
Dit is hem:
(ja inderdaad, het is die schlemiel van X-factor)
En maar pretenderen SPOILERFUCKING!rock te zijn, terwijl op zijn hyves 95% breezahsletjes
is met weet-niet-hoeveel hartjes in hun nicknames.
Gadver, daar gaat m'n lunch
Klacht: Chris LeMay als entiteit. ''
Tja, ik wil niet heel erg veel zeggen, maar ik zie jou het hem niet nadoen. Hij is inderdaad wat onzeker, maar hij groeit nog verder. Ikzelf vind het nummer absoluut niet vals gezongen, vind zelfs dat die het met heel en heel erg veel gevoel brengt en het is naar mijn mening een hele goede debuutsingle. Christian zal niet de enige zijn die pretendeert iets te zijn in het wereldje van de muziek

. Hij zou slechts opvallen als een naald in een hooiberg. Ik vind het nummer erg goed. Als hij nou gewoon op dit moment meerdere nummers maakt, met zijnn prachstem. Wie weet , het zal toch ergens aan slaan. Mischien niet hier, wel in Belgie of Engeland of zelfs Amerika. Christian moet gewoon nu niet stoppen, maar door en doorgaan met dit soort nummers en zich op de kaart zetten!
ps: schlemiel van X-factor? Dan heb je de shows niet gezien en was je waarschijnlijk fan voor een andere kandidaat, waarbij je nu verbitterd bent dat hij/zij geen topnummer als deze heeft.