Dat is het bij ons thuis nu ook: we zijn de slaapkamer aan het renoveren, en gisteren de hele boel (bedden, kasten, tapijt) er uit gehaald, zodat er laminaat gelegd kan worden, geschilderd kan worden enz enz. Volgende week komt dan ons nieuwe bedquote:
Zo is het bij mij al 4 maanden!quote:Op donderdag 12 februari 2009 06:34 schreef Mark het volgende:
[..]
Dat is het bij ons thuis nu ook: we zijn de slaapkamer aan het renoveren, en gisteren de hele boel (bedden, kasten, tapijt) er uit gehaald, zodat er laminaat gelegd kan worden, geschilderd kan worden enz enz. Volgende week komt dan ons nieuwe bed![]()
Ondertussen moeten dus bijna al onze kleren her en der door het huis gestald worden
Georganiseerde Chaos? dat is het bij mij al ruim 25 jaar....sinds mijn moeder mijn kamer niet meer opruimt....quote:
en Chuck Norris natuurlijk!quote:Op maandag 23 februari 2009 10:52 schreef Mark het volgende:
Goed, de kogel kan door de kerk, en waar kan dat beter dan in mijn eigen MUZ SC?
* Mark verwacht in september een tweevoudige gezinsuitbreiding![]()
We zijn dus voortaan in het lijstje Julia Roberts, P. Diddy, Elvis Costello, Jennifer Lopez en Brangelina terug te vinden
quote:Op maandag 23 februari 2009 10:52 schreef Mark het volgende:
Goed, de kogel kan door de kerk, en waar kan dat beter dan in mijn eigen MUZ SC?
We zijn dus voortaan in het lijstje Julia Roberts, P. Diddy, Elvis Costello, Jennifer Lopez en Brangelina terug te vinden
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 23 februari 2009 10:52 schreef Mark het volgende:
Ik heb wel eens 1200 singles in 1 koop gekocht maar dat waren wel bijna allemaal verschillende.quote:
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:52 schreef Z het volgende:
wat moet je er mee ...
Verpatsen als je er genoeg van hebt...quote:Op dinsdag 3 maart 2009 22:52 schreef Z het volgende:
Het is natuurlijk wel een grappige gimmick, om dat door de jaren heen te verzamelen, maar ja, wat moet je er mee ...
verzamel het dan nietquote:
Ik dacht bij de wereld draait doorquote:Op woensdag 4 maart 2009 01:30 schreef Seborik het volgende:
Die kerel is er toch een keer mee op televisie geweest, bij de top 2000 of zo?
Nee, ik ben wel helemaal weg van de moonchild/astronome/heliogabalus/crucible reeks waar ik crucible het leukst vind (daarin doet zorn zelf ook mee) heliogabalus is ook erg leuk met koortjes e.d.quote:Op woensdag 4 maart 2009 10:50 schreef Seborik het volgende:
Ja, zoiets, in ieder geval bij Van Nieuwkerk, en dat hij dan iedere keer wanneer hij een gebruikte Thriller zag die kocht.
Binnenkort weer eens wat Zorn-plaatjes kopen. Ben jij bij met de catalogus, Bosbeetle?
Veel van de Filmworks is constant hetzelfde trucje. Dat is wellicht ook een beetje de reden dat ik op een gegeven moment gestopt ben met hem zo actief te volgen, het is namelijk heel veel hetzelfde trucje, en Filmworks is vaak een ander album in een meer hapklare vorm.quote:Op woensdag 4 maart 2009 10:57 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Nee, ik ben wel helemaal weg van de moonchild/astronome/heliogabalus/crucible reeks waar ik crucible het leukst vind (daarin doet zorn zelf ook mee) heliogabalus is ook erg leuk met koortjes e.d.
Verder vind ik black shabbis van jamie saft erg cool een soort death metal klezmer (geen zorn wel tzadik)
En het vervolg op the gift, the dreamers is ook erg okay en echt in de stijl van the gift.
Ik moet zeggen dat ik verder ook weinig gechecked heb ik moet ooit eens wat filmworks beluisteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |