Als je ze zou scharen onder de dichterlijke vrijheid kun je er in Nederland wellicht nog wat subsidie voor vangen.quote:Op maandag 15 december 2008 20:56 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Hey, dus eigenlijk zijn alle baggerposts op fok kunst
mjah maar van dat constante gekakel krijg ik vette hoofdpijnquote:Op dinsdag 16 december 2008 19:46 schreef Loedertje het volgende:
Luilakken :[
Neem een vrouw dan hoef je zelf niet meer na te denken
Dan vraag je of ze iets van de pharma-industrie door je eten prakt en spoel je het weg met wat bier.quote:Op dinsdag 16 december 2008 19:47 schreef sp3c het volgende:
[..]
mjah maar van dat constante gekakel krijg ik vette hoofdpijn
Is dat een aanbod?quote:Op dinsdag 16 december 2008 19:46 schreef Loedertje het volgende:
Luilakken :[
Neem een vrouw dan hoef je zelf niet meer na te denken
interessant ideequote:Op dinsdag 16 december 2008 19:48 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Dan vraag je of ze iets van de pharma-industrie door je eten prakt en spoel je het weg met wat bier.
Ze bakt wrs de lever uit van haar slachtoffers.quote:Op dinsdag 16 december 2008 19:54 schreef sp3c het volgende:
[..]
interessant idee
wat kook jij over het algemeen??
ja jij ja!quote:
Ik een boterham met hamquote:Op dinsdag 16 december 2008 21:55 schreef FritsVanEgters het volgende:
Dank Ryan.
Ik heb penne met zalm, pesto en tomaat en champignons.
en wat is het geworden?quote:Op woensdag 17 december 2008 16:32 schreef sp3c het volgende:
ik denk erover om eten te bestellen vandaag
nee man, RotiHoek op de Zuiderparklaanquote:Op woensdag 17 december 2008 19:04 schreef sp3c het volgende:
roti van de rotibode want dat is al 15 jaar een begrip in Den Haag dus dan moet je het af en toe bestellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |