Ik wordt al moe als ik je post leesquote:Op zaterdag 13 december 2008 15:05 schreef Sporti het volgende:
Middag fokHeerlijk zonnetje hier maar wel koud graadje of 3 net terug van 50 km. fietsen en nu aan de warme chocomel
quote:
Bij wie?quote:
Zoiets ja....ikzelf zou het eigenlijk nooit gebruiken of er moeten hele zware zaken aan de hand zijn, maar dat heb ik iig nog niet meegemaakt, buiten dat werkt het vaak sneller om een moderator direct te PM'enquote:
Het komt best regelmatig voor op FOK!, meestal in het geval als het een "echte" zaak betreft wordt dat door betreffende user niet gemeld in het topic zelf waar het fout gaat (dus idd een soort "klikken" effect)quote:Op zaterdag 13 december 2008 15:08 schreef Sporti het volgende:
'Gatver maakt daar ooit iemand gebruik van
quote:Op zaterdag 13 december 2008 15:08 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik wordt al moe als ik je post lees :Y)
(slaap je iig goed)
Ik geloof dat ik hem 1x serieus heb gebruikt, verder hou ik er ook niet van en probeer het altijd zelf op te lossen of negeer het gewoon.quote:Op zaterdag 13 december 2008 15:09 schreef Manu82 het volgende:
[..]het wordt door sommige users ook wel aangeduid als de NSB-knop
Volgens mij paar keer gebruikt, maar dan volgens mij niet in de RLS-sub-forums....quote:Op zaterdag 13 december 2008 15:13 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik hem 1x serieus heb gebruikt, verder hou ik er ook niet van en probeer het altijd zelf op te lossen of negeer het gewoon.
Ik wens je sterkte!!quote:Op zaterdag 13 december 2008 15:21 schreef liesje1979 het volgende:
Mja, nou ik ga, tot vanavond ergens!
Later Fok!
Succes hè....quote:Op zaterdag 13 december 2008 15:21 schreef liesje1979 het volgende:
Later Fok!
Ja, iedereen is boodschappen doen of andere bezigheden. Ik moet eigenlijk ook nog wat doen, mja nog ff geen zin inquote:Op zaterdag 13 december 2008 15:21 schreef liesje1979 het volgende:
Later Fok!
Voetbalquote:Op zaterdag 13 december 2008 15:24 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja, iedereen is boodschappen doen of andere bezigheden. Ik moet eigenlijk ook nog wat doen, mja nog ff geen zin in
Succes en strekte lies. Alles sal reg kom.quote:Op zaterdag 13 december 2008 15:21 schreef liesje1979 het volgende:
Later Fok!
Rally Reportquote:
Veel plezier, wat een kutwerk is dat zeg. Ik geen boom, wel wat lichtjes zo her en der.quote:Op zaterdag 13 december 2008 15:39 schreef blomst het volgende:
Hier de kerstboom aan het opzetten![]()
past wel bij dit koude weer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |