Heerlijk zonnetje hierquote:
Nee, omdat het kanquote:Op zaterdag 13 december 2008 14:44 schreef Marrije het volgende:
[..]
Was er wat loos? heb ik een potentiele rel gemist??
Negeer maar, was toch onzinquote:
Oh, gaat dat zoquote:Op zaterdag 13 december 2008 14:45 schreef BrandX het volgende:
Oh wacht, al gevonden HiDiHo, maar het topic stond al in de gesloten reeks toen ik het zag (ben lekker veel afwezig vanaf gistermiddag tot morgenavond
En als ik een TR zie in een topic die al gesloten is, boeit die niet meer eigenlijk
Maar iig wel bedanktwe zijn er altijd blij mee met TR's
Ik ben even weg en gelijk begint de SC weer vol te lopenquote:
Lief taaltje wel hahaquote:Op zaterdag 13 december 2008 14:34 schreef BrandX het volgende:
[..]
Kia ora is een algemene groet naar een of meerdere personen, maar niet iemand heel specifiek. Het is Nieuw- Zeelands. Als je iemand heel specifiek wil groeten, zeg je tena koe (nee, dat is geen tenalady melkvee)
Even een kleine verbetering, de OP wordt door meerdere users bijgehouden. Dus ik wil niet alleen met alle eer gaan strijken.quote:Op zaterdag 13 december 2008 14:38 schreef BrandX het volgende:
[RLS SC #022] Waar roken is toegestaan check deze post!!!!!jullie hebben een nieuwe OP! Met in de OP een linkje naar de wiki.
Met dank aan LekkerSimpel, die hem gemaakt heeft
heel lief taaltjequote:Op zaterdag 13 december 2008 14:53 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik ben even weg en gelijk begint de SC weer vol te lopenMaar thnx anyway, snel gevonden btw
[..]
Lief taaltje wel haha
Maargoed, wist ik dus nog nietNu wel
Leuk hoor!quote:Op zaterdag 13 december 2008 14:56 schreef BrandX het volgende:
[..]
heel lief taaltje
Onder aan een mail of brief naar goede vrienden, familie of geliefden zet je standaard: Aroha-nui (met al mijn liefde)
Een van mijn beste vrienden is een Maori, vandaar dat ik een paar van die uitdrukkingen weet
quote:Op zaterdag 13 december 2008 14:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hey Liesje, niet naar het noorden
Topic Reportquote:Op zaterdag 13 december 2008 15:03 schreef blomst het volgende:
Wat is een TR??
Wat Manu dus zei, je kan dat gebruiken (eventueel anoniem) om zaken te melden waar een moderator even naar moet kijken (dus als er dingen gezegd/gedaan worden die in strijd zijn met de policy op FOK! etc.)quote:
Ik was even baldadigquote:
Hoi Sporti, tis idd koud, kon vannacht zelfs niet goed slapen, de kou kwam door alle kiertjes en gaatjes (slaap rond deze tijd meestal met het raam dicht als ik naar bed ga)quote:Op zaterdag 13 december 2008 15:05 schreef Sporti het volgende:
Middag fokHeerlijk zonnetje hier maar wel koud graadje of 3 net terug van 50 km. fietsen en nu aan de warme chocomel
oke, een soort van Klikkenquote:Op zaterdag 13 december 2008 15:05 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Wat Manu dus zei, je kan dat gebruiken (eventueel anoniem) om zaken te melden waar een moderator even naar moet kijken (dus als er dingen gezegd/gedaan worden die in strijd zijn met de policy op FOK! etc.)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |