Nee idd, niks aan te doen. Nu de site maar weer in de gaten houden.quote:
Zijn er trouwens maar een stuk of 100quote:Op zaterdag 13 december 2008 12:42 schreef Manu82 het volgende:
Het moet niet gekker worden;
Er gaan hier zo 250 kerstmannen door het park lopen
quote:
quote:Op zaterdag 13 december 2008 14:17 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Wat betekend "Kia ora" eigenlijk?Ik zag je dat nl. vaker zeggen, zal wel goedemorgen zijn maar welke taal?
Bronquote:Kia ora is een groet in het Maori. Letterlijk vertaald betekent het Goede gezondheid/wees gezond, maar het wordt ook als welkomst- en afscheidsgroet gebruikt. Het woord is overgenomen in het Nieuw-Zeelands Engels en wordt door veel Nieuw-Zeelanders gebruikt als groet. Er zijn daar zelfs bedrijven, hotels en een frisdrankmerk naar vernoemd. Ook autofabrikant Kia gebruikt in Nieuw-Zeeland de groet in hun reclame.
quote:Op zaterdag 13 december 2008 14:05 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Zijn er trouwens maar een stuk of 100
Kia ora is een algemene groet naar een of meerdere personen, maar niet iemand heel specifiek. Het is Nieuw- Zeelands. Als je iemand heel specifiek wil groeten, zeg je tena koe (nee, dat is geen tenalady melkveequote:Op zaterdag 13 december 2008 14:17 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Wat betekend "Kia ora" eigenlijk?Ik zag je dat nl. vaker zeggen, zal wel goedemorgen zijn maar welke taal?
Dank je, stukken beterquote:Op zaterdag 13 december 2008 14:38 schreef BrandX het volgende:
[RLS SC #022] Waar roken is toegestaan check deze post!!!!!jullie hebben een nieuwe OP! Met in de OP een linkje naar de wiki.
Met dank aan LekkerSimpel, die hem gemaakt heeft
Heerlijk zonnetje hierquote:
Nee, omdat het kanquote:Op zaterdag 13 december 2008 14:44 schreef Marrije het volgende:
[..]
Was er wat loos? heb ik een potentiele rel gemist??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |