Ik wens je sterkte!!quote:Op zaterdag 13 december 2008 15:21 schreef liesje1979 het volgende:
Mja, nou ik ga, tot vanavond ergens!
Later Fok!
Succes hè....quote:Op zaterdag 13 december 2008 15:21 schreef liesje1979 het volgende:
Later Fok!
Ja, iedereen is boodschappen doen of andere bezigheden. Ik moet eigenlijk ook nog wat doen, mja nog ff geen zin inquote:Op zaterdag 13 december 2008 15:21 schreef liesje1979 het volgende:
Later Fok!
Voetbalquote:Op zaterdag 13 december 2008 15:24 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja, iedereen is boodschappen doen of andere bezigheden. Ik moet eigenlijk ook nog wat doen, mja nog ff geen zin in
Succes en strekte lies. Alles sal reg kom.quote:Op zaterdag 13 december 2008 15:21 schreef liesje1979 het volgende:
Later Fok!
Rally Reportquote:
Veel plezier, wat een kutwerk is dat zeg. Ik geen boom, wel wat lichtjes zo her en der.quote:Op zaterdag 13 december 2008 15:39 schreef blomst het volgende:
Hier de kerstboom aan het opzetten![]()
past wel bij dit koude weer
'quote:Op zaterdag 13 december 2008 15:39 schreef blomst het volgende:
Hier de kerstboom aan het opzetten![]()
past wel bij dit koude weer
Ik vanmorgen 200 lichtjes over een den in de tuin gegooid, laat de kerst maar komen.quote:Op zaterdag 13 december 2008 15:46 schreef beequeen het volgende:
Veel plezier, wat een kutwerk is dat zeg. Ik geen boom, wel wat lichtjes zo her en der.
Veel plezier NMNSquote:Op zaterdag 13 december 2008 15:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
*Gaat zich gereed maken voor een musical![]()
Fijne avond allemaal.......
Ojee moet je ofzoquote:Op zaterdag 13 december 2008 15:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
"klik hier om het fragment te bekijken"quote:Op zaterdag 13 december 2008 15:56 schreef Manu82 het volgende:
Moest toch even aan Brian denken:
http://www.telegraaf.nl/p(...)t_Vrouw__.html?p=1,1
quote:Op zaterdag 13 december 2008 15:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
hee!! haal die egel is uit je onderbroek!quote:Op zaterdag 13 december 2008 16:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
"klik hier om het fragment te bekijken"
Dat heb ik dus maar niet gedaan, ben net bezig om mijn kippensoep in te vriezen en dat zou dan denk ik een stuk minder smakelijk zijn.
Hoi,quote:Op zaterdag 13 december 2008 16:16 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
"een musical" en als ze volgende keer zegt dat je haar ex-man moet vermoorden doe je het ook (in vrouwenkleren)? fuck off en veel plezier
![]()
'n middag!
Hoi WJ , tis vast een rijke blondequote:Op zaterdag 13 december 2008 16:16 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
"een musical" en als ze volgende keer zegt dat je haar ex-man moet vermoorden doe je het ook (in vrouwenkleren)? fuck off en veel plezier
![]()
'n middag!
Veel plezierquote:Op zaterdag 13 december 2008 15:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
ik zal ribas gelijk ff een pm sturen.quote:Op zaterdag 13 december 2008 16:22 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hoi,
Wat ben jij voor een flutvoorzitter. Waarom is Ribas hier nog niet gesignaleerd?
Weet je wel wat je Fan hiermee aandoet? Die arme meid zit al dagen aan de anti-depresiva.
hoi sporti! ik heb je gekwoot maar ben effe de context kwijt..quote:Op zaterdag 13 december 2008 16:25 schreef Sporti het volgende:
[..]
Hoi WJ , tis vast een rijke blonde
kun je ze niet achter na reizen??quote:Op zaterdag 13 december 2008 16:34 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoi sporti! ik heb je gekwoot maar ben effe de context kwijt..![]()
never mind. mis jij caroooo en gert ook zo erg?? ik vind het hier minder gezellig.
Ja Caroo is natuurlijk wel rijk geworden van al die spelletjes die ze heeft gewonnen en verkocht, ze maken er vast saampies een leuke vakantie vanquote:Op zaterdag 13 december 2008 16:34 schreef willem-jozef het volgende:
mis jij caroooo en gert ook zo erg?? ik vind het hier minder gezellig.
Dat weet ik niet. Ik kan niet zo goed tegen Matthijs van Nieuwkerkquote:Op zaterdag 13 december 2008 16:39 schreef Sporti het volgende:
[..]
Zijn ze net zo irritant als bij DWDD?
ik heb geen vakantiedagen meerquote:Op zaterdag 13 december 2008 16:40 schreef blomst het volgende:
[..]
kun je ze niet achter na reizen??
Ik heb inmiddels de TV op 2, tis toch gvd niet normaal dat vrouwen zich zo in elkaar laten beukenquote:Op zaterdag 13 december 2008 16:42 schreef Coos het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Ik kan niet zo goed tegen Matthijs van Nieuwkerk
en al helemaal niet tegen die kwee van een Marc Marie![]()
![]()
je bedoelt die spelletjes die ze wiilde weggeven?quote:Op zaterdag 13 december 2008 16:42 schreef Sporti het volgende:
[..]
Ja Caroo is natuurlijk wel rijk geworden van al die spelletjes die ze heeft gewonnen en verkocht, ze maken er vast saampies een leuke vakantie van
Ja precies diequote:Op zaterdag 13 december 2008 16:48 schreef willem-jozef het volgende:
je bedoelt die spelletjes die ze wiilde weggeven?
rellenquote:Op zaterdag 13 december 2008 16:50 schreef Sporti het volgende:
[..]
Ja precies diewas natuurlijk een geintje van mij he pppppffffffff ik ben alweer bang voor een volgende rel
hier alles goed op een griepje na, maar die is bijna overquote:Op zaterdag 13 december 2008 16:46 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik heb geen vakantiedagen meer![]()
alles goed blommie?
wist ik welquote:Op zaterdag 13 december 2008 16:50 schreef Sporti het volgende:
[..]
Ja precies diewas natuurlijk een geintje van mij he pppppffffffff ik ben alweer bang voor een volgende rel
Staat je boompie intussen? Volgens het popu lijstje ben jij seriues, bij mij zou je hoog scoren met je humorquote:
nee, ik heb er niet genoeg. ik werk 3 dgn voor een klojo en die andere dagen voor mezelf. die klojo zoekt maar een ander volgend jaarquote:Op zaterdag 13 december 2008 16:53 schreef blomst het volgende:
[..]
hier alles goed op een griepje na, maar die is bijna over![]()
jammer geen vakantie dagen meer, maar het is zo januari en dan heb je er weer genoeg
ja , boom staat . serieuze humorquote:Op zaterdag 13 december 2008 16:55 schreef Sporti het volgende:
[..]
Staat je boompie intussen? Volgens het popu lijstje ben jij seriues, bij mij zou je hoog scoren met je humor
ik laat me verrassen om het vervolgens de grond in te borenquote:Op zaterdag 13 december 2008 16:58 schreef blomst het volgende:
Ik ga spagetti maken, wat eten jullie
Ik eet erwtensoep met broodquote:Op zaterdag 13 december 2008 16:58 schreef blomst het volgende:
Ik ga spagetti maken, wat eten jullie
Neuh maar wel echt Deutsch zuurdesem broodquote:Op zaterdag 13 december 2008 17:05 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
sounds promising, honey.![]()
niet met roggebrood kaas und speck?
oja, dat ken ik wel van de wintersport in oostenrijk. 1 hap en je bent vol.quote:Op zaterdag 13 december 2008 17:06 schreef Sporti het volgende:
[..]
Neuh maar wel echt Deutsch zuurdesem brood
Ik woon in de Eifel in de omgeving van Monschau, nog niet permanent want ik heb mijn huis in Zuid Limburg ook nog dat ligt in het gehucht Terziet op de grens van Belgie en Duitslandquote:Op zaterdag 13 december 2008 17:12 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
oja, dat ken ik wel van de wintersport in oostenrijk. 1 hap en je bent vol.
waar woon je in duitsland (niet je adres, hoor)?
Mooizi, ben nu zelf naar City aan het kijken en zet alles vanavond aanquote:Op zaterdag 13 december 2008 17:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
Manu, bedankt voor de link. Volgens mij is het hier vanavond live te volgen, volgens die site...
http://www.myp2p.eu/broadcast.php?matchid=26454&part=sports
Dus eigenlijk ben je een reserve Belg die in Duitsland woont...quote:Op zaterdag 13 december 2008 17:15 schreef Sporti het volgende:
[..]
Ik woon in de Eifel in de omgeving van Monschau, nog niet permanent want ik heb mijn huis in Zuid Limburg ook nog dat ligt in het gehucht Terziet op de grens van Belgie en Duitsland
zojuist ribas pm gestuurd. ik heb 'm geschreven dat jij spijt hebt van je provocaties en opmerkingen naar hem toe.quote:Op zaterdag 13 december 2008 17:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
Manu, bedankt voor de link. Volgens mij is het hier vanavond live te volgen, volgens die site...
http://www.myp2p.eu/broadcast.php?matchid=26454&part=sports
* komt bradwurst vressenquote:Op zaterdag 13 december 2008 17:15 schreef Sporti het volgende:
[..]
Ik woon in de Eifel in de omgeving van Monschau, nog niet permanent want ik heb mijn huis in Zuid Limburg ook nog dat ligt in het gehucht Terziet op de grens van Belgie en Duitsland
quote:Op zaterdag 13 december 2008 17:15 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Mooizi, ben nu zelf naar City aan het kijken en zet alles vanavond aan
Moet nog 3 wedstrijden vandaag
Spurs-United
Feyenoord - AZ
Barca- Real
Niet naar ADO?quote:Op zaterdag 13 december 2008 17:15 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Mooizi, ben nu zelf naar City aan het kijken en zet alles vanavond aan
Moet nog 3 wedstrijden vandaag
Spurs-United
Feyenoord - AZ
Barca- Real
Ja zoiets dus best grappig hoor die 3 landen, heeft zo zijn voordelen qua huizenkoop, benzine eten etc.quote:Op zaterdag 13 december 2008 17:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dus eigenlijk ben je een reserve Belg die in Duitsland woont...
Nee, als ik gvd een prof heb die mij de literatuur niet wil geven, kan ik niet verder, voor de rest heb ik alles af voor dit jaarquote:Op zaterdag 13 december 2008 17:17 schreef Sporti het volgende:
[..]
jij hebt echt geen tijd om te werken hoor.
aha. ben je belgische?quote:Op zaterdag 13 december 2008 17:15 schreef Sporti het volgende:
[..]
Neh, ik ga niet overdrijvenquote:
Ik zou je bijna nomineren in dat topic als meest geloofwaardige userquote:Op zaterdag 13 december 2008 17:17 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
zojuist ribas pm gestuurd. ik heb 'm geschreven dat jij spijt hebt van je provocaties en opmerkingen naar hem toe.
wordt vervolgd...
het lijkt me goedkoper om een manuscript gewoon naar een drukkerij in het land van bestemming te brengenquote:Op zaterdag 13 december 2008 17:19 schreef Coos het volgende:
Zit nu naar een opgenomen docu over bijbelsmokkelaars te kijken![]()
dat is dan weer minderquote:
hahaha die ava's zijn wel grappig.quote:Op zaterdag 13 december 2008 17:21 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik zou je bijna nominern in dat topic als meest geloofwaardige user![]()
Ik heb hem een paar week geleden al een PM gestuurd met een ava voor hem en hij schreef terug dat hij die zou gebruiken, maar heb er nog niets van gezien...![]()
[ afbeelding ] en [ afbeelding ]
Is dat van holland doc?quote:Op zaterdag 13 december 2008 17:19 schreef Coos het volgende:
Zit nu naar een opgenomen docu over bijbelsmokkelaars te kijken![]()
Gaat over naar het voormalig oostblok. Mooie geprepareerde auto's die ik wel voor andere doeleinden had kunnen gebruiken.quote:Op zaterdag 13 december 2008 17:23 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
het lijkt me goedkoper om een manuscript gewoon naar een drukkerij in het land van bestemming te brengen
hij gebruikt 'm misschien wel op vol! omdat je eerst zo rot tegen 'm deedquote:Op zaterdag 13 december 2008 17:21 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik zou je bijna nomineren in dat topic als meest geloofwaardige user![]()
Ik heb hem een paar week geleden al een PM gestuurd met een ava voor hem en hij schreef terug dat hij die zou gebruiken, maar heb er nog niets van gezien...![]()
[ afbeelding ] en [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 13 december 2008 17:27 schreef willem-jozef het volgende:
hij gebruikt 'm misschien wel op vol! omdat je eerst zo rot tegen 'm deed
Ja goor. Ik heb in Duitsland gewerkt jaren terug. Zaten ze om 9 uur beim fruhstück al met grote pullen bier.quote:Op zaterdag 13 december 2008 17:21 schreef Sporti het volgende:
[..]
mit Bier en dan gelijk een half vat hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |