Ik wens je sterkte!!quote:Op zaterdag 13 december 2008 15:21 schreef liesje1979 het volgende:
Mja, nou ik ga, tot vanavond ergens!
Later Fok!
Succes hè....quote:Op zaterdag 13 december 2008 15:21 schreef liesje1979 het volgende:
Later Fok!
Ja, iedereen is boodschappen doen of andere bezigheden. Ik moet eigenlijk ook nog wat doen, mja nog ff geen zin inquote:Op zaterdag 13 december 2008 15:21 schreef liesje1979 het volgende:
Later Fok!
Voetbalquote:Op zaterdag 13 december 2008 15:24 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja, iedereen is boodschappen doen of andere bezigheden. Ik moet eigenlijk ook nog wat doen, mja nog ff geen zin in
Succes en strekte lies. Alles sal reg kom.quote:Op zaterdag 13 december 2008 15:21 schreef liesje1979 het volgende:
Later Fok!
Rally Reportquote:
Veel plezier, wat een kutwerk is dat zeg. Ik geen boom, wel wat lichtjes zo her en der.quote:Op zaterdag 13 december 2008 15:39 schreef blomst het volgende:
Hier de kerstboom aan het opzetten![]()
past wel bij dit koude weer
'quote:Op zaterdag 13 december 2008 15:39 schreef blomst het volgende:
Hier de kerstboom aan het opzetten![]()
past wel bij dit koude weer
Ik vanmorgen 200 lichtjes over een den in de tuin gegooid, laat de kerst maar komen.quote:Op zaterdag 13 december 2008 15:46 schreef beequeen het volgende:
Veel plezier, wat een kutwerk is dat zeg. Ik geen boom, wel wat lichtjes zo her en der.
Veel plezier NMNSquote:Op zaterdag 13 december 2008 15:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
*Gaat zich gereed maken voor een musical![]()
Fijne avond allemaal.......
Ojee moet je ofzoquote:Op zaterdag 13 december 2008 15:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
"klik hier om het fragment te bekijken"quote:Op zaterdag 13 december 2008 15:56 schreef Manu82 het volgende:
Moest toch even aan Brian denken:
http://www.telegraaf.nl/p(...)t_Vrouw__.html?p=1,1
quote:Op zaterdag 13 december 2008 15:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
hee!! haal die egel is uit je onderbroek!quote:Op zaterdag 13 december 2008 16:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
"klik hier om het fragment te bekijken"
Dat heb ik dus maar niet gedaan, ben net bezig om mijn kippensoep in te vriezen en dat zou dan denk ik een stuk minder smakelijk zijn.
Hoi,quote:Op zaterdag 13 december 2008 16:16 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
"een musical" en als ze volgende keer zegt dat je haar ex-man moet vermoorden doe je het ook (in vrouwenkleren)? fuck off en veel plezier
![]()
'n middag!
Hoi WJ , tis vast een rijke blondequote:Op zaterdag 13 december 2008 16:16 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
"een musical" en als ze volgende keer zegt dat je haar ex-man moet vermoorden doe je het ook (in vrouwenkleren)? fuck off en veel plezier
![]()
'n middag!
Veel plezierquote:Op zaterdag 13 december 2008 15:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
ik zal ribas gelijk ff een pm sturen.quote:Op zaterdag 13 december 2008 16:22 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hoi,
Wat ben jij voor een flutvoorzitter. Waarom is Ribas hier nog niet gesignaleerd?
Weet je wel wat je Fan hiermee aandoet? Die arme meid zit al dagen aan de anti-depresiva.
hoi sporti! ik heb je gekwoot maar ben effe de context kwijt..quote:Op zaterdag 13 december 2008 16:25 schreef Sporti het volgende:
[..]
Hoi WJ , tis vast een rijke blonde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |