Ook een kapotte ontsteking?quote:Op vrijdag 19 december 2008 18:42 schreef Alexxxxx het volgende:
Nee Duck Tape bestaat niet meerIs ovrgenomen door Pattex
![]()
En mijn Visa vond een eendenbobine kut.
Te duurquote:Op vrijdag 19 december 2008 15:47 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ik heb laatst per ongeluk een Visa bobine in mijn eend gezet, vond ze niet zo leuk
Wil je echt leuke praktijken zet er dan een BMW motorfiets blok in
[ afbeelding ]
Te veel vermogen!!quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:41 schreef Alexxxxx het volgende:
kun je beter een Visa blok kopen, iets meer vermogen nog.
Jammer voor jou verkoop ik mijn Visa blok enkel als iemand hem in een Visa wil lepelenook al meerdere eend en burton eigenaren gehad die dat blok van me wilden kopen...
Misschien is dat een optie. Maar dan moeten er wel complete zijkanten verkrijgbaar zijn. Ik ga in elk geval niet zelf een koets uit plaat kloppen.quote:Op zaterdag 20 december 2008 23:24 schreef Ou-Tannu het volgende:
ik zeg nog steeds.. bouw een nieuwe koetswant je moet wel zoveel vervangen :x
quote:Op zaterdag 20 december 2008 23:28 schreef 2cv het volgende:
[..]
Misschien is dat een optie. Maar dan moeten er wel complete zijkanten verkrijgbaar zijn. Ik ga in elk geval niet zelf een koets uit plaat kloppen.
[insert middelvinger-smilie]quote:
Jammer, dit is wel te doen qua afstandquote:Op donderdag 26 februari 2009 22:29 schreef 2cv het volgende:
Als dat dit jaar is (ik neem aan van wel) dan ga ik dat niet halen.
Een mooie lelijk eendjequote:Op dinsdag 3 maart 2009 21:38 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Heeft wel iets, maar ja de ouderwetsche is mooier
Ik hoop dat het gaat stormen en sneeuwen en onweren en gewoon ontiegelijk veel wind is zodat je eendje doodgaat en wegrot en niet meer te herstellen is zodat er een eendje minder op aarde isquote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:45 schreef Erasmo het volgende:
Dak is opgerold, winterslabbetje is er af, nu nog hopen dat de weergoden goed gestemd zijn morgen
Dan zijn de rest van alle auto's op deze aardkloot ook al weggevaagd. Een Eend is niet veel meer dan een tent die 'toevallig' van plaatstaal is, maar ze zijn ontzettend taai.quote:Op maandag 16 maart 2009 22:04 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ik hoop dat het gaat stormen en sneeuwen en onweren en gewoon ontiegelijk veel wind is zodat je eendje doodgaat en wegrot en niet meer te herstellen is zodat er een eendje minder op aarde is![]()
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |