sukkelquote:Op dinsdag 16 december 2008 12:09 schreef T42 het volgende:
[..]
was die sloop eend van ons toch wel wat voor je geweest. jammer die was verder helemaal hard op de bodem na.
is toen compleet met half jaar apkverkocht voor 350 euro aan 2cv sloop
Welke sloop ? En een 2cv sloop is niet zo heel erg, die trekken het ding uit elkaar om andere 2cv's te redden.quote:Op dinsdag 16 december 2008 12:09 schreef T42 het volgende:
[..]
was die sloop eend van ons toch wel wat voor je geweest. jammer die was verder helemaal hard op de bodem na.
is toen compleet met half jaar apkverkocht voor 350 euro aan 2cv sloop
Gevoel zegt: ja. Verstand zegt: nee. Ik ga maar even af op mijn verstand nu.quote:Op dinsdag 16 december 2008 15:27 schreef Erasmo het volgende:
Ik heb hier nog wel een 2cv staan die uitgebrand is, voorkant is niet zo super(hoe zou dat toch komen?) maar de achterkant is nog best goed net zoals het chassis, interesse?
Nou, dit is voor een Eend niet echt vreemd hoor. Die krengen roesten zo hard dat je ze kan horen knisperen.quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:28 schreef Erasmo het volgende:
Ok
Wat een laswerk trouwens, heeft je eend soms op de bodem van een meer gelegen ofzo?
Ook voor zo'n jonge eend? En hoe is je chassis dan?quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:30 schreef 2cv het volgende:
[..]
Nou, dit is voor een Eend niet echt vreemd hoor. Die krengen roesten zo hard dat je ze kan horen knisperen.
Nieuw. Heb ik al gekocht en gemonteerd. Zie ook OPquote:Op dinsdag 16 december 2008 16:33 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ook voor zo'n jonge eend? En hoe is je chassis dan?
Ik ben constructiewerker, daar zit lassen ook bij. Lassen kan ik dus welquote:
Beter lezen in het vervolgquote:Op dinsdag 16 december 2008 16:56 schreef 2cv het volgende:
[..]
Nieuw. Heb ik al gekocht en gemonteerd. Zie ook OP
[..]
Ik ben constructiewerker, daar zit lassen ook bij. Lassen kan ik dus wel
Waarom zien we dat dan niet terug op de foto's dan?quote:Op dinsdag 16 december 2008 16:56 schreef 2cv het volgende:
Ik ben constructiewerker, daar zit lassen ook bij. Lassen kan ik dus wel
Jij hebt niet alle foto's bekeken of de text er bij niet gelezen.quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:40 schreef j0rrit het volgende:
[..]
Waarom zien we dat dan niet terug op de foto's dan?
De watte ?quote:Op dinsdag 16 december 2008 22:46 schreef Erasmo het volgende:
Eendjes zijn dat waard
Btw 2cv zet de iso-waarde van je camera eens wat lager
Ja, was zonder flits uit de losse hand. Met flits werd 'ie overbelicht. Misschien dat het daar aan ligt ? Maar ik zal er even mee prutsen.quote:Op donderdag 18 december 2008 21:08 schreef Erasmo het volgende:
De gevoeligheid van je sensor, je foto's zijn nu een tikje ruizig
FujiFilm S5700, die kan alles behalve koffiezetten. Ik weet ook hoe ik alles in moet stellen maar ik weet niet hoe de instellingen in bepaalde situaties moeten zijn.quote:Op donderdag 18 december 2008 21:31 schreef Erasmo het volgende:
Ik weet niet of je toevallig je belichting kunt compenseren? *zucht* Ik hang te veel in FOT rond
Ik volg btw ook je werk op 2cv.nl
Experimenterenquote:Op donderdag 18 december 2008 21:39 schreef 2cv het volgende:
[..]
FujiFilm S5700, die kan alles behalve koffiezetten. Ik weet ook hoe ik alles in moet stellen maar ik weet niet hoe de instellingen in bepaalde situaties moeten zijn.
En onder welke naam ben jij lid op 2cv.nl ?
AV ? Moet ik even kijken. Maar daarover moeten we maar in een ander topic verder babbelen. Experimeteren tijdens het klussen doe ik in elk geval niet, dan wil ik foto's van de klus maken en is de kwaliteit van de foto's an sich van ondergeschikt belang.quote:Op donderdag 18 december 2008 21:41 schreef Erasmo het volgende:
[..]
ExperimenterenZit er een AV mode op?
Wat mankeert er aan ?quote:Ook Erasmo, maar voorlopig ben ik het subforum "Startproblemen'' nog niet uit
Ik vind het wel goed van je dat je ondanks alles doorgaat met de originele koetsquote:Op donderdag 18 december 2008 21:50 schreef 2cv het volgende:
Gister heb ik een poging gedaan 1 plaatdeel te vervangen. Dit is een stuk van de holle ruimte onder de achterbank. Stuk er uit geslepen en ... roest. De achterkant van de dorpel was opgelost en het stuk van de zijkant vna de holle doos wat direct achter die dorpel zit. Ook is er een stuk van het 'kozijn' aangetast. Ik ga niet voor een andere koets want je weet nooit hoe goed/slecht die is. Die is dan waarschijnlijk al deels aangetast en dat vind je alleen uit door het spul open te slijpen waardoor je automatisch weer moet lassen. Waarschijnlijk zie je dan een beginnend roestproces met wel erg dun plaatwerk wat ik dan toch nog wil lassen. Daarbij komt ook nog dat deze koets dan waarschijnlijk richting oud ijzer gaat en aangezien Eendenkoetsen steeds zeldzamer worden is dat wel erg zonde.
Conclusie: er gaan, naast het reeds bestelde plaatwerk, 2 nieuwe dorpels in + (een deel van) een nieuwe doos. Ik denk/vermoed/vrees dat ik dus de complete onderkant ga vernieuwen.
Mijn humeur aangaande de koets: AAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHRRRRRRRRGGGGGGGGGG ! ! ! Anderzijds ben ik ook wel blij, nu weet ik gewoon dat alles 100% goed gaat worden.
Overigens, wegens gedonder met mijn camera dit keer geen foto's.
http://forum.2cv.nl/viewtopic.php?t=7351quote:Op donderdag 18 december 2008 21:52 schreef 2cv het volgende:
[..]
AV ? Moet ik even kijken. Maar daarover moeten we maar in een ander topic verder babbelen. Experimeteren tijdens het klussen doe ik in elk geval niet, dan wil ik foto's van de klus maken en is de kwaliteit van de foto's an sich van ondergeschikt belang.
[..]
Wat mankeert er aan ?
Geloof het of niet, mar dat is misschien wel 1 van de mogelijkheden bedenk ik mij nu. Nog maar eens goed overleggen met Duckservice.quote:Op donderdag 18 december 2008 21:57 schreef Ou-Tannu het volgende:
je kan bijna beter een compleet nieuwe koets bouwen
Zie bericht hier bovenquote:Op donderdag 18 december 2008 22:22 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ik vind het wel goed van je dat je ondanks alles doorgaat met de originele koets
Nieuwe. Helaas.quote:[..]
http://forum.2cv.nl/viewtopic.php?t=7351
De accu ligt nu ruim 2 uur aan de prik, ik hoop echt dat ze het nu wil doen anders moet er wrs toch een andere 123 in
Je oude koets zal vast nog wel voor iets eendigs gebruikt worden als je hem aan de juiste persoon verkooptquote:Op donderdag 18 december 2008 23:10 schreef 2cv het volgende:
[..]
Geloof het of niet, mar dat is misschien wel 1 van de mogelijkheden bedenk ik mij nu. Nog maar eens goed overleggen met Duckservice.
[..]
Zie bericht hier boven
[..]
Nieuwe. Helaas.
ik heb wel eens goede ideeen!quote:Op donderdag 18 december 2008 23:10 schreef 2cv het volgende:
[..]
Geloof het of niet, mar dat is misschien wel 1 van de mogelijkheden bedenk ik mij nu. Nog maar eens goed overleggen met Duckservice.
[..]
Zie bericht hier boven
[..]
Nieuwe. Helaas.
Is denk ik te zwaarquote:Op vrijdag 19 december 2008 14:55 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
ik heb wel eens goede ideeen!
nieuwe koets van RVS ofzo
Ik heb laatst per ongeluk een Visa bobine in mijn eend gezet, vond ze niet zo leukquote:Op vrijdag 19 december 2008 15:41 schreef Alexxxxx het volgende:
kun je beter een Visa blok kopen, iets meer vermogen nog.
Jammer voor jou verkoop ik mijn Visa blok enkel als iemand hem in een Visa wil lepelenook al meerdere eend en burton eigenaren gehad die dat blok van me wilden kopen...
Ook een kapotte ontsteking?quote:Op vrijdag 19 december 2008 18:42 schreef Alexxxxx het volgende:
Nee Duck Tape bestaat niet meerIs ovrgenomen door Pattex
![]()
En mijn Visa vond een eendenbobine kut.
Te duurquote:Op vrijdag 19 december 2008 15:47 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ik heb laatst per ongeluk een Visa bobine in mijn eend gezet, vond ze niet zo leuk
Wil je echt leuke praktijken zet er dan een BMW motorfiets blok in
[ afbeelding ]
Te veel vermogen!!quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:41 schreef Alexxxxx het volgende:
kun je beter een Visa blok kopen, iets meer vermogen nog.
Jammer voor jou verkoop ik mijn Visa blok enkel als iemand hem in een Visa wil lepelenook al meerdere eend en burton eigenaren gehad die dat blok van me wilden kopen...
Misschien is dat een optie. Maar dan moeten er wel complete zijkanten verkrijgbaar zijn. Ik ga in elk geval niet zelf een koets uit plaat kloppen.quote:Op zaterdag 20 december 2008 23:24 schreef Ou-Tannu het volgende:
ik zeg nog steeds.. bouw een nieuwe koetswant je moet wel zoveel vervangen :x
quote:Op zaterdag 20 december 2008 23:28 schreef 2cv het volgende:
[..]
Misschien is dat een optie. Maar dan moeten er wel complete zijkanten verkrijgbaar zijn. Ik ga in elk geval niet zelf een koets uit plaat kloppen.
[insert middelvinger-smilie]quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |