En nou rond de 40? hooguit 50..??quote:
Omdat mijn getunede blokje er standaard in past en nieuw is in plaats van gaar.quote:Op zaterdag 13 december 2008 02:40 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
En nou rond de 40? hooguit 50..??![]()
Waarom niet meteen een Hyundai Pony blokje? 1.5 Carburateurtje dus geen techniek niks.. en dan 75 of 85 PK en met kleine aanpassingen hier endaar zeker weten 100!!??![]()
Turqie weer met zijn tjoening en sjwaps![]()
Oh, dat moet ook nog even bij deze ja.quote:Op zaterdag 13 december 2008 07:05 schreef Anthraxx het volgende:
Cool. Deze even volgen. Ik moet hetzelfde binnenkort doen met een Kever (een bodemplaat swap, dat wel).
Al sla je be dood. Maar ik wil het ding uiterlijk met St. Juttemis af hebbenquote:Op zaterdag 13 december 2008 07:52 schreef Anthraxx het volgende:
Hoe lang denk je er mee bezig te zijn trouwens?
Ja of een 1.4 Turbo blokje uit een Renault 5..quote:Op zaterdag 13 december 2008 02:40 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
En nou rond de 40? hooguit 50..??![]()
Waarom niet meteen een Hyundai Pony blokje? 1.5 Carburateurtje dus geen techniek niks.. en dan 75 of 85 PK en met kleine aanpassingen hier endaar zeker weten 100!!??![]()
Turqie weer met zijn tjoening en sjwaps![]()
Met nog wat andere zooi er bij zelfs ! En nu ga ik daar aan verder.quote:Op zaterdag 13 december 2008 12:48 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Past die kofferbakplaat van de Eend nou precies in je BX?
Prachtig mooi modulair design van Citroën, me dunkt..
! Ik moet trouwens vandaag nog even klussen aan mijn BiX, gele koplamplensjes installeren.
.
Ik heb ook een gegalvaniseerd chassis, maar dan uit Duitsland, TuV gekeurd. En toegestaan door de RDW.quote:Op zaterdag 13 december 2008 16:04 schreef Quint24 het volgende:
Een collega op het werk heeft ook een eend.
Het chassis van zijn eend was ook erg gaar.
Alleen hij heeft een compleet nieuw chassis bij een kennis van hem gekocht die het weer in Italië heeft laten maken dacht ik.
Dat chassis was al gegalvaniseerd.
Bouwjaar: 1987. Type: Special. OOrspronkelijk met ene S6 motor (oftewel daar kan euro 95 in).quote:Op zaterdag 13 december 2008 16:05 schreef Erasmo het volgende:
Terugvindeend, ben benieuwd wat een mede-eigenaar met zijn eendje gaat doen
Heb je trouwens meer specs?(jaar, uitvoering)
Dat overweeg ik zeker !quote:Op zaterdag 13 december 2008 16:17 schreef MaGNeT het volgende:
Zou je er niet gelijk een lichtgewicht veiligheidskooi oid inlassen? Je kan je met zo'n ding al doodrijden op een brommer.
quote:Op zaterdag 13 december 2008 18:35 schreef T42 het volgende:
pas nog een eendje naar de sloop gedaanwas doormidden gebroken
nope kon makkelijkquote:Op zaterdag 13 december 2008 21:14 schreef 2cv het volgende:
[..]
En je kon er niet even een nieuw chasis onder schuiven ?
http://www.2cv.nl/publicaties/v8/index2.htmlquote:Op zondag 14 december 2008 02:31 schreef MaGNeT het volgende:
En toch, als ik dan moet kiezen:
Ongeschikt:
Geschikt:
Grap is natuurlijk wel:quote:Op zondag 14 december 2008 12:53 schreef T42 het volgende:
[..]
http://www.2cv.nl/publicaties/v8/index2.html
neej hoor vinden ze te duur. veel subaru/golf en alfa blokken zitten er in keversquote:Op zondag 14 december 2008 13:11 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Grap is natuurlijk wel:
Kevers worden ook veel getuned, maar dan wel met een "originele" luchtgekoelde boxermotor aan boord.
Ga je wel 's naar de Keversprint in Budel?quote:Op zondag 14 december 2008 13:36 schreef T42 het volgende:
[..]
neej hoor vinden ze te duur. veel subaru/golf en alfa blokken zitten er in kevers
ik adem kever. die kevers daar zijn van mensen met geld die rijden alleen daar en dan weer de garage in.quote:Op zondag 14 december 2008 13:39 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ga je wel 's naar de Keversprint in Budel?
90% is gewoon een getuned luchtgekoeld VW blok
Heb wel 's een buggy gezien met een motorfietsmotor... Wat een toeren
vraag de prijs eens van dat blokkiequote:
Nah. De mijne wordt blauw.quote:Op zondag 14 december 2008 16:43 schreef T42 het volgende:
ok weer ontopic
als hij maar niet zo word:
[ afbeelding ]
Kwelquote:Op zondag 14 december 2008 16:43 schreef T42 het volgende:
ok weer ontopic
als hij maar niet zo word:
[ afbeelding ]
met eend die we thuis hadden kon ik toch wel eens een petje in een gti/gsi eruit rijden das pasquote:
Nicequote:Op zaterdag 13 december 2008 21:14 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik heb ook een gegalvaniseerd chassis, maar dan uit Duitsland, TuV gekeurd. En toegestaan door de RDW.
[..]
Bouwjaar: 1987. Type: Special. OOrspronkelijk met ene S6 motor (oftewel daar kan euro 95 in).
[..]
Dat overweeg ik zeker !
[..]
En je kon er niet even een nieuw chasis onder schuiven ?
Lasapparaat op de laagste stand zetten en geen rupsen leggen maar 10.000 hechtjes naast elkaar die in elkaar over lopen tot 1 lasrups, dan maak je een kans ...quote:Op maandag 15 december 2008 19:01 schreef Erasmo het volgende:
[..]
NiceLassen aan de koets, is dat nog een beetje te doen?
was die sloop eend van ons toch wel wat voor je geweest. jammer die was verder helemaal hard op de bodem na.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |